Bekijk originele versie : Ik ben net bij reda geweest! Voor iedereen die hem wil bezoeken....
Ik ben net bij reda geweest.... :(
Ik ben helemaal kapot......het is moeilijk hem zo te zien maar hij houdt zich echt sterk.... :)
We zijn tot de conclusie gekomen dat dokters domme mensen zijn :ego:
en dat hij binnen de kortste keren weer rond rent :cool: :cool:
Ik wil wel effe zeggen dat hij het enorm waardeert dat iedereen van forum aan hem denkt....
Blijf voor hem bidden en blijf lieve dingen posten....Ik print alles namelijk voor em uit en lees het voor :)
Pablo jongen ik heb je stuk aan em voor gelezen en hij kreeg tranen in z'n ogen dus ga door :goedzo:
:verdriet: Owww en als jullie hem willen bezoeken...neem dan effe contact met Kais of de afdeling op...
Reda ik denk aan je bro :tranen:
BentDagilia
10-07-2003, 21:42
de dokters zijn ook dom want ik geloof heilig in dat reda weer binnen de kortste keren rondrent :ego: Inschallah ga ik binnenkort naar hem toe ff laten weten dat hij der niet alleen voor staat ;)Inschallah komt alles goed, en ik bid echt iedere dag voor hem... La ila ha illah lah
Neem dan eerst effe contact met hem op want er komen enorm veel mensen...en het is niet dat hij het niet waardeert maar het is veel te vermoeiend voor hem :(
Lady_Cazawia
10-07-2003, 21:44
Thanks Miem..:goedzo:..!!
En we zullen zeker blijven posten en du3a voor hem doen..!!..;)
Insha'allah word onze Reda weer snel de oude..:goedzo:..!!
HIj is verlamd vanaf zijn borst tot zijn tenen....Het enige dat hij kan gebruiken zijn zijn polsen en zijn onderarmen :(
Maar hij goed helemaal beter worden :)
BerberLayD
10-07-2003, 21:57
ik ga proberen langs te gaan;)
KIjk in marinas mir....Heb je aan het eind van het strand....een soort steiger met allemaal stenen ankers......daar is ie vanaf gedoken en heeft met zijn hoofd de bodem geraakt :(
Huh, dus hij heeft het ongeluk in Marokko gemaakt maar ligt nu in het ziekenhuis van Amsterdam???? Hoezo dat dan??
MariamaMslma
10-07-2003, 22:12
Origineel gepost door _miem_
KIjk in marinas mir....Heb je aan het eind van het strand....een soort steiger met allemaal stenen ankers......daar is ie vanaf gedoken en heeft met zijn hoofd de bodem geraakt :(
Meskien, het is altijd wat bij die stranden bij ons, in martil hoor je om de haverklap weer die sirene afgaan....die verschrikkelijke sirene :jammer:
Allah ie shafieh meskien. Hij is in mijn gebeden :(
Wie gaan er allemaal morgen naar hem toe?
PABLO_ESCOBAR
10-07-2003, 22:27
Ik ben net bij reda geweest.... :(
Ik ben helemaal kapot......het is moeilijk hem zo te zien maar hij houdt zich echt sterk.... :)
We zijn tot de conclusie gekomen dat dokters domme mensen zijn :ego:
en dat hij binnen de kortste keren weer rond rent :cool: :cool:
Ik wil wel effe zeggen dat hij het enorm waardeert dat iedereen van forum aan hem denkt....
Blijf voor hem bidden en blijf lieve dingen posten....Ik print alles namelijk voor em uit en lees het voor :)
Pablo jongen ik heb je stuk aan em voor gelezen en hij kreeg tranen in z'n ogen dus ga door :goedzo:
:verdriet: Owww en als jullie hem willen bezoeken...neem dan effe contact met Kais of de afdeling op...
Reda ik denk aan je bro :tranen:
was dat voor of na dat ik hem heb gebeld?
Origineel gepost door PABLO_ESCOBAR
was dat voor of na dat ik hem heb gebeld?
kweenie :confused:
Ik was zeg maar van 7 uur tot 10 over half 8 bij hem :)
PABLO_ESCOBAR
10-07-2003, 22:36
kweenie :confused:
Ik was zeg maar van 7 uur tot 10 over half 8 bij hem :)
hij heeft toch rond half 10 telefoon gehad zat je daar nog?
Bijna een half uurtje
Neej :)
Bezoek uur is van 15.00 uur tot 20.00 uur :)
en zijn mama en tante waren gekome dus ik ging toen weg :)
Maar ik ga over een paar daagjes weer :)
PABLO_ESCOBAR
10-07-2003, 22:40
Neej :)
Bezoek uur is van 15.00 uur tot 20.00 uur :)
en zijn mama en tante waren gekome dus ik ging toen weg :)
Maar ik ga over een paar daagjes weer :)
ik kan pas volgend weekend, dan moet ik toch in A dam zijn om die nerd van een Vin even op te zoeken. Effe m'n cash gaan ophalen :cool:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.