Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Zwanger worden...

Pagina's : [1] 2

tempted_2_touch
26-10-2006, 23:15

hallo dames ... ik had een vraagje ... mijn beste vriendin die is nederlands ze wil graag zwanger worden maar het lukt niet ze had alvorens heeft ze een miskraam gehad ze is nu al 2 jaar bezig... de artsen zeggen dat ze gwoon geduld moet hebben... ze is pas 22 jaar maar ze wil wel snel kinderen... weten jullie misschien dingen uit grootmoederstijd die ze deden dat wel hielp ik heb al een paar receptjes misschien dat jullie ook een paar voor me hebben. alvast bedankt :) xxx tempted

klokkie
26-10-2006, 23:18
hahah zoals de dokter al zegt, Sbar.

tempted_2_touch
26-10-2006, 23:33
hahah zoals de dokter al zegt, Sbar. i know maar we mogen wel een handje helpen :D

najat20
26-10-2006, 23:42
elke avond een glas mellk met een lepel nootmuskaat op drinken heb ik gehord van een buurvrouw

ZA3TAR
27-10-2006, 00:46

tempted to touch wat zijn jou receptjes???? misschien een afspraak maken bij een gynac en dan clomid voorgeschreven krijgen...

tempted_2_touch
27-10-2006, 01:07
tempted to touch wat zijn jou receptjes???? misschien een afspraak maken bij een gynac en dan clomid voorgeschreven krijgen... nou van me oma dan he :hihi: ik wee tniet hoe het in het nederlands heet maar in het arabisch heethet Flayou dat in warm water koken en dan dan dat water opdrinken .... de rest van de flayou in warme melk doen en dan honing bij doen en ook weer laten koken en op drinken

Sanae_23_
27-10-2006, 08:52
Ten eerste alles is Allah's wil. en zoals je ook schreef we mogen ook een handtje helpen. Mijn schoonzus heeft ook zeker 2.5 jaar geprobeerd zwanger te raken maar het lukte maar niet, totdat ze van iemand te horen heeft gekregen dat iets (ik zal je vragen hoe het heet) wat ze uit marokko mee had genomen elke ochtend en avond moest samen met honing moest opeten. ze heeft hem denk ik 2 of 3 maanden moeten eten en elhamdoliallah is ze daarna zwanger geraakt van mijn lekkste neefje. Ik geeft het maandag door hoe het heet. Gr San

teletubbie
27-10-2006, 08:57
in de vruchtbare periode...................mischien proberen:kweetnie:

Norelyn
27-10-2006, 10:45
Ten eerste alles is Allah's wil. en zoals je ook schreef we mogen ook een handtje helpen. Mijn schoonzus heeft ook zeker 2.5 jaar geprobeerd zwanger te raken maar het lukte maar niet, totdat ze van iemand te horen heeft gekregen dat iets (ik zal je vragen hoe het heet) wat ze uit marokko mee had genomen elke ochtend en avond moest samen met honing moest opeten. ze heeft hem denk ik 2 of 3 maanden moeten eten en elhamdoliallah is ze daarna zwanger geraakt van mijn lekkste neefje. Ik geeft het maandag door hoe het heet. Gr San Bedoel je la3shoub??

Sanae_23_
27-10-2006, 10:48
Bedoel je la3shoub?? Ja, maar je heb verschillende la3shoub, ik kan nu op de naam van die mijn schoonzus heeft niet op komen..

tempted_2_touch
27-10-2006, 11:46
Ten eerste alles is Allah's wil. en zoals je ook schreef we mogen ook een handtje helpen. Mijn schoonzus heeft ook zeker 2.5 jaar geprobeerd zwanger te raken maar het lukte maar niet, totdat ze van iemand te horen heeft gekregen dat iets (ik zal je vragen hoe het heet) wat ze uit marokko mee had genomen elke ochtend en avond moest samen met honing moest opeten. ze heeft hem denk ik 2 of 3 maanden moeten eten en elhamdoliallah is ze daarna zwanger geraakt van mijn lekkste neefje. Ik geeft het maandag door hoe het heet. Gr San :) wat leuk ... allah ye khalihla ;)... jah la3soub zijn dat.. ik wil haar gewoon paar dingen geven om haar te helpen omdat ze er erg meezit ze wil ook graag weten omdat ze ons cultuur wel begrijpt :D

Sanae_23_
27-10-2006, 15:45
:) wat leuk ... allah ye khalihla ;)... jah la3soub zijn dat.. ik wil haar gewoon paar dingen geven om haar te helpen omdat ze er erg meezit ze wil ook graag weten omdat ze ons cultuur wel begrijpt :D Inchallah dank je meid, ik zal je maandag even de naam door geven ik weet echt niet hoe het heet.. wat je wat er ook heel goed schijnt te zijn hele olijfolie van een jaartje of 7 a 8 jaar hoe ouder hoe beter dinken. (niet alleen om zwanger te raken). inchallah zal allah haar helpen zwanger te raken. gr San

DessertRose15
27-10-2006, 16:33
gzema helpt ook!

tempted_2_touch
27-10-2006, 16:53
gzema helpt ook! wat is dat?

chahidaatje
27-10-2006, 16:54

Probeer clomid, dat heeft bij mij wel geholpen vanwege bij mij bleek dat mijn eitjes niet groeide.... Al die andere kruiden heb ik ook wel eens geprobeerd maar niks hielp!!!

Pagina's : [1] 2