Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Over precies 8 dagen

Pagina's : [1] 2

minous21
10-07-2003, 19:38

Lieve Mensen, Over precies 8 dagen...ga ik jullie verlaten...ik ga namelijk zoals vele mij al zijn voorgegaan naar Marokko (inscha allah) :boogie:. Ik ga 5 weekjes en als ik terug ben......heb ik geen internet meer :rolleyes: ! Ik heb vandaag namelijk mijn interne*****nement opgezegd..... Dus als ik terug kom van Marokko heb ik geen Internet meer en zal ik dus moeten afkicken van MSN, en van jullie allemaal :huil: Ik wil iedereen bedanken voor de leuke tijd hiero... Ik heb er een paar vrienden aan overgehouden.....maar die spreek ik wel telefonisch.....of zie ik persoonlijk Dus mensen, Take Care, Thalla, Ik zal jullie missen... Dikke Boessa (aan de meiden).... Van minousje :Iluvu: (en ik ben er nog wel een paar daagjes)

Merjem
10-07-2003, 19:41
Waarom heb je internet opgezegd :confused:

SaMiax
10-07-2003, 19:42
hey meid ookal ken ik je niet zo toch vind iket jammer dat je weggaat.. :( Ik wens je veel plezier in marokko hé! :blauwkus: Samia

minous21
10-07-2003, 19:43
Origineel gepost door Merjem Waarom heb je internet opgezegd :confused: Het is verslavend....echt waar... Ik bedoel ik ben nu afgestudeerd..ik ga 32 uur per week werken (doe ik al)......Ik kan op kantoor ook internetten.....mocht ik het nodig hebben.. Dus vandaar...... :)

Merjem
10-07-2003, 19:44

Origineel gepost door minous21 Het is verslavend....echt waar... Ik bedoel ik ben nu afgestudeerd..ik ga 32 uur per week werken (doe ik al)......Ik kan op kantoor ook internetten.....mocht ik het nodig hebben.. Dus vandaar...... :) Aaaah zo ik zal je missen als kiespijn :D :D

minous21
10-07-2003, 19:46
Origineel gepost door Merjem Aaaah zo ik zal je missen als kiespijn :D :D :rolleyes: :hihi: Origineel gepost door SaMiax hey meid ookal ken ik je niet zo toch vind iket jammer dat je weggaat.. :( Ik wens je veel plezier in marokko hé! :blauwkus: Samia thanks schatje :blauwkus:

Marocca
10-07-2003, 19:55
Meen je dit?? :confused: Why My Little Sweet! Maar insja allah spreek ik jou toch nog ns want ik wil in touch blijven met jou :hihi: Je weet toch :D Enne een leuke vakantie toegewenst insja allah!! Ik vertrek gelijk met jou! Misschien zie ik je onderweg :blauwkus: Laf joe! :Iluvu:

minous21
10-07-2003, 20:02
Origineel gepost door Marocca Meen je dit?? :confused: Why My Little Sweet! Maar insja allah spreek ik jou toch nog ns want ik wil in touch blijven met jou :hihi: Je weet toch :D Enne een leuke vakantie toegewenst insja allah!! Ik vertrek gelijk met jou! Misschien zie ik je onderweg :blauwkus: Laf joe! :Iluvu: I Love you tooo!! :Iluvu: Ik pm jou nog mijn telnummer :) We gaan tegelijktijd naar Marokko:D..inscha allah

minous21
10-07-2003, 20:05
Origineel gepost door Lemelia Prettige vakantie toegewenst ;) :blauwkus: Dankje wel schatje :blauwkus:jes

Missy20
10-07-2003, 20:14
Origineel gepost door minous21 Lieve Mensen, Over precies 8 dagen...ga ik jullie verlaten...ik ga namelijk zoals vele mij al zijn voorgegaan naar Marokko (inscha allah) :boogie:. Ik ga 5 weekjes en als ik terug ben......heb ik geen internet meer :rolleyes: ! Ik heb vandaag namelijk mijn interne*****nement opgezegd..... Dus als ik terug kom van Marokko heb ik geen Internet meer en zal ik dus moeten afkicken van MSN, en van jullie allemaal :huil: Ik wil iedereen bedanken voor de leuke tijd hiero... Ik heb er een paar vrienden aan overgehouden.....maar die spreek ik wel telefonisch.....of zie ik persoonlijk Dus mensen, Take Care, Thalla, Ik zal jullie missen... Dikke Boessa (aan de meiden).... Van minousje :Iluvu: (en ik ben er nog wel een paar daagjes) Nou :huil: Ik zal je lieve woordjes missen........:traan1: Ik ga ook binnenkort naar Marokko.....

Marocca
10-07-2003, 20:16
Origineel gepost door minous21 I Love you tooo!! :Iluvu: Ik pm jou nog mijn telnummer :) We gaan tegelijktijd naar Marokko:D..inscha allah Insha allah jah!! Thanx liefie! :blauwkus:

minous21
10-07-2003, 20:28
Origineel gepost door Missy20 Nou :huil: Ik zal je lieve woordjes missen........:traan1: Ik ga ook binnenkort naar Marokko..... Jouw ga ik heel erg missen....en jij krijgt ook een mailtje met mijn nummer!!! I love you :Iluvu:

SaraZena
10-07-2003, 20:28
Ik wens je ook alvast een fijne vakantie toe..misschien kom ik je wel tegen daar :D maar ik weet dat als je op je werk internet hebt...dan kom je hier heus wel een kijkje nemen. :hihi: Het is veel te verslavend :D Kus SaraZena :zwaai:

minous21
10-07-2003, 20:30
Origineel gepost door SaraZena Ik wens je ook alvast een fijne vakantie toe..misschien kom ik je wel tegen daar :D maar ik weet dat als je op je werk internet hebt...dan kom je hier heus wel een kijkje nemen. :hihi: Het is veel te verslavend :D Kus SaraZena :zwaai: Jouw zie ik wel :hihi: En ik ga zeker wel een kijk je nemen op het werk.......:jeweetog: Dikke kusssiessssssssssssssssssssssss

Missy20
10-07-2003, 20:31

Origineel gepost door minous21 Jouw ga ik heel erg missen....en jij krijgt ook een mailtje met mijn nummer!!! I love you :Iluvu: Love you too girl... :Iluvu: we spreken zeker een keer af om lekker te gaan winkelen ergens... dikke :blauwkus: van mij.....

Pagina's : [1] 2