Bekijk originele versie : Wat vinden jullie van Marokkaanse jongens die..
klagen dat ze bij verschillende discotheken worden geweigerd? Gisteren zag ik een programma hierover, en een aantal Marokkaanse jongens die aanbod kwamen, zitten hier heel erg mee. Enerzijds vind ik dat ze gelijk hebben, het is niet leuk om geweigerd te worden ergens alleen maar omdat men selectief deurbeleid hanteerd. Anderzijds heb ik zoiets van ga dan maar niet uit, je bereikt er toch niet veel mee. Steek je energie in het verkrijgen van meer kennis over de Islam!
wat vinden jullie hiervan. Marokkaanse jongens die zich druk maken over het uitgaansleven?
Ezzedine
10-07-2003, 19:50
Ik ben in mijn Stap cariere een keer geweigerd.En ik heb best wel veel Caps
Origineel gepost door Madame_Tangawija
klagen dat ze bij verschillende discotheken worden geweigerd? Gisteren zag ik een programma hierover, en een aantal Marokkaanse jongens die aanbod kwamen, zitten hier heel erg mee. Enerzijds vind ik dat ze gelijk hebben, het is niet leuk om geweigerd te worden ergens alleen maar omdat men selectief deurbeleid hanteerd. Anderzijds heb ik zoiets van ga dan maar niet uit, je bereikt er toch niet veel mee. Steek je energie in het verkrijgen van meer kennis over de Islam!
wat vinden jullie hiervan. Marokkaanse jongens die zich druk maken over het uitgaansleven?
Waar ik niet welkom ben..........
is een plek waar ik niet eens wil zijn...........
misschien moeten die jongeren maar eens verder gaan kijken...
;)
Tjah als ze geweigerd worden omdat ze Marokkaans zijn is het terecht dat ze daar over klagen. Maar dat is altijd moeilijk te bewijzen.
Origineel gepost door Vogue
Tjah als ze geweigerd worden omdat ze Marokkaans zijn is het terecht dat ze daar over klagen. Maar dat is altijd moeilijk te bewijzen.
Ik heb het al vaak genoeg gezien op TV.
Met een verborgen camera.
Lijkt mij bewijs genoeg.
Niettemin, de meeste vind ik een beetje zielig.
Ga lekker naar een plek waar je wel gewoon naar binnen kan gaan en geen redneck-portier voor de deur staat.
;)
Ezzedine
10-07-2003, 20:02
Ik werd een keer geweigerd omdat ik prada's had die op sportschoenen leken.
Origineel gepost door grendel
Ik heb het al vaak genoeg gezien op TV.
Met een verborgen camera.
Lijkt mij bewijs genoeg.
Niettemin, de meeste vind ik een beetje zielig.
Ga lekker naar een plek waar je wel gewoon naar binnen kan gaan en geen redneck-portier voor de deur staat.
;)
sommige vind ik ook zielig overkomen. 1 van die jongens in het programma die ik gisteren op t.v zag, ging erg in discussie met een portier alsof zijn leven er van af hing! Natuurlijk is het niet fijn om te worden geweigerd, maar er zijn zat alternatieven.
Ezzedine
10-07-2003, 20:08
Ja die gasten die onderhandelen vindi kecht zielig
Origineel gepost door Madame_Tangawija
sommige vind ik ook zielig overkomen. 1 van die jongens in het programma die ik gisteren op t.v zag, ging erg in discussie met een portier alsof zijn leven er van af hing! Natuurlijk is het niet fijn om te worden geweigerd, maar er zijn zat alternatieven.
Precies.
How low can you go.
Genoeg plekken waar je een leuke avond kan hebben.
;)
Origineel gepost door Ezzedine
Ja die gasten die onderhandelen vindi kecht zielig
Onderhandelen om ergens binnen te komen.............
waar je flink wat GELD gaat besteden.........
ben ik nou gek of...........
;)
Ezzedine
10-07-2003, 20:12
Nee die gasten denken als ze binneN komen dat er opeens twintig dames op z'n nek springen en schreeuwen
IK WIL MET JE NAAR BED
Origineel gepost door grendel
Precies.
How low can you go.
Genoeg plekken waar je een leuke avond kan hebben.
;)
het zou mij niets verbazen als we straks een demonstratie in Den Haag krijgen of iets in die richting. Er is een stichting bezig met het onderzoeken naar deurbeleid van discotheken. Daaruit willen ze een petitie gaan aanbieden aan een minister. Althans als blijkt dat er vele portiers/eigenaren discrimineren. Persoonlijk denk ik dat het uiteindelijk toch niks zal bereiken. ;)
Origineel gepost door Ezzedine
Nee die gasten denken als ze binneN komen dat er opeens twintig dames op z'n nek springen en schreeuwen
IK WIL MET JE NAAR BED
.............laat ze dromen.
;)
ze horen helemaal niet in een disco....
Origineel gepost door Enzy
ze horen helemaal niet in een disco....
Waar wel dan ?
;)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.