Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ik heb respect voor mensen die naar Maroc rijden!!!

LZN
10-07-2003, 17:55

Ik heb zo'n diep respect voor mensen die naar Maroc rijden. Zoals velen van jullie weten is de reis echt geen pretje, slechte wegen soms slecht weer enz. Je raakt vermoeid in de auto, gestresst en raakt gauw opgefokt. Daarom ben ik altijd zo blij als we heel in Maroc zijn aangekomen. Helaas gebeuren er nog steeds onderweg naar Maroc nog steeds ongelukken. Mensen petje af :goedzo:!!!.

Najib26
10-07-2003, 18:03
Daarom ga ik in mijn eentje met het vliegtuig :D De anderen vonden de auto leuker :rolleyes:

yasmineNR1
10-07-2003, 18:06
aaaah thanx angel, ja wij gaan ook met de auto insallah, maarre tis ook gezellig hoor onderweg, vooral als je met familie gaat. ajaaaw je ziet echt de raarste mensen, nadeel is alleen we zien er uit als slonzen, haar helemaal omhoog enzo, heheh maar dat heb ik wel over voor onze maghreb :goedzo:

ClaudioLopez
10-07-2003, 18:08
Origineel gepost door Angel_eyz Yep, ik ga ook altijd met het vliegtuig!!!! Is iets veiliger. Maarja, als het je tijd is om te gaan, dan ontkom je er toch niet aan!! nou of een vliegtuig veiliger is dan auto weet ik niet hoor :)

yasmineNR1
10-07-2003, 18:10

wel als je in een of ander krakauto in marokko probeert te komen wel ja :D maar die hebben wij gelukkig niet, wij hebben de nieuwste van de nieuwste wagen man :ego: :stout:

Marocca
10-07-2003, 18:11
Origineel gepost door ClaudioLopez nou of een vliegtuig veiliger is dan auto weet ik niet hoor :) Dit vind ik nou ook..

noortje1
10-07-2003, 18:34
mijn vorige vakantie... ging ik met vliegtuig... weyemaaaaaaaaa iedereen schreeuwde het uit :hihi: vliegtuig going opeens heen en weer... schudden etc... kinderen gingen krijsen .... schreeuwen :hihi: ik deed relax..... hamdoellilah het kwam goed :D