Bekijk originele versie : "Te westers" meisje door vader aangereden in Leuven
v10/07 "Te westers" meisje door vader aangereden in Leuven
Het Leuvense parket heeft een gerechtelijk onderzoek geopend tegen een man uit Bierbeek, de 38-jarige Musaffer Y., die woensdagavond zijn 15-jarige dochter opzettellijk heeft aangereden in Leuven.
De 15-jarige Yesika Y. uit Bierbeek wandelde rond 22 uur 45 samen met haar 17-jarige vriend Ahmed B. uit Leuven door de Vaartstraat in Leuven. Zij waren op weg naar de instelling De Dam, waar het meisje tijdelijk verblijft.
Toen het meisje omkeek zag ze de auto van haar vader. Ze duwde haar vriend de kant op maar slaagde er niet in zichzelf in veiligheid te brengen. Het slachtoffer werd geraakt aan de rechterknie, belandde op de motorkap en sloeg met haar hoofd tegen de voorruit die daardoor barstte. De bestuurder remde vervolgens waardoor zijn dochter op het voetpad belandde.
Yesika Y. werd voor verzorging naar het H. Hart ziekenhuis in Leuven overgebracht waar een kniebreuk werd vastgesteld.
De vader is na de aanrijding weggereden maar kon door de politie kort daarna in Leuven onderschept worden. Het meisje verbleef in de instelling in Leuven als gevolg van familiale problemen. Recent had haar vader haar gedwongen om mee op vakantie te gaan naar Turkije maar dat zag ze helemaal niet zitten. De man kon het moeilijk verkroppen dat zijn dochter er een "te westerse levensstijl" op nahield.
GVA.
Dj_maroc
11-07-2003, 08:34
Origineel gepost door atlas
Wat doet zo'n man dan in een westers land? Laat hij lekker vertrekken naar Afghanistan/Pakistan of Sudan ipv te profiteren van de westerse samenleving. Oh nee, in die landen zal hij moeten werken want daar hebben ze geen uitkeringen. Hoe kon ik dat nou vergeten.
Wel lekker in een westerse auto rijden ipv een kameel te berijden...
Hee man doe eens ff normaal...hoe zou jij je voelen als je dochter niet zou gedragen???
hhtWillem
11-07-2003, 09:30
Origineel gepost door Dj_maroc
Hee man doe eens ff normaal...hoe zou jij je voelen als je dochter niet zou gedragen???
Dan zou ik haar aanspreken....
niet overrijden !
Jij wel dan??
:confused:
Origineel gepost door hhtWillem
Dan zou ik haar aanspreken....
niet overrijden !
Jij wel dan??
:goedzo:
Wat als zn dochter het ongeluk niet overleefd had? Had die man dan zijn doel bereikt? Ik walg van dit soort mannen :jammer:
Ja ja, het zal allemaal wel natuurlijk. zulke gekken bestaan ook, helaas. maar goed. Er leven ongeveer 350.000 duizend marokkanen in Nederland, dus zo'n incident vind ik niet representatief voor de hele marokkaanse bevolking.
Niet dat jullie dat zeggen of zo, maar dat wou ik er nog even bijzetten.
Origineel gepost door vikker
Je wil dus zeggen dat je in defensief gaat zonder dat er een offensief is...kwestie van er maar op tijd bij te zijn.. :rolleyes:
Wel beste zaio66...was echt niet nodig hoor...als je aandachtig gelezen had in plaats van in een defensieve houding te springen.. gemerkt dat het over een turkse familie gaat.
Dus neen, dit incicdent is niet representatief voor de hele Marokkaanse bevolking...heeft ook niemand beweerd....
Hoe scheef een geest kan groeien hé.... ;)
dan ga ik het eventjes verbeteren voor jou. Er zijn 400.000 Turken in Nederland, dus is het incident niet representatief voor de gehele Turkse bevolking. Lees( de gehele moslimbevolking).
Niet dat jullie dat zeggen of zo, maar ik zet het er maar even bij.
En als ik een scheve geest zou hebben omdat ik iets verkeerds heb gelezen, dan kan ik mij niet voorstellen hoe slecht het dan met jouw geest zou moeten zijn. Je valt mij aan, zonder dat ik ooit maar iets verkeerds heb gezegd. Misschien....... Omdat je een hekel hebt aan moslims????
Je vindt het artikel wel erg boeiend. zou je het ook zo boeiend vinden als het over Nederlandse pedofielen gaat. Of over racisme tegen buitenlanders. Denk het niet he?
Maar goed, sommige mensen....
Origineel gepost door vikker
Je hebt niet alleen verkeerd gelezen, je ging maar alvast in defenief wijl het niet eens nodig was, en dat verklaart mijn zinnetje over een scheve geest..
Je ziet spoken..meer niet kind.. ;)
En tja...de media heeft zowat alle onderwerpen ter beschikking...geef me een lijstje welke onderwerpen jij boeiend vindt, en ik zal trachten me te beperken tot datgene wat jij graag geplaatst ziet . :rolleyes:
En zet de bijl maar gerust achter de deur hoor, heb je echt niet nodig... :zwaai:
Mvg
Pista
ik snap niet wat je bedoelt met.. je ging maar alvast in definief. Ik ben geen Nederlander dus excuses dat ik niet alles kan interpreteren op jouw manier, maar jij bedoelde dat ik mijn woordje al klaar had liggen, maar ik heb er toch duidelijk bij gezet... Niet dat jullie dat zo bedoelen.
Maar goed. Misverstanden over elkaar is de reden dat mensen niet met elkaar kunnen opschieten, waardoor er onnodige oorlogen ontstaan.
En wie had het hier over een bijl??????????????????????
waar zie jij mij voor aan, voor een of andere moordenaar.
nee he, zo bedoel je het niet, dus zeg ik er ook niets van.
Ik raad je aan om je eigen advies op te volgen nl. beter lezen voordat je reageert.
Ezzedine
11-07-2003, 12:52
IK heb alle begrip voor die man
Ezzedine
11-07-2003, 12:56
Niks met de Islam te maken,maar het is een kwestie van eer
hhtWillem
11-07-2003, 12:59
Origineel gepost door Mtalsia
Waar is de bron?
Dat men dit verhaal gelooft zeg, jeetje!!
en jij gelooft het natuurlijk weer niet?
hoe kan het ook anders he....
Ezzedine
11-07-2003, 13:01
Als zij je eigen vlees en bloed was ging ze niet de hoertje uithangen.
En de verhaal lijkt net als romeo en juliet geloof er ook de ballen ervan
hhtWillem
11-07-2003, 13:08
Origineel gepost door Mtalsia
Nee inderdaad, ik ken jullie Polinco soort!!
Hoezo generaliseren?? :rolleyes:
lees je eigen onderschrift eens... of geld dat voor iedereen behalve jijzelf??
fatima86
11-07-2003, 13:13
Je zou je dochter erop aan moeten spreken vind ik. En niet zomaar je eigen bloedeigen dochter omver gaan rijden. Met zinloos geweld kom je er niet. Praten mensen Praten...:)
En dat die TURKSE dochter helemaal de verkeerde kant opgaat, zal wel aan de opvoeding liggen en het zelfrespect die dat meisje heeft....niet?
Vikker?
Voel je vooral niet op je teentjes getrapt...:):p
Zuiver gekkenwerk..
Het grote probleem bij velen is gebrek aan communicatie met de eigen kinderen..
Was er normale wederzijdse communicatie en respect...dan was dit allemaal niet gebeurt.
GangstaLovin
11-07-2003, 15:09
zulke mensen zouden NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOIT de kans moeten krijgen om kinderen te krijgen. Hallooooooooooooooooooooo dat doe je toch niet! Als ouder houd je onvoorwaardelijk van je kind.
Dit soort mensen zouden moeten worden gesterilisseerd....
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.