Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Een vraag aan jullie....?

Bouchra01
10-07-2003, 22:20

Selaam Alaikom, Ahlen, ik wou jullie wat vragen, graag aan de vrouwen die al getrouwd zijn en een eigen leven leiden. Mijn vraag aan jullie is: 'Jullie vrouwen die nu al met hun man leven en eigen huis hebben en zo, verlangde jullie er naar en wilden jullie 't ook. Loopt het nu ook zoals jullie voordat jullie trouwden ook gewild hadden. Z3ma een goede familie en thuis alles goed en je eigen huisje en leven, of mis je je oude huis met je ouders enzo.., maar ja tis beetje persoonlijk misschien wat ik vraag maar graag zou ik antwoord er op willen, iwa Shoekran alvast. Liefs *Ouarda*

Bouchra01
11-07-2003, 11:25
Thanks Ithrane ;)

Saidat0en
11-07-2003, 14:04
Origineel gepost door Ouarda07 Selaam Alaikom, Ahlen, ik wou jullie wat vragen, graag aan de vrouwen die al getrouwd zijn en een eigen leven leiden. Mijn vraag aan jullie is: 'Jullie vrouwen die nu al met hun man leven en eigen huis hebben en zo, verlangde jullie er naar en wilden jullie 't ook. Loopt het nu ook zoals jullie voordat jullie trouwden ook gewild hadden. Z3ma een goede familie en thuis alles goed en je eigen huisje en leven, of mis je je oude huis met je ouders enzo.., maar ja tis beetje persoonlijk misschien wat ik vraag maar graag zou ik antwoord er op willen, iwa Shoekran alvast. Liefs *Ouarda* Lieve Ouarda, Het ligt volgens mij aan wat voor soort man je hebt.. Je hebt veel mannen die erg streng zijn en je ook nog slaan.. Ik ken geeneen man die zo is, en ik wil er ook geeneen ontmoeten.. Je hebt maar weinig mensen die zo zijn.. Saïda :zwaai:

amni
11-07-2003, 15:14
De eerste maanden zul je je ouders, broers en zussen enorm veel missen. Je voelt je dan soms alleen...! Maar na een paar maanden gaat het vanzelf over. Je begint je te realizeren dat dit je nieuwe thuis is. Je man is je vriend en familie. Je begint een eigen leven zoals alle andere mensen vÓÓr ons hebben gedaan. Dit is eenmaal het leven.

Bouchra01
11-07-2003, 17:42

Shoekran, saida en amni :)

Safia21
14-07-2003, 17:29
Lieve Ouarda, Het verschilt inderdaad per huwelijk, tis maar net waar je in terecht komt als ik voor mezelf spreek dan heb ik het inderdaad beter getroffen dan ik gedacht had, ik hoorde zoveel verhalen over schoonfamilie etc maar ik heb de beste schoonouders en schoonzussen die ik me maar wensen kan! Over missen gesproken... dat doe ik niet... ik heb het veel te leuk met mijn man om ook maar iemand te missen HAHA! ik bel om de dag ff met mijn moeder en om de twee weken bezoeken we ze voor dat ik ging trouwen verlangde ik heel erg naar dit leven, eigenlijk al vanaf de dag dat we gingen verloven Niet omdat ik het thuis niet goed had en daarom weg wilde, maar omdat ik wist waar ik en Vooral BIJ WIE ik terecht ging komen Liefs Safia

Bouchra01
14-07-2003, 17:47
Ahlen Safia, Iwa dat wat jij zegt dat je toen je nog thuis woonde niet echt weg wou, nou dat heb ik wel een beetje, ik wil zo graag me bruiloft en eigen leventje leiden, want ik hou er gewoon van lekker alleen zijn, maar ja. Shoekran voor je aandacht :) Liefs * Ouarda *

Safia21
15-07-2003, 09:10
Origineel gepost door Ouarda07 Ahlen Safia, Iwa dat wat jij zegt dat je toen je nog thuis woonde niet echt weg wou, nou dat heb ik wel een beetje, ik wil zo graag me bruiloft en eigen leventje leiden, want ik hou er gewoon van lekker alleen zijn, maar ja. Shoekran voor je aandacht :) Liefs * Ouarda * heb geduld Meid!! Alles is elmaktab en Inscha Allah zul je trouwen en gelukkig worden Liefs Safia