Bekijk originele versie : Bevrijdingsoperatie van Private Lynch in Irak...was opgezet spel.
10/07 Heroïsche bevrijding van Private Lynch was farce
De spectaculaire bevrijdingsoperatie van het Amerikaanse leger op 1 april om 'hun' soldate Jessica Lynch uit het Iraakse ziekenhuis in Nasiriyah te bevrijden, was opgezet spel.
Een rapport, dat door het Pentagon wordt onderzocht, stelt dat Lynch uiterlijk geen tekenen vertoonde van vormen van mishandeling door Iraakse soldaten. De Irakezen boden op geen enkel moment weerstand toen de Private uit het ziekenhuis werd 'gered'. Dat meldt de BBC.
De bevrijding van 'heldin' Lynch uit het ziekenhuis -sommige bronnen beweren dat de Amerikaanse Delta Forces daarbij zelfs namaakgeweren gebruikten- duurde twintig minuten en werd volledig gefilmd met een nachtcamera.
Zender NBC vatte na de 'redding' zelfs het plan op om een 2 uren durende film te maken over de "waar gebeurde Mission Impossible". Jessica Lynch had bij haar terugkeer uit het Iraakse ziekenhuis een gebroken arm, een gebroken been en een verstuikte enkel. Het rapport stelt dat die een gevolg waren van een auto-ongeval.
http://assets.rug.be/img_art/site/images/80AE0683-43D9-49B9-AA64-5019DB180D81.jpg
Ezzedine
10-07-2003, 18:59
Ja dat wist vrijwel iedereen
Origineel gepost door Ezzedine
Ja dat wist vrijwel iedereen
Inderdaad. Ach jah, Amerikanen, ze hebben wat ervaring opgedaan in het creëren van een beetje spektakel inmiddels.
De Amerikanen zijn in oorlog met...
de waarheid... :D
Ezzedine
10-07-2003, 19:05
hahahaha als je de films ziet van Holleywood geloof ik dat de Amerikanen alles kunnen verzinnen
Mjah alleen jammer dat ze een deel daarvan nog in het echt uitvoeren ook
Origineel gepost door Vogue
Mjah alleen jammer dat ze een deel daarvan nog in het echt uitvoeren ook
Wat is écht..wat is vals...geen verschil :D
Ezzedine
10-07-2003, 19:10
LAAT ZE DIT MAAR VERZINNEN
Troops killed
He said the more Iraqis become involved in securing their own infrastructure and in the transitional government, the more likely they were to realise that the apologists for Saddam Hussein were bringing misery on their country.
In the most recent attacks on US troops, two soldiers were injured on Wednesday evening when attackers fired rocket-propelled grenades on a convoy of the US Fourth Infantry Division on a road to Tikrit about 160 kilometres (100 miles) north of Baghdad.
The soldiers were taken to a nearby military medical facility but one of them later died.
Another soldier was shot and killed near the city of Mahmudiyah about 25 kilometres (15 miles) south of Baghdad when his convoy was ambushed and attacked with small arms fire, US officials said.
US Central Command additionally reported the death of a soldier from a "non-hostile gunshot incident" on Wednesday.
The exact circumstances of the incident are unclear.
Resistance
There were also three separate mortar attacks targeting US troops in the city of Ramadi, about 100 kilometres (60 miles) west of Baghdad, however there were no reports of casualties.
BBC correspondent Peter Greste in Baghdad says that Ramadi and Mahmudiyah are both regarded as former Saddam Hussein strongholds, and there has been considerable resistance to the presence of US troops on the cities' streets.
US soldiers have come under increasing attack across Iraq in recent weeks, and many incidents have involved increasingly heavy weaponry.
A recent audio tape purported to come from the ousted Iraqi leader, Saddam Hussein, urged Iraqis to continue violence against coalition troops in the country.
Origineel gepost door Mohammed Justice
10/07 Heroïsche bevrijding van Private Lynch was farce
De spectaculaire bevrijdingsoperatie van het Amerikaanse leger op 1 april om 'hun' soldate Jessica Lynch uit het Iraakse ziekenhuis in Nasiriyah te bevrijden, was opgezet spel.
Een rapport, dat door het Pentagon wordt onderzocht, stelt dat Lynch uiterlijk geen tekenen vertoonde van vormen van mishandeling door Iraakse soldaten. De Irakezen boden op geen enkel moment weerstand toen de Private uit het ziekenhuis werd 'gered'. Dat meldt de BBC.
De bevrijding van 'heldin' Lynch uit het ziekenhuis -sommige bronnen beweren dat de Amerikaanse Delta Forces daarbij zelfs namaakgeweren gebruikten- duurde twintig minuten en werd volledig gefilmd met een nachtcamera.
Zender NBC vatte na de 'redding' zelfs het plan op om een 2 uren durende film te maken over de "waar gebeurde Mission Impossible". Jessica Lynch had bij haar terugkeer uit het Iraakse ziekenhuis een gebroken arm, een gebroken been en een verstuikte enkel. Het rapport stelt dat die een gevolg waren van een auto-ongeval.
http://assets.rug.be/img_art/site/images/80AE0683-43D9-49B9-AA64-5019DB180D81.jpg
Ik vermoed dat een of andere Hollywoord-producer generaal
Tommy Franks belde en vroeg:
Yo, Tommy-boy, what's up, can you do me a favor.
I heard about this girl who was taken by that scum.
In case she is unharmed, you know about our deal.
Remember we where at Sylvie's place when she was s.ucking
your (censuur). Remember, Tommy-boy, ok.
This is what you are gonna do.
Make it look like those Iraqi scumbags have harrased her and have beaten her up end maybe, that depends on the circumstances, you could say she was raped.
I already contacted a TV-team. They will show up, when i call them.
---------
;)
Ezzedine
10-07-2003, 19:14
Grendel hahahaah precies zeker wel hahaha geloof ik best
Grendel hahahaah precies zeker wel hahaha geloof ik best
Vergis je niet Ezzedine,
Hollywood en het Pentagon zijn dikke vrienden.
Hele dikke vrienden ;)
Ezzedine
10-07-2003, 19:20
Ja weet ik alles is in de handen van onze grote vrienden de zionisitsche lobby en de Neo Conservatieve lobby
Ja weet ik alles is in de handen van onze grote vrienden de zionisitsche lobby en de Neo Conservatieve lobby
Ik heb het liever over "Conservatieve Extremisten"
;)
Ezzedine
10-07-2003, 19:40
Neo Nazisch of extremisten allemaal moordenaars
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.