Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : hoe vaak?

diamond_princes
26-10-2006, 10:34

hoe vaak verfen jullie jullie haar? is je haar verandert?

fenna
26-10-2006, 10:44
Verfen eens per 3 maanden Knippen eens per 6-8 weken Ik zeg eerlijk mijn haar ziet er gezond uit ondanks dat ik het vaak verf en ook iedere keer van kleur verander... als je je haar maar goed verzorgt (goede shampoo, conditioner en masker) en een goed kapper hebt!

diamond_princes
26-10-2006, 10:48
aah oke meid, thanx maar ik heb in een week 3 keer mijn haren geverfd, maar voortaan doe ik het niet,

Bentt_a_Ness
26-10-2006, 11:43
Ik heb liever de voorkeur aan spoelingen dan aan verff.. anders gwn eens in de 3 of 4 maande, om dat doffe kleur weg te hale en het haar te late glanze

Iris3000
26-10-2006, 11:51

Ik verf alleen mn uitgroei zo 1 keer in de 3 a 4 maanden, mn haar is van nature best droog dus ik zorg dat ik goede shampoo en conditioner gebruik. Ik verf mn haar ook altijd bij de kapper.

Bentt_a_Ness
26-10-2006, 11:53
Na het verfe altijd maskers met ware handoeke:D Of soms een treatment

diamond_princes
26-10-2006, 13:13
Ik heb liever de voorkeur aan spoelingen dan aan verff.. anders gwn eens in de 3 of 4 maande, om dat doffe kleur weg te hale en het haar te late glanze waar haal je die spoelingen? ik vind ze egt nergenss

Bentt_a_Ness
26-10-2006, 13:16
waar haal je die spoelingen? ik vind ze egt nergenss Ik doe het altijd bij de kapper,,. Maar ze zijn bij de drogist te vinde,. Bij trekpleister heb ik er ooit van die pakjes gehaald en for me nicht gedaan.. je moet goed bij de verf kijke daar zie je vaak ook spoelinge tussen als hetgoed iss,. Ik vind die beter dan verf.. XX

diamond_princes
26-10-2006, 13:37
Ik doe het altijd bij de kapper,,. Maar ze zijn bij de drogist te vinde,. Bij trekpleister heb ik er ooit van die pakjes gehaald en for me nicht gedaan.. je moet goed bij de verf kijke daar zie je vaak ook spoelinge tussen als hetgoed iss,. Ik vind die beter dan verf.. XX thanx ik ga vandaag kijken , als ik het niet vind vraag ik het wel kus

najlae_tanger
26-10-2006, 14:00
ik verf 1 x in de maand:D me haar is er droger door geworden,ondanks ik het wel goed verzorg met maskertjes,leave-in creme, conditioner etc.. veel droger dan voordat ik het nog nooit geverfd had,ik verf ook echt veel te vaak. Van lichtblond tot zwart en alles wat er tussen in zit,heb ik weleens gehad!

diamond_princes
26-10-2006, 14:07
ik verf 1 x in de maand:D me haar is er droger door geworden,ondanks ik het wel goed verzorg met maskertjes,leave-in creme, conditioner etc.. veel droger dan voordat ik het nog nooit geverfd had,ik verf ook echt veel te vaak. Van lichtblond tot zwart en alles wat er tussen in zit,heb ik weleens gehad! ja dat is wel jammer van het verfen, maar ik heb het 3 keer in een week gedaan en mijn haar voelt iderdaad wat droger aann, ik het egt nie meer verfen , moet het nu wel gezond houden.ik heb nu niet een totaal ander kleur als mijn egt haar kleur

Bentt_a_Ness
26-10-2006, 14:10
Gek genoeg word mijn haar door het verfe juist mooier en lijkt wel in een betere conditie.. ik heb gauw last van vettig haar dus na spoeligg is het niet te droog maar glanst het mooi en niet vettig meer.

wipneusje
26-10-2006, 16:00
haarspoelingen vind je juist heelveel in de drogist zoals kruidvat..dat werkt hetzelfde als gewone haarverf alleen was je het na 24 wassingen eruit...je hebt ook kleurspoelingen die je na 8-12 wassingen er al uitwast. Zulk soort spoelingen zijn veel minder schadelijk dan gewone haarverf..en je hebt ze van bijn alle merken: Henna Plus, Swarskopf, lóreal enz. Nadeel is dat ze je haar nooit lichter kunnen kleuren, alleen donkerder. Ik gebruik ze wel soms..ik heb donkerbruin..en vaak gebruik ik ook een donkerbruine uitwasbare spoeling..zodat mijn haarkleur er mooier uitziet..of ik gebruikt een donkerbruin/kastanje kleuring..wat mijn haar dan iets een rode of kastanje gloed geeft...maar lichter kan je haar nooit worden