Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wat betekent??????

farah77
10-07-2003, 16:50

Hallo wie kan mij helpen met deze droom:....... heb gedroomd dat ik 2 dochters krijg met de namen erbij.....oumaima en nomedia, .... Heb laatst van iemand gehoord dat als je droomt over t krijgen van een dochter, dat je dan bezig bent met t begin van een nieuwe periode in je leven. Na t verwerken van iets emotinoneels.............???(heb t op t moment erg moeilijk in mijn leven).........dus Is dat zo ??? Of weet iemand wat dit betekent?

omaymaa
10-07-2003, 16:53
Meid ik zou je graag willen helpen. Maar ik weet het ook niet! Er is wel een site die over dromen gaan. Maar ik weet niet meer welke site hetwas, maar ik kom er strax wel op terug!! oke Beslemma

Oem_Lena
10-07-2003, 16:54
Een pasgeboren meisje Dit wordt als een betere droom gezien dan een pasgeboren jongetje. Het staat symbool voor vreugde en geluk voor diegene die het droomt. www.walidin.com

farah77
10-07-2003, 16:57
Dank jullie wel voor jullie reacties meiden............dus als ik t goed heb hoef ik me niet al te druk te maken!..............?

Oem_Lena
10-07-2003, 16:58

Origineel gepost door Miss_Magrebia www. walidin.com daar heb ik het gelezn (thanks lala_amira2!!!) ;)

farah77
10-07-2003, 16:58
Thanks lala amira ik ga t strakjes even nakijken of ik er iets over kan vinden................choukran!

Oem_Lena
10-07-2003, 16:59
Origineel gepost door farah77 Dank jullie wel voor jullie reacties meiden............dus als ik t goed heb hoef ik me niet al te druk te maken!..............? nee is een mooie droom ;)

farah77
10-07-2003, 17:01
Dankje wel miss maghrebia.......... HAd ik net ff nodig thanks!

RitaMaria
10-07-2003, 23:02
Origineel gepost door farah77 Hallo wie kan mij helpen met deze droom:....... heb gedroomd dat ik 2 dochters krijg met de namen erbij.....oumaima en nomedia, .... Heb laatst van iemand gehoord dat als je droomt over t krijgen van een dochter, dat je dan bezig bent met t begin van een nieuwe periode in je leven. Na t verwerken van iets emotinoneels.............???(heb t op t moment erg moeilijk in mijn leven).........dus Is dat zo ??? Of weet iemand wat dit betekent? Een geboorte in je droom betekent altijd een nieuw begin, terwijl de dood , wat overigens niets negatiefs hoeft te betekenen, het einde van een periode inluid.. ik ben hier al een tijdje mee bezig, droomanalyse Groet, :zwaai: