Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Denk hier over Na

Pagina's : [1] 2

camjo
27-06-2002, 23:41

Salaam.. Stel, dat Allah swt je een kans zou geven..dat je zelf mag bepalen hoe oud je wil worden.. Hoe oud wil je dan worden..en waarom

Sarahsalima
27-06-2002, 23:49
dan zou ik willen dat ik 0 bleef of liever gezeg nooit geboren was. Dan zou ik meteen naar Allah SWT zijn gegaan (geen zonden)

camjo
27-06-2002, 23:52
Origineel gepost door Sarahsalima dan zou ik willen dat ik 0 bleef of liever gezeg nooit geboren was. Dan zou ik meteen naar Allah SWT zijn gegaan (geen zonden) Sarah..Dan zou je het leven nooit meegemaakt hebben..is het dan zo slecht :(

Camilla27
28-06-2002, 00:09
dan zou ik zeggen......jaah ik kan geen getal noemen maar ik zou willen blijven leven totdat ik mijn kinderen zie trouwen eigen kinderen hebben enzo...jaah en dan zou ik gewoon door willen blijven leven (zolang mijn gezondheid het toelaat) ik wil niet oud zijn en niks meer kunnen enzo.......dan vind ik het goed geweest dan wil ik ook gaan...... snappie een beetje MJ :)

emsoem
28-06-2002, 11:54

ik zou dan 15 willen zijn net als nu:D: =emsoem=

akriempie
28-06-2002, 11:59
zo oud als allah SWT mij wil hebben zo oud zou ik willen worden

Hanaetje
28-06-2002, 11:59
Ik zou eeuwig willen leven , maar dan met het lichaam van een 20 -jarige. Zou dat lukken???:D:D Hanaetje :boogie:

tafoektsoussia
28-06-2002, 12:32
zelf zou ik zo oud willen zijn zoals god het zou willen en wanneer de tijd rijp is en hij mij naar de hemel wil laten komen dan ben ik er klaar voor. Zelf zou ik niet eeuwig willen leven want dan zie je alle mensen dood gaan en jij bent er nog. je hebt van god een bepaalde tijd gekregen om wat van je leven te maken en je zondes goed te maken en goed te zijn in het leven daar heb je niet het eeuwige leven voor nodig.

Hanaetje
28-06-2002, 12:50
Origineel gepost door tafoektsoussia zelf zou ik zo oud willen zijn zoals god het zou willen en wanneer de tijd rijp is en hij mij naar de hemel wil laten komen dan ben ik er klaar voor. Zelf zou ik niet eeuwig willen leven want dan zie je alle mensen dood gaan en jij bent er nog. je hebt van god een bepaalde tijd gekregen om wat van je leven te maken en je zondes goed te maken en goed te zijn in het leven daar heb je niet het eeuwige leven voor nodig. Ur soo right BUT....Stel dat ik ineens gebeten wordt door een vampier?????? :haha: Hanaetje:boogie:

camjo
29-06-2002, 15:51
Origineel gepost door Mohammed Justice Salaam.. Stel, dat Allah swt je een kans zou geven..dat je zelf mag bepalen hoe oud je wil worden.. Hoe oud wil je dan worden..en waarom Een simpele vraag..waar zeer moeilijk een antwoord op te krijgen is.. Ik zou kiezen voor 70 jaar..ik hoop alleen dat ik dan nog gezond ben..en gezond sterf, door een natuurlijke dood..

Miriam00
29-06-2002, 16:03
Zou ook wel dood willen gaan als klein kind, of inderdaad helemaal niet geboren worden.... zodat je niet wordt geconfronteerd met deze gekke wereld.....en geen gekke dingen zal doen.... p.s niet dat het leven me niet bevalt.....always look at the bright side of life zeg ik maar... :D

camjo
29-06-2002, 16:07
Origineel gepost door Miriam00 Zou ook wel dood willen gaan als klein kind, of inderdaad helemaal niet geboren worden.... zodat je niet wordt geconfronteerd met deze gekke wereld.....en geen gekke dingen zal doen.... p.s niet dat het leven me niet bevalt.....always look at the bright side of life zeg ik maar... :D Miriam..een mooi naam trouwens..ben je niet tevreden met het leven zoals ze nu is..en waarom niet..

Miriam00
29-06-2002, 16:13
Ben wel tevreden met het LEVEN (mijn leven)...zoals ik al zei... :D Ben niet tevreden met de WEREL D zoals die nu is...want het lukt VRIJWEL niemand om geen verkeerde dingen te doen...begrijp je ´m nog... :) Enne thnx voor dat complimentje... :o :giechel:

camjo
29-06-2002, 16:18
Enne thnx voor dat complimentje... Waarom zou je dan niet willen geboren worden..als je toch nu tevreden bent met je leven..dat is toch goed als je het leven mag meemaken zoals het nu in werkelijkheid is..misschien kun je mensen helpen..wie weet.. Miriam, ik deel geen complimentjes uit..ik zeg alleen wat ik ervan vind

Miriam00
29-06-2002, 16:26

Ik wil wel wat typen....kan het alleen niet zo goed onder woorden brengen....zal er ff over gaan nadenken ok.... Jammer van dat complimentje :D

Pagina's : [1] 2