Bekijk originele versie : Gestopt met de pil. Na hoeveel tijd zwanger?
komkommer
26-10-2006, 10:04
Toen jij stopte met de pil. Hoe lang duurde het voordat je zwanger werd? en hoe lang ben je aan de pil geweest voordat je stopte?
Klopt het trouwens dat hoe langer je de pil hebt gebruikt, des te langer het duurt voordat je zwanger raakt?
Shereen23
26-10-2006, 10:06
ik ben nu bijna 2 maanden gestopt..ik ben al 1 keer ongi geworden. k hoop dat ik deze maand niet ongi word en dus zwanger ben....dan zou ik na 1 maand zwanger zijn geworden...inshallah
Heb ruim 4 jaar geslikt en daarna asap zwanger
Die spookverhalen moet je niet geloven
Shereen23
26-10-2006, 10:13
Heb ruim 4 jaar geslikt en daarna asap zwanger
Die spookverhalen moet je niet geloven
ben je gelijk na 1 maand zwanger geworden...???? tbarkellah.....
komkommer
26-10-2006, 10:30
ik ben nu bijna 2 maanden gestopt..ik ben al 1 keer ongi geworden. k hoop dat ik deze maand niet ongi word en dus zwanger ben....dan zou ik na 1 maand zwanger zijn geworden...inshallah
IK ook precies hetzelfde:)
Ik hoop dat ik deze maand niet ongesteld word!
Shereen23
26-10-2006, 10:36
ja inshallah worden we allebei zwanger deze maand....
hoelang heb je de pil geslikt??
ik heb de pil 1 jaar en 6 maanden geslikt en jij??
Shereen23
26-10-2006, 11:00
dooeeeeeeeeeeeeeeen, inshallah worden jij en ik en komkommer heel snel zwanger en kunnen we met zn drieen baby shoppen!!
alhoceimawomen
26-10-2006, 11:01
k hoop dat allah alle dames beloont die zwanger willen worden.
met een pracht kind inchallah.
HoneyBee
26-10-2006, 11:01
1e na 4 maanden
2e gelijk nog op de helft van de strip nadat ik was gestopt.
komkommer
26-10-2006, 11:18
ja inshallah worden we allebei zwanger deze maand....
hoelang heb je de pil geslikt??
ik heb de pil 1 jaar en 6 maanden geslikt en jij??
Incha'allah!!
Ik gebruik de pil al jaren (zeker 6 jaar), maar ben soms een paar maanden gestopt en dan weer begonnen, omdat ik niet zo goed tegen de hormonen kon.
Maar nu wil ik een kindje incha'allah vandaar dat ik weer gestopt ben.
komkommer
26-10-2006, 11:20
k hoop dat allah alle dames beloont die zwanger willen worden.
met een pracht kind inchallah.
Incha'allah!!
Shereen23
26-10-2006, 11:23
Incha'allah!!
Ik gebruik de pil al jaren (zeker 6 jaar), maar ben soms een paar maanden gestopt en dan weer begonnen, omdat ik niet zo goed tegen de hormonen kon.
Maar nu wil ik een kindje incha'allah vandaar dat ik weer gestopt ben.
mn tante gebruikte de pil 5 jaar en ze was na 2 maanden zwanger
komkommer
26-10-2006, 11:28
mn tante gebruikte de pil 5 jaar en ze was na 2 maanden zwanger
Wat Doenja ook zegt, het is Allah's wil wanneer je een kindje krijgt.
Ik hoorde dat vroeger altijd van als je te lang de pil gebruikt dan kan het langer duren voordat je lichaam herstelt van al die hormonen en dat je zwanger kan raken. Maar dat is dus allemaal bla bla zo te zien.
inocente_chica
26-10-2006, 11:46
Ik hoop dat de dames gauw zwanger worden. Een nicht van mij, is gelijk de tweede maand zwanger geraakt.
Ik wil ook stoppen met de pil, maar weet niet wanneer....
Wanneer hebben jullie die beslissing genomen? Wat heeft er voor gezorg dat jullie gestop zijn? (Als ik het mag vragen??)
Gr.
een tetouania
Shereen23
26-10-2006, 11:48
Ik hoop dat de dames gauw zwanger worden. Een nicht van mij, is gelijk de tweede maand zwanger geraakt.
Ik wil ook stoppen met de pil, maar weet niet wanneer....
Wanneer hebben jullie die beslissing genomen? Wat heeft er voor gezorg dat jullie gestop zijn? (Als ik het mag vragen??)
Gr.
een tetouania
Mn man en ik zijn echt klaar voor een kind, en we hebben besloten dat we een wondertje willen hebben om voor te zorgen, ons eigen vlees en bloed.
Ik zou als ik jouw was stoppen met de pil als je denkt dat je er klaar voor bent!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.