Bekijk originele versie : Ik ben een riffia en ben er trots op
beppie_truus
11-07-2003, 10:56
eat your hart out :rolleyes:
Jij gaat naar Marokko vandaag toch?
beppie_truus
11-07-2003, 11:00
Origineel gepost door cheetah
Jij gaat naar Marokko vandaag toch?
dat was ik van plan ja maar er moet nog wat aan de auto gesleuteld worden dus ik denk niet dat ik het ga redden vandaag waarschijnlijk na het weekend ivm alle drukte in frankrijk :( :(
BerberLayD
11-07-2003, 11:01
thamazight, dat ben ik!!!
maar don't hate the 'arabische' allemaal same:D
nour_el_3oejoen
11-07-2003, 11:02
..ik weet niet wat ik ben...:(..maar tog ben ik trots op mezelf..:D......
Origineel gepost door beppie_truus
dat was ik van plan ja maar er moet nog wat aan de auto gesleuteld worden dus ik denk niet dat ik het ga redden vandaag waarschijnlijk na het weekend ivm alle drukte in frankrijk :( :(
Ohh :(
ik ga zelf ook pas over twee weken.. :( maar wel met het vliegtuig :) inshAllah..
rif_ridster
11-07-2003, 11:04
drukte in frankrijk nee man shit sjonne jonne :( ach how cares....planken die handel!!!
:zwaai:
juist je bent er trots op je bent een rffia en ik ben er trots op dat ik half riffia ben en half arbier vooral omdat de marokkaanse volken niet met elkaar kunnen opschieten (he ZEEP grrrrrrrrrrrrrr)
moeten ze me maar door de helft snijden (doe je met alle plezier he ZEEP)
beppie_truus
11-07-2003, 11:10
Origineel gepost door rif_ridster
drukte in frankrijk nee man shit sjonne jonne :( ach how cares....planken die handel!!!
juist je bent er trots op je bent een rffia en ik ben er trots op dat ik half riffia ben en half arbier vooral omdat de marokkaanse volken niet met elkaar kunnen opschieten (he ZEEP grrrrrrrrrrrrrr)
moeten ze me maar door de helft snijden (doe je met alle plezier he ZEEP)
iedereen moet gewoon trots zijn op zijn achtergrond en respect hebben voor de achtergrond van een ander ;)
de tour de france die is van het weekend in bourdeaux dus super drukte en maandag is het onafhankelijkheids dag in frankrijk dus ook drukte :( :(
rif_ridster
11-07-2003, 11:12
tour de france??? liever blijven die franse op hun gat zitten....anders worden ze omver gereden:D
beppie_truus
11-07-2003, 11:12
Ohh :(
ik ga zelf ook pas over twee weken.. :( maar wel met het vliegtuig :) inshAllah..
die 2 weken zijn zo om joh en je gaat lekker vliegen ben je er met een 3 uur :D
en mischien kom ik wel langs ;)
meen je dat nou? Ewa, dan moeten we ff nummers uitwisselen want ik wil je wel zien dan :)
beppie_truus
11-07-2003, 11:16
meen je dat nou? Ewa, dan moeten we ff nummers uitwisselen want ik wil je wel zien dan :)
ik zal je mijn marokkaanse nr geven op msn vanavond ;)
NoordAfrikaan
11-07-2003, 15:55
Ik ben mens
Ik erken geen grenzen.
Is kunstmatig verzinsel van de mensen
Maar als ik ergens op trots ben is het op het feit dat ik Moslim ben!
ewa houden zo dan allemaal ;)
en ik ben trots at the way i'am...:bril:
=emsoem=
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.