Bekijk originele versie : Executie
souraya81
10-07-2003, 18:05
Wat vinden jullie van executie..
Ezzedine
10-07-2003, 18:08
Terecht voor homo's moordenaar verkrachters,mensen die zich van de islam afkeren,Veraders
Meen je dat nou??? En ik puur als katholiek meisje gezien...(dus niet als bi) moet ik dood, omdat ik geen moslim ben? En wat vind je dan van mensen die openlijk discrimineren? En van mensen die deze mensen om brengen? Zijn die dan ook niet moorderaars???????
souraya81
10-07-2003, 18:14
Waarom homo's
Ezzedine
10-07-2003, 18:18
Katholieke mensen niet.De vraag is heb je de islam veruilt voor Het Katholieke geloof.Homosexuelen moet je kijken bij de andere topic daar staat het haarfijn uitgelegd,want ik krijg een deja vu gevoel hier
Dat andere topic waar ik nog steeds wacht op een antwoord...
Dat snap ik niet...waarom is het slecht als je van geloof veranderd? Het komt toch in principe op hetzelfde neer?
Je hebt mijn andere vraag nog niet beantwoord: Mensen die deze mensen opbrengen..zijn dit niet ook moordenaars?
Ezzedine
10-07-2003, 18:24
Mensen die mensen ombrengen voor geen reden zijn moordenaars.
Dan bestempel ik hierbij 'homo zijn' tot geen reden
Ezzedine
10-07-2003, 18:27
Homo's zijn de grootste ziektedragers ter wereld daaro mverdienen zij de dood en in het hiernamaals de ergste martellingen InshAllah
Iedereen die iemand ombrengt heeft hier zijn redenen voor. Dus de mensen die verkrachters de doodstraf geven zijn ook moordenaars in mijn optiek.
En stel nou dat je iemand de doodstraf geeft en die blijkt later onschuldig te zijn geweest? Je kan het niet meer terug draaien. Bovendien vind ik dat je de familie van de veroordeelde er meer mee straft dan de veroordeelde zelf; Als hij dood is kan hij niet meer lijden maar zijn familie treurt nog zijn hele leven om deze persoon.
Ezzedine
10-07-2003, 18:30
Je mag iedereen een moordenaar noemen die je wilt,maar de moorden op die mensen zijn terecht
ENFIN
souraya81
10-07-2003, 18:30
Ik ben het helemaal met je eens BIE...
Ezzedine
10-07-2003, 18:31
Trouwens een echte moslim treurt niet om zo'n zondaar en wenst zijn dood zelf
Origineel gepost door Ezzedine
Homo's zijn de grootste ziektedragers ter wereld daaro mverdienen zij de dood en in het hiernamaals de ergste martellingen InshAllah
Ach, zijn die martelingen alleen niet genoeg voor je? En sinds wanneer zijn homo's de grootste ziektedragers :confused: Kunnen we dan statistisch gezien niet beter beginnen met het vermoorden van alle Afrikanen? :zwaai:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.