Bekijk originele versie : Foundation voor Jlo look
Melhoufa
25-10-2006, 19:52
IK wil een foundation waarvan je een mooi glow krijgt ik heb een hele mooie huid hamdoulilah geen last van puistjes enz dus wil alleen een foundation voor de kleur maar hij moet niet te veel shimmers hebben ik wil niet dat je allemaal glitters ziet op mijn gezicht en dat het te veel opgemaakt lijkt moet wel beetje naturel zijn maar wel bronzing nou wie weet er n goede???????? :)
Melhoufa
25-10-2006, 21:13
upppppppppppppppppppppppppppppppp
IK zal je maar mee helpen:p
Iris3000
26-10-2006, 12:28
Ik heb ook gelezen dat JLO haar foundation mengt met dagcreme voor een mooie egale teint
Iris3000
26-10-2006, 12:31
Trouwens JLO heeft toch van haar merk die glowcreme? Ik zag het een keer bij Douglas, ik zou daar eens kijken.
Iris3000
26-10-2006, 12:35
http://www.jenniferlopezbeauty.com/templates/products/bodyglow/default.asp
hier kun je het vinden
Melhoufa
26-10-2006, 21:01
IK zal je maar mee helpen:p
thankssss:kus: :o
Melhoufa
26-10-2006, 21:03
http://www.jenniferlopezbeauty.com/templates/products/bodyglow/default.asp
hier kun je het vinden
dank je maar gebruikt zij die zelf ook denk t niet ik hoef niet persee de jlo look maae gewoon mooi gebronst maar niet te shiny maar ook weer niet te mat beetje naturel
Melhoufa
26-10-2006, 21:30
hahaha je helpt me wel he goedzo :D
chickie24
28-10-2006, 19:32
Je kan gewoon een bronzing powder gebruiken , in ieder van die poeders zitten er wel glinstertjes in..anders wordt het dof het heet niet voor niets bronzing powder..
hahaha je helpt me wel he goedzo :D
hhaah jaa he:p
Melhoufa
28-10-2006, 19:59
haahha upp m maar maar ik wil weten welke foundation past bij bronzing powder wie weet dat?
MISSSWEETY
28-10-2006, 20:27
chanel foundation teint innocence is goed:D je ziet nie dat je foundatio op hebt en het geeft je een mooie kleurtje :o
maroklady
29-10-2006, 21:55
Ik heb ook gelezen dat JLO haar foundation mengt met dagcreme voor een mooie egale teint
:rolleyes: sgat is belangrijk dat je dat ltijd doen ..
* komt mooier uit
* ziet er natuurlijker uit
* en die dagcreme beschermt je huid .. is hartikke slecht voor je huid als je het zonder dagcreme doet .. :(
wat ik altijd doe is .. klein beetje dagcreme op me handen uitvrijwen en over me hele gezicht smeren .. en lekker inmaseren .. wachten tot het is gedroogd.. dan doe ik een punjte founadtion op me rechterwang en linker .. op me neus en me boven lip .. voor hoofd .. bij de bedie kanten van me slaap en me kin .. en ow ja twee kleine puntjes aan de zei kant van me neus .. NIET TE VERGET OREN!! ..beetje me nek en zelfde plekken overal dagcreme en dan elke stukje apart uitvrijwen .. zet de lamp goed aan kijken of je een stukje vergeet!!!! .. :maf2: :maf2:
SweetCheeks
29-10-2006, 22:59
:rolleyes: sgat is belangrijk dat je dat ltijd doen ..
* komt mooier uit
* ziet er natuurlijker uit
* en die dagcreme beschermt je huid .. is hartikke slecht voor je huid als je het zonder dagcreme doet .. :(
wat ik altijd doe is .. klein beetje dagcreme op me handen uitvrijwen en over me hele gezicht smeren .. en lekker inmaseren .. wachten tot het is gedroogd.. dan doe ik een punjte founadtion op me rechterwang en linker .. op me neus en me boven lip .. voor hoofd .. bij de bedie kanten van me slaap en me kin .. en ow ja twee kleine puntjes aan de zei kant van me neus .. NIET TE VERGET OREN!! ..beetje me nek en zelfde plekken overal dagcreme en dan elke stukje apart uitvrijwen .. zet de lamp goed aan kijken of je een stukje vergeet!!!! .. :maf2: :maf2:
Oeffff lijkt mij zo niks voor mij, elke dag foundation smeren! Ik smeer mijzelf goed in met een lekkere cremetje en da's meer dan genoeg. Tegenwoordig gebruik ik ook NIVEA YOUNG, een cremetje met een kleurtje, soortige foundation. Goed spul en niet duur!
http://torebka.kafeteria.pl/photos/f04fffddeeba64eaadddeea9d2a34eba.jpg
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.