Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : belangrijke vraag met spoed!!! verhuizen na nederland!!

saida_maroc87
25-10-2006, 20:01

k heb een belangrijke vraag en k wil he zo snel mogelijk weten een kennis van mij die wonen in belgie en zei wil graag na roosendaal (nl) verhuizen maar ze wil der werk in belgie behouden.. kan iemand mij aub vertellen wat ze allemaal moet aanvragen enzo zodat ze kan verhuizen en der werk kan behouden.. zo snel mogelijk aub!!!! je krijgt er poentje voor BVD

koutar29
26-10-2006, 10:05
k heb een belangrijke vraag en k wil he zo snel mogelijk weten een kennis van mij die wonen in belgie en zei wil graag na roosendaal (nl) verhuizen maar ze wil der werk in belgie behouden.. kan iemand mij aub vertellen wat ze allemaal moet aanvragen enzo zodat ze kan verhuizen en der werk kan behouden.. zo snel mogelijk aub!!!! je krijgt er poentje voor BVD vertel je kennis dat ze beter niet naar nl komt verhuizen, omdat de ze spijt gaat krijgen. nl. is nix meer, iedereen verhuist juist uit nl. nl. is armoede, armoede, Racisme, Racisme en de overheid plukt je kaal! ik hoop dat je niet boos bent, ben alleen maar eerlijk.