Bekijk originele versie : Miskraam of gewone menstruatie???
Hallo idereen,
Ik ben al 3 maanden gestopt met de pil en probeer zwanger te worden. Deze week was ik aan het wachten op mijn menstruatie. Ik hoopte dat ik zwanger was maar gisteren werd ik ongesteld, :traan1: maar het was anders dan normaal. Ik had zo'n hevige buikpijn, zo erg dat ik moest huilen. Ik weet wel dat ik altijd zo'n pijn had voordat ik met de pil ben begonnen. Ik heb ook veel bloedverlies gehad. Ik heb nu nog altijd buikpijn maar wel minder als gisteren. Nu zeggen de meeste dat het komt omdat de hormonen van de pil uit mijn lichaam verdwijnen dus komt de pijn die ik vroeger altijd had, nu weer terug maar ik kreeg ook net van een collega te horen dat het een miskraam geweest kan zijn, ik vind dat overdreven :rolleyes: maar ze heeft me wel bang gemaakt, is misschien dan beter om de dokter te raadplegen of niet? Heeft iemand advies voor mij?:confused:
wittewarda
27-10-2006, 11:01
Bij een miskraam heb je niet alleen buikpijn, maar ook heel heftig bloedverlies. Het zijn geen druppels maar grote stolsels die constant verliest.
Rayhana23
27-10-2006, 11:02
Hoe lang was je overtijd?
Oegthie je moet niet alles geloven wat er wordt gezegd
Inchallah khair
:
Hoe lang was je overtijd?
Oegthie je moet niet alles geloven wat er wordt gezegd
Inchallah khair
Ik kan niet zeggen of ik lang overtijd was, want mijn menstruatie is onregelmatig sinds ik met de pil gestopt ben, ik verwachtte mijn menstruatie deze week en ik ben gisteren ongesteld geworden dus ik was niet echt overtijd. Naar mijn gevoel was het een normale menstruatie maar nu twijfel ik wel door wat anderen zeggen.:confused:
Shereen23
27-10-2006, 11:18
als je niet overtijd bent geweest dan was het geen miskraam..ik ben sinds 1 maand gestopt met de pil en afgelopen maand was ik 7 dagen overtijd en ik dacht echt zwanger te zijn..maar ik werd ongi en de pijn was weer net als vroeger.....ik denk niet dat je een miskraam hebt gehad...
mijn ervaring met miskraam is dat je niet eens kan ademen van de pijn... denk dat er een grote klonter zat die werd afgestoten... als het een miskraam was dan moet je echt vreselijke pijn hebben gehad en ook persdrang? had je dat?
Shereen23
27-10-2006, 11:27
ik denk niet dat ze dat had , haloubatje!!
het was gewoon haar menstruatie.....denk ik
denk ik ook als je een grote bloed klonter hebt krijg je ook heeeelveel pijn
Female25
27-10-2006, 11:31
Hallo idereen,
Ik ben al 3 maanden gestopt met de pil en probeer zwanger te worden. Deze week was ik aan het wachten op mijn menstruatie. Ik hoopte dat ik zwanger was maar gisteren werd ik ongesteld, :traan1: maar het was anders dan normaal. Ik had zo'n hevige buikpijn, zo erg dat ik moest huilen. Ik weet wel dat ik altijd zo'n pijn had voordat ik met de pil ben begonnen. Ik heb ook veel bloedverlies gehad. Ik heb nu nog altijd buikpijn maar wel minder als gisteren. Nu zeggen de meeste dat het komt omdat de hormonen van de pil uit mijn lichaam verdwijnen dus komt de pijn die ik vroeger altijd had, nu weer terug maar ik kreeg ook net van een collega te horen dat het een miskraam geweest kan zijn, ik vind dat overdreven :rolleyes: maar ze heeft me wel bang gemaakt, is misschien dan beter om de dokter te raadplegen of niet? Heeft iemand advies voor mij?:confused:
Nermien,
Waarom ga je niet naar een dokter toe? Al is het alleen al vanwege je gemoedsrust! Wij hier op Marokko.Nl kunnen weliswaar wel de ervaringen delen, maar we kunnen toch niet afgaan op jouw verhaal en er dan een conclusie uit trekken. Elk vrouwenlichaam reageert nu eenmaal anders. Ga naar een dokter toe! Allah rawen en insha'Allah ben je gauw zwanger!
Ik weet het echt niet zusters :confused: . Ik had inderdaad hevige buikpijn, ik kon niet meer ademen. Ik had ook een soort persdrang. Ik moest naar het toilet gaan (hashaak) maar er kwam niks uit. Ik had wel veel bloed verloren maar geen klonters. Het was zoals de menstruaties die ik altijd heb gehad voordat ik trouwde. Ik was niet echt overtijd dus ik denk ook niet dat het een miskraam geweest kan zijn....:confused: Ik ga in de pauze naar mijn huisarts bellen, ik weet het gewoon niet meer!!!!!!
Ik weet het echt niet zusters :confused: . Ik had inderdaad hevige buikpijn, ik kon niet meer ademen. Ik had ook een soort persdrang. Ik moest naar het toilet gaan (hashaak) maar er kwam niks uit. Ik had wel veel bloed verloren maar geen klonters. Het was zoals de menstruaties die ik altijd heb gehad voordat ik trouwde. Ik was niet echt overtijd dus ik denk ook niet dat het een miskraam geweest kan zijn....:confused: Ik ga in de pauze naar mijn huisarts bellen, ik weet het gewoon niet meer!!!!!!
Als het echt een miskraam was en je hebt geen 112 gebeld dan ben je echt een sterke zuster mashallah, ik ben gelijk naar ziekenhuis vervoerd en heb een spoed operatie gehad... Soubhanallah elk lichaam is anders
Als het echt een miskraam was en je hebt geen 112 gebeld dan ben je echt een sterke zuster mashallah, ik ben gelijk naar ziekenhuis vervoerd en heb een spoed operatie gehad... Soubhanallah elk lichaam is anders
Maar eigenlijk op dat moment dacht ik niet aan een miskraam, voor mij was het een gewone menstruatie. Ik heb eraan gedacht om naar de eerste hulp te gaan maar ik heb pijnstillers genomen en eventjes later was de pijn alweer voorbij.
Maar eigenlijk op dat moment dacht ik niet aan een miskraam, voor mij was het een gewone menstruatie. Ik heb eraan gedacht om naar de eerste hulp te gaan maar ik heb pijnstillers genomen en eventjes later was de pijn alweer voorbij.
denk niet dat t een miskraam was schat :) mijn pijn kregen ze niet verdoofd met morfiene! gair inchallah was t gewoon een hormonen stoornis ga naar je huisarts als het terug komt ugty:kus:
denk niet dat t een miskraam was schat :) mijn pijn kregen ze niet verdoofd met morfiene! gair inchallah was t gewoon een hormonen stoornis ga naar je huisarts als het terug komt ugty:kus:
Ik denk het ook :) collega's hebben me hier gewoon aan het twijfelen gebracht. Ik ga voorlopig niks doen, gewoon dit weekend afwachten, als het hevig blijft bloeden ga ik maandag wel naar de dokter. Maar volgens mij kan het geen miskraam zijn geweest want ik was niet overtijd. Maar bedankt ugtie voor je raad en voor iedereen ook bedankt ;)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.