Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : HELP msn live!!!!

anisaleila
27-10-2006, 12:04

Heyyy ik heb gister me mail geopend en kreeg als eerste een scherm of ik via msn live me mail voortaan wil openen en de nodige opties stonden erbij. nu heb ik per ongeluk ipv 'vraag een andere keer te klikken'...klikte ik 'doorgaan'.....nu kan ik niet in me postvak in komen....HELEMAAL niet!!! ....als ik me mail in wil...dan krijg ik de hele tijd dit: Windows Live™ Mail Je berichten worden geladen... onderaan t scherm staat dan wel 'gereed' , maar krijg verder niks te zien behalve wat hier boven staat. zo kan t uren blijven staan...ik weet niet hoe ik er vanaf kan komen.. kan iemand me helpen??....want me mailbox is aardig vol met nieuwe berichten :confused: Bedankt alvast!!

WitteWijk
27-10-2006, 12:30
Heyyy ik heb gister me mail geopend en kreeg als eerste een scherm of ik via msn live me mail voortaan wil openen en de nodige opties stonden erbij. nu heb ik per ongeluk ipv 'vraag een andere keer te klikken'...klikte ik 'doorgaan'.....nu kan ik niet in me postvak in komen....HELEMAAL niet!!! ....als ik me mail in wil...dan krijg ik de hele tijd dit: Windows Live™ Mail Je berichten worden geladen... onderaan t scherm staat dan wel 'gereed' , maar krijg verder niks te zien behalve wat hier boven staat. zo kan t uren blijven staan...ik weet niet hoe ik er vanaf kan komen.. kan iemand me helpen??....want me mailbox is aardig vol met nieuwe berichten :confused: Bedankt alvast!! als je goed kijkt zie je waarschijnlijk een melding komen van "wil je de iets minder zware live mail proberen druk dan hier"iets in die richting krijg je dan als je daar dan op klik krijg je de normale weergave weer terug

khalid_nadori
27-10-2006, 12:33
Msn Live Weg Goooien Met Die Rotzooi Er Zitten Fouten In Beter Zet Je Gewoon Je Oude Msn

anisaleila
27-10-2006, 12:41
als je goed kijkt zie je waarschijnlijk een melding komen van "wil je de iets minder zware live mail proberen druk dan hier"iets in die richting krijg je dan als je daar dan op klik krijg je de normale weergave weer terug dat is t probleem dat staat nergens.....en ook andere opties niet :confused: t enige wat ik zie is dat dikgedrukte in me vorige berichtje....

anisaleila
27-10-2006, 12:42

Msn Live Weg Goooien Met Die Rotzooi Er Zitten Fouten In Beter Zet Je Gewoon Je Oude Msn ja dat wil ik ook doen...ik had t per ongeluk aangeklikt....maar HOE kan ik t weggooien weet je dat?? weet nl niet waar k t kan vinden....ben niet zo'n computerkenner :p

Sparklepop
27-10-2006, 22:21
Start - Configuratiescherm - Software verwijderen/toevoegen en dan in de lijst scrollen op zoek naar WLM ;), ik had WLM ook en ben daardoor al mn achtergronden kwijtgeraakt, heb het weggegooid en gwn weer msn 7.5 erop gezet :D. BTW: Misschien kun je kijken op http://www.pchelper.nl/forum/index.php?showforum=36 en je probleem plaatsen, daar kunnen ze je hopelijk verder helpen.

Sparklepop
27-10-2006, 22:27
Sorry hoor, maar daar helpen ze ook met Hotmail problemen als ik me niet vergis :S