Bekijk originele versie : JAARLIJKSE salaris verhoging?-> hoeveel
farida22
25-10-2006, 22:30
dames,
hebben jullie enig idee hoeveel verhoging een medewerker minimaal per jaar dient te krijgen.
Mischien is daar geen regel aan verbonden maar wat komt het meest voor.
Hoeveel is de gemiddelde salarisverhoging.
Maand december nadert dus ben wel benieuwd of we salarisverhoging krijgen.
Groet
Farida
ps: misschien kan je vermelden hoeveel jij vorig jaar heb gekregen zodat we gemiddelde kunnen zien
samiraboua
26-10-2006, 08:39
hier ben ik ook zeer benieuwd naar ....
Shereen23
26-10-2006, 09:05
ik ga in december 400 euro bruto loonsverhoging vragen......
lijkt veel maar het is in principe maar 200 euro netto wat je krijgt!!
en als ze mij dit niet willen geven dan ga ik schreeuwen want ze hebben mijn collega die hetzelfde verdient als mij ook 400 euro loonsverhoging geboden......
teletubbie
26-10-2006, 09:09
De lonen zijn al 3 jaar bevroren! door het kabinet.
dus van wie verwacht je de loonsverhoging?
Shereen23
26-10-2006, 09:15
bij ons werk krijg je gewoon elk jaar loonsverhoging
Ik krijg pas in April loonsverhoging...de maand dat ik dus geslaagd ben voor mijn diploma.
Is elk jaar standaard zo'n 40 € netto :boos:
nasssira
26-10-2006, 09:27
Waar ik nu werk, heb al een aantal jaren geen loonsverhoging gekregen. Ik heb er begin dit jaar naar gevraagd, volgens hun zijn vorig jaar de lonen met 30 euro omhoog gegaan, nou daar doe ik het niet voor.
Ben al op zoek naar een andere baan! a.s woensdag heb ik een sollicitatiegesprek, bij dit bedrijf hebben ze goede arbeidsvoorwaarden! Inschallah zal het wat worden.
Shereen23
26-10-2006, 09:32
40 euro loonsverhoging???..als ze mij dat aanbieden dan mogen ze die echt in hun **** douwen...
nasssira
26-10-2006, 09:39
40 euro loonsverhoging???..als ze mij dat aanbieden dan mogen ze die echt in hun **** douwen...
Vandaar dat ik ook op zoek ben naar een andere baan.
schatje26
26-10-2006, 09:42
We krijgen elk jaar in November een beoordelingsgesprek en daarbij bespreken we altijd de loon :) en ik wacht altijd eerst af hoe ze mij beoordeling en dan breng ik de loon ter sprake :)
We krijgen elk jaar in November een beoordelingsgesprek en daarbij bespreken we altijd de loon :) en ik wacht altijd eerst af hoe ze mij beoordeling en dan breng ik de loon ter sprake :)
Sommige bedrijven verhogen de lonen met 2 of 3 procent en de anderen tussen de 20 en de 200 dat hangt af van je functie. en hoe de beoordelingsgesprek is. we krijgen jaarlijks een verhoging van 150. en het hangt van de omzet van ons bedrijf.
Shereen23
26-10-2006, 09:50
ja ik heb in november beoordelingsgesprek..ik krijg dan ook een vast contract en ik krijg mn salarisverhoging te horen en mn bonus....
ik hoop op een paar duizend euro bonus....
nasssira
26-10-2006, 09:53
Mijn werkgever stopt alles liever in zijn eigen zak.
Ik ben 3 jaar geleden verhuisd, dus ben ik om reiskosten gaan vragen, krijg ik te horen dat het niet verplicht is om mij reiskosten te geven, omdat ik verhuisd ben! Uiteindelijk heb ik het wel gekregen.
Ze doen eerst moeilijk voordat ze ja gaan zeggen. En een beoordelingsgesprek dat kennen ze hier niet.
Bij hun is het zo: je komt werken KLAAR niks extra's geen bonus walloe!
Shereen23
26-10-2006, 09:54
nou jah zeg geen bonus en geen reiskosten .....die baas van jou is gek....
nasssira
26-10-2006, 09:54
ja ik heb in november beoordelingsgesprek..ik krijg dan ook een vast contract en ik krijg mn salarisverhoging te horen en mn bonus....
ik hoop op een paar duizend euro bonus....
:lol:
paar duizend euro's
Kan ik ook even bij jullie solliciteren?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.