Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Epileren...

Pagina's : [1] 2 3 4 5

Marocca
10-07-2003, 18:09

Doet zo'n pijn man... :( Maar toch...nu ben ik ff voor 3-4 weken verlost :hihi: Wat About You Ladiezz :D

noortje1
10-07-2003, 18:11
epileren is haram :jammer:

Marocca
10-07-2003, 18:12
Origineel gepost door noortje1 epileren is haram :jammer: Ik heb het niet over de wenkbrauwen! :kwaad: Maar over de benen...:jammer: Damn...denk ff na plz :)

Marocca
10-07-2003, 18:13
Origineel gepost door Lemelia shit, dat is de pijn echt niet waard :watte?: IK gebruik dan liever een ontharingscreme, geen moeite at all :) Ontharingscreme stinkt en is net hetzelfde als scheren(voor mij dan) want het komt zo snel terug :jammer: Harsen en epileren vind ik de beste methodes.. ;) Doe jij het dan nooit? :)

noortje1
10-07-2003, 18:14

sorry :D :D k was er niet bij.... ik zag titel en reageerde effe snel :D excuses

Marocca
10-07-2003, 18:15
Origineel gepost door noortje1 sorry :D :D k was er niet bij.... ik zag titel en reageerde effe snel :D excuses Okey dan :)

Marocca
10-07-2003, 18:18
Origineel gepost door Lemelia Ja doei ik heb ooit een epileerapparaat tegen mn been aangehouden en damn het deed pijn man :huil: dus hell no dat ik die marteling door ga staan en ja ontharingscreme stinkt, maar dan weet je in ieder geval dat je alle haartjes weg hebt niet zoals bij scheren :jammer: hahaha Jah ik weet...doet pijn maar toch...je krijgt er iets voor terug:4 weken geen haartjes :hihi: >>by the wayz:die creme van veet>>:jammer:

Lady_Cazawia
10-07-2003, 18:22
Auwch..:D That's All I Can Say..!!..:D

Marocca
10-07-2003, 18:24
Origineel gepost door Lady Cazawia Auwch..:D That's All I Can Say..!!..:D Dat heb ik daarnet gezegd maar nu voel ik niets meer :D Kheb er baby-olie opgedaan(je weet zwitsal :verliefd: ) en nu zijn mijn benen zijdezacht :hihi: Moet je ook eens doen :p

noortje1
10-07-2003, 18:25
Origineel gepost door Marocca hahaha Jah ik weet...doet pijn maar toch...je krijgt er iets voor terug:4 weken geen haartjes :hihi: >>by the wayz:die creme van veet>>:jammer: daar kom je je vakantie wel mee door he :stout: :hihi:

Najib26
10-07-2003, 18:27
Gewoon heel je lichaam laten laseren. Ben je overal vanaf :D

Marocca
10-07-2003, 18:27
Origineel gepost door noortje1 daar kom je je vakantie wel mee door he :stout: :hihi: Zekers :hihi: In die hitte heb ik echt geeeeeeeen zin om zo'n onthaar actie te verrichten hoor :hihi:

Marocca
10-07-2003, 18:28
Origineel gepost door Najib26 Gewoon heel je lichaam laten laseren. Ben je overal vanaf :D Wollah illa... :( Ben ik gelijk van alles vanaf...maar is duur en je weet:wij zijn marokkanen he :D

Lady_Cazawia
10-07-2003, 18:30
Origineel gepost door Marocca Dat heb ik daarnet gezegd maar nu voel ik niets meer :D Kheb er baby-olie opgedaan(je weet zwitsal :verliefd: ) en nu zijn mijn benen zijdezacht :hihi: Moet je ook eens doen :p Ja ik smeer het ook altijd met Baby Olie van Zwitsal, Het ruikt echt heerlijk...:Iluvu:..!! Maar je hebt wel gelijk, t'doet effe pijn maar je hebt daarna wel mooie Resultaat..!!..tjah wie mooi wil zijn moet pijn lijden zegt me moeder altijd...:D..!!

Marocca
10-07-2003, 18:31

Origineel gepost door Lady Cazawia Ja ik smeer het ook altijd met Baby Olie van Zwitsal, Het ruikt echt heerlijk...:Iluvu:..!! Maar je hebt wel gelijk, t'doet effe pijn maar je hebt daarna wel mooie Resultaat..!!..tjah wie mooi wil zijn moet pijn lijden zegt me moeder altijd...:D..!! Heeft ze echt gelijk in yoh! :D Probeer maar ns...:stout: Dan moet je tijdens de vakantie niets meer doen aan je benen :hihi: Lekker relaxxxxx :Iluvu:

Pagina's : [1] 2 3 4 5