Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ''Islam overwint christendom''

Pagina's : [1] 2 3 4 5

Ezzedine
10-07-2003, 17:39

''Islam overwint christendom'' Mohammed J. Gaffar, algemeen secretaris van de Djame Masdjied Taibah (Stichting Welzijn voor Moslims in Nederland), is ervan overtuigd dat de islam uiteindelijk zal overwinnen in Nederland. De stichting is gevestigd in Amsterdam en is opdrachtgever van de bouw van cultureel centrum annex hoofdmoskee Taibah in Amsterdam-Zuidoost. Het complex zal ruimte gaan bieden aan zo'n 3.000 gelovigen, en wordt daarmee waarschijnlijk de grootste moskee van Nederland tot nu toe. In een interview met het Reformatorisch Dagblad zegt Gaffar dat het christendom in Nederland de komende jaren steeds kleiner zal worden, omdat ''mensen gaan inzien dat de Bijbel niet authentiek is. De meeste christelijke theologen weten dat ook wel, maar ze maken er geen propaganda voor. De koran is het enige authentieke woord van god''. Volgens Gaffar onderdrukken politici nu de islam, maar heeft dat geen enkele zin: ''Hoe meer de islam wordt onderdrukt, hoe meer ze gaat bloeien. Politiek leiders wéten ook dat de islam een heel mooi geloof is. Alleen, als ze dat toegeven, dan mogen moeders niet meer naakt in de krant, en moeten de naaktstranden en nudistenparken dicht''. Gaffar zegt dat politici en zakenlieden bang zijn voor de beschermende functie die de islam aan vrouwen biedt, omdat volgens hem ''ze het leuk vinden om te flirten en om vrouwen te verleiden. Maar diezelfde vrouwen zullen eens wakker worden!''.

Onno29
10-07-2003, 17:46
overwint?

bie
10-07-2003, 17:48
Leuk. zo'n wedstrijd! Hoeveel sets moeten er gespeeld worden?

Ezzedine
10-07-2003, 17:50
In andere woorden kneusjes de Islam groeit terwijl het Cristendom minder aanhangers krijgt. Is het zo moeilijk voor jullie om een kleine tekst te volgen

Jumanah
10-07-2003, 17:52

Origineel gepost door Ezzedine ''Islam overwint christendom'' Mohammed J. Gaffar, algemeen secretaris van de Djame Masdjied Taibah (Stichting Welzijn voor Moslims in Nederland), is ervan overtuigd dat de islam uiteindelijk zal overwinnen in Nederland. De stichting is gevestigd in Amsterdam en is opdrachtgever van de bouw van cultureel centrum annex hoofdmoskee Taibah in Amsterdam-Zuidoost. Het complex zal ruimte gaan bieden aan zo'n 3.000 gelovigen, en wordt daarmee waarschijnlijk de grootste moskee van Nederland tot nu toe. In een interview met het Reformatorisch Dagblad zegt Gaffar dat het christendom in Nederland de komende jaren steeds kleiner zal worden, omdat ''mensen gaan inzien dat de Bijbel niet authentiek is. De meeste christelijke theologen weten dat ook wel, maar ze maken er geen propaganda voor. De koran is het enige authentieke woord van god''. Volgens Gaffar onderdrukken politici nu de islam, maar heeft dat geen enkele zin: ''Hoe meer de islam wordt onderdrukt, hoe meer ze gaat bloeien. Politiek leiders wéten ook dat de islam een heel mooi geloof is. Alleen, als ze dat toegeven, dan mogen moeders niet meer naakt in de krant, en moeten de naaktstranden en nudistenparken dicht''. Gaffar zegt dat politici en zakenlieden bang zijn voor de beschermende functie die de islam aan vrouwen biedt, omdat volgens hem ''ze het leuk vinden om te flirten en om vrouwen te verleiden. Maar diezelfde vrouwen zullen eens wakker worden!''. Al-Hamdoeillah ;)

grendel
10-07-2003, 18:07
Origineel gepost door Ezzedine In andere woorden kneusjes de Islam groeit terwijl het Cristendom minder aanhangers krijgt. Is het zo moeilijk voor jullie om een kleine tekst te volgen De Islam zal wel groeien. Maar groeien er "gelovige" Moslims. Ze kunnen wel alle Mohamedjes en Fatimaatjes tellen. Als ze de Islam niet praktizeren groeit er weinig. ;)

Ezzedine
10-07-2003, 18:09
Maar dat bedoelt hij meer mensen gaan na de moskee dragen hun hijab etc .Ik zie het zelf gebeuren in Eindhoven

grendel
10-07-2003, 18:17
Origineel gepost door Ezzedine Maar dat bedoelt hij meer mensen gaan na de moskee dragen hun hijab etc .Ik zie het zelf gebeuren in Eindhoven En steeds meer Marokkaanse jongeren gaan uit, naar de disco, naar een cafe. Ik zie Marokkaanse meisjes met piercingen in hun navel, tong en zelfs in hun (censuur). Marokkaanse jongens die alles pakken wat ze maar kunnen pakken voordat ze in het huwelijksbootje treden en opeens een baard laten staan en braaf elke vrijdag naar de moskee gaan (die heeft ie waarschijnlijk geteld :D ) Marokkanen die eigenlijk nog weinig doen wat ze eigenlijk volgens de imam behoren te doen. Het mes snijdt aan twee kanten, zal ik maar zeggen. ;)

Onno29
10-07-2003, 18:18
In andere woorden kneusjes de Islam groeit.Is het zo moeilijk voor jullie om een kleine tekst te volgen Ik doelde natuurlijk op de grappige woordkeuze. Overwint betekent dat er een strijd gaande is. Mijn tekst was maar 1 woord en toch is de bedoeling je ontgaan schijnbaar. Maar dat bedoelt hij meer mensen gaan na de moskee dragen hun hijab etc .Ik zie het zelf gebeuren in Eindhoven Oh, ik concludeerde wat anders. O.A. aan de hand van de opmerking dat "moeders niet meer naakt in de krant mogen" dacht ik dat deze man weer het zoveelste voorbeeld was van een moslim die volzit met idiote vooroordelen, paranoia een strijd ziet en de behoefte heeft andere mensen zijn wil op te leggen. Hij vertelt nu alvast wat moslims gaan verbieden wanneer ze de meerderheid gaan vormen. Hetzelfde gelul als altijd, WIJ eisen verdraagzaamheid en vrijheid voor wat WIJ willen omdat we de minderheid zijn, maar als WIJ straks de meerderheid zijn dan is het met jullie vrijheid over.

Ezzedine
10-07-2003, 18:21
Dat is alvast een Nederlander die zich heeft bekeert tot de islam. Grendel daar heb je gelijk in maar veel jongens en meiden die te ver gingen komen ook terug. Die mensen zullen er altijd wezen dat staat vast maar het gaat beter,omdat de ongelovigers druk zetten op moslims ;praktizerende moslims of geen praktizerende

grendel
10-07-2003, 18:26
Origineel gepost door Ezzedine Dat is alvast een Nederlander die zich heeft bekeert tot de islam. Grendel daar heb je gelijk in maar veel jongens en meiden die te ver gingen komen ook terug. Die mensen zullen er altijd wezen dat staat vast maar het gaat beter,omdat de ongelovigers druk zetten op moslims ;praktizerende moslims of geen praktizerende Weet je waarom ze (de meesten) terugkomen. Angst, denk ik. "Angst essen seele auf" ;) Een moslim ben je omdat je erin gelooft........... maar ik zie dat velen het zien als iets voor de oude dag. Nadat ze eerst van de verboden vruchten hebben geproefd, dan keren ze terug. Want, Allah vergeeft......................toch................ .............. ;)

Ezzedine
10-07-2003, 18:29
tuurlijk allah swt is Barmhartig en Genadevol Maar ik denk geen angst,maar denk verzet

grendel
10-07-2003, 18:29
Origineel gepost door Koh Tuurlijk overwint de islam, moslims krijgen meer kindertjes dan katholieken :hihi: De potentie van de 1e generatie is inderdaad legendarisch :stout: Maar Kohtje, Ik denk dat de latere generaties echt geen 8 kinderen gaan krijgen (zoals mijn ouders :D ) Geloof mij nou maar... ;)

Ezzedine
10-07-2003, 18:32
Aha men rekent niet uit hoeveel moslims er worden geboren ,maar hoeveel de moskee's vullen en de kerken .En wij staan voor

grendel
10-07-2003, 18:32

Origineel gepost door Ezzedine tuurlijk allah swt is Barmhartig en Genadevol Maar ik denk geen angst,maar denk verzet Verzet tegen wie of wat, Ezzedine. Ouders, de Imam, de Nederlandse samenleving...........? ;)

Pagina's : [1] 2 3 4 5