Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Gekke MArokkaanse Meisjes??

Pagina's : [1] 2

Zeepje
10-07-2003, 15:34

Vraagje?? Wat verstaan jullie onder GEKKE MAROKKAANSE MEISJES? Ik ga uit soms tot laat in de nacht... Ik heb een vriend... ben dol op jongens !! Ik heb een kleine tattoe op mijn rug, boven mijn ****... (heb ik wel spijt van) Verder gedraag ik me gewoon als een Marokkaan... althans ik vind dit niet gek wat ik doe?? Wanneer noemen jullie nou een meisje GEK!!

GangstaLovin
10-07-2003, 15:36
:maf: :zwaai:

Zeepje
10-07-2003, 15:37
Origineel gepost door GangstaLovin :maf: :zwaai: Graag in woorden asjeblieft!!!

SaraZena
10-07-2003, 15:39
Origineel gepost door GangstaLovin :maf: :zwaai: wallahila :D

GangstaLovin
10-07-2003, 15:39

Gek is nog steeds in mijn ogen een psychiatrisch patient ... Ik vind niks om van op te kijken eigenlijk.

SaraZena
10-07-2003, 15:40
Origineel gepost door Zeepje Verder gedraag ik me gewoon als een Marokkaan... althans ik vind dit niet gek wat ik doe?? hoe gedraagt een Marokkaan zich dan? :rolleyes:

NoordAfrikaan
10-07-2003, 15:41
Origineel gepost door Zeepje Vraagje?? Wat verstaan jullie onder GEKKE MAROKKAANSE MEISJES? Ik ga uit soms tot laat in de nacht... Ik heb een vriend... ben dol op jongens !! Ik heb een kleine tattoe op mijn rug, boven mijn ****... (heb ik wel spijt van) Verder gedraag ik me gewoon als een Marokkaan... althans ik vind dit niet gek wat ik doe?? Wanneer noemen jullie nou een meisje GEK!! Als ze in een gekkenhuis zit! :)

Sahib
10-07-2003, 15:43
Origineel gepost door Zeepje Vraagje?? Wat verstaan jullie onder GEKKE MAROKKAANSE MEISJES? Ik ga uit soms tot laat in de nacht... Ik heb een vriend... ben dol op jongens !! Ik heb een kleine tattoe op mijn rug, boven mijn ****... (heb ik wel spijt van) Verder gedraag ik me gewoon als een Marokkaan... althans ik vind dit niet gek wat ik doe?? Wanneer noemen jullie nou een meisje GEK!! je hebt het over gek.... maar dit klinkt allemaal vrij saai.... wat is het gekke hieraan??

tariffst
10-07-2003, 15:43
Hai hai, Of je bent gek of grappig of je verveelt je en daarom open je zo een topic . BY the way waarom zet je van dat soort****sterretjes Je schaamt je niet om te zeggen dat je gek bent op jongens en dat je een tattoo hebt maar wel op wat voor plek! Ja ja dat kan ik dus echt niet vatten,

Sahib
10-07-2003, 15:46
Origineel gepost door tariffst Hai hai, Of je bent gek of grappig of je verveelt je en daarom open je zo een topic . BY the way waarom zet je van dat soort****sterretjes Je schaamt je niet om te zeggen dat je gek bent op jongens en dat je een tattoo hebt maar wel op wat voor plek! Ja ja dat kan ik dus echt niet vatten, moet ze zich schamen omdat ze gek is op jongens?? het wordt steeds strenger, hier... :giechel:

SaraZena
10-07-2003, 15:48
Origineel gepost door tariffst Hai hai, Of je bent gek of grappig of je verveelt je en daarom open je zo een topic . BY the way waarom zet je van dat soort****sterretjes Je schaamt je niet om te zeggen dat je gek bent op jongens en dat je een tattoo hebt maar wel op wat voor plek! Ja ja dat kan ik dus echt niet vatten, ooit gehoord van censuur :rolleyes: het woord kon-t mag je hier niet zetten :zwaai:

MariamaMslma
10-07-2003, 20:46
Ik doe geen van die dingen, ik draag een hoofddoek maar ik ben zo gek als een deur. Heel serieus......enna mze3z3a, mroewna, mtjaqtqa, 7aaaaaaaaaaaaamka m3a rasie :D Maar ach, dat blijkt wel aan te slaan op mensen :zwaai:

RitaMaria
10-07-2003, 22:47
Origineel gepost door Zeepje Vraagje?? Wat verstaan jullie onder GEKKE MAROKKAANSE MEISJES? Ik ga uit soms tot laat in de nacht... Ik heb een vriend... ben dol op jongens !! Ik heb een kleine tattoe op mijn rug, boven mijn ****... (heb ik wel spijt van) Verder gedraag ik me gewoon als een Marokkaan... althans ik vind dit niet gek wat ik doe?? Wanneer noemen jullie nou een meisje GEK!! Wil ik ook een tattoo.. :verliefd: weet nog niet welke.. en waar.. :stout:

mobo24
10-07-2003, 22:50
je bent gek als je giek bent

BerberLayD
10-07-2003, 22:51

Origineel gepost door mobo24 je bent gek als je giek bent en ik word gek als dat jou buik is:Iluvu:

Pagina's : [1] 2