Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Greys Anatomy:

celine_4ever
25-10-2006, 16:09

Wie heeft het gisteren gezien??? Ik heb het helaas gemist... Wie kan me hier een klein verslagje geven wat er gister is gebeurd??? Alvast bedankt...:sjans:

gandora
25-10-2006, 16:13
Wie heeft het gisteren gezien??? Ik heb het helaas gemist... Wie kan me hier een klein verslagje geven wat er gister is gebeurd??? Alvast bedankt...:sjans: Heb het gezien maar heb geen zin om een verslagje te typen :moe: Wist je dat George in het echt uit de kast is gekomen

couturier
25-10-2006, 16:40
Wie heeft het gisteren gezien??? Ik heb het helaas gemist... Wie kan me hier een klein verslagje geven wat er gister is gebeurd??? Alvast bedankt...:sjans: George ontloopt meredith steed zelfs nadat ze haar excuses heeft angeboden. Izzy werd boos op Alex nadat hij tegen danny had gezegd dat ze wat met elkaar hebben. Ze heeft Danny overhaald om een steunhart te nemen. Ook heeft ze gezegd dat ze hem elke dag zou bezoeken. Derek heeft zijn excuses aangeboden aan zijn vrouw Adisson omdat hij, voor dat ze vreemdging, verwaarloosde. Cristina moest de hele avond oppassen op de baby van Bailey. Ze werd er helemaal gek van. Meredith heeft in het kader van hun vriendschap aan Derek verteld wat er tussen haar en George is gebeurd. Hj adviseerde haar om te blijven zeggen dat het haar spijt tot hij luistert. Dat was het een beetje :D

gandora
25-10-2006, 16:48
George ontloopt meredith steed zelfs nadat ze haar excuses heeft angeboden. Izzy werd boos op Alex nadat hij tegen danny had gezegd dat ze wat met elkaar hebben. Ze heeft Danny overhaald om een steunhart te nemen. Ook heeft ze gezegd dat ze hem elke dag zou bezoeken. Derek heeft zijn excuses aangeboden aan zijn vrouw Adisson omdat hij, voor dat ze vreemdging, verwaarloosde. Cristina moest de hele avond oppassen op de baby van Bailey. Ze werd er helemaal gek van. Meredith heeft in het kader van hun vriendschap aan Derek verteld wat er tussen haar en George is gebeurd. Hj adviseerde haar om te blijven zeggen dat het haar spijt tot hij luistert. Dat was het een beetje :D Verliefd worden op je patient is so not done :jammer:

couturier
25-10-2006, 16:55

Verliefd worden op je patient is so not done :jammer: In een serie kan alles :D Volgens mij wordt het wel steeds serieuzer tussen die twee.

gandora
25-10-2006, 16:59
In een serie kan alles :D Volgens mij wordt het wel steeds serieuzer tussen die twee. geloof me het gebeurd ook in het echte leven :jammer: ik hoop echt dat ie het overleeft ik vind ze wel bij elkaar passen .

celine_4ever
25-10-2006, 17:28
George ontloopt meredith steed zelfs nadat ze haar excuses heeft angeboden. Izzy werd boos op Alex nadat hij tegen danny had gezegd dat ze wat met elkaar hebben. Ze heeft Danny overhaald om een steunhart te nemen. Ook heeft ze gezegd dat ze hem elke dag zou bezoeken. Derek heeft zijn excuses aangeboden aan zijn vrouw Adisson omdat hij, voor dat ze vreemdging, verwaarloosde. Cristina moest de hele avond oppassen op de baby van Bailey. Ze werd er helemaal gek van. Meredith heeft in het kader van hun vriendschap aan Derek verteld wat er tussen haar en George is gebeurd. Hj adviseerde haar om te blijven zeggen dat het haar spijt tot hij luistert. Dat was het een beetje :D Dank je wel lieffie je bent een schat... En bedankt voor de moeite... :kus: Groene puntje is onderweg...;)

gandora
25-10-2006, 17:30
Dank je wel lieffie je bent een schat... En bedankt voor de moeite... :kus: Groene puntje is onderweg...;) Jammer dat je geen anonieme punten meer mag sturen he :lekkerpuh

celine_4ever
25-10-2006, 17:37
Moet je er 1 hebben dan???

celine_4ever
25-10-2006, 17:40
Hahahaha alleen kleine kleutertjes praten zo...

couturier
25-10-2006, 17:40
Dank je wel lieffie je bent een schat... En bedankt voor de moeite... :kus: Groene puntje is onderweg...;) Graag gedaan! Bedankt voor je puntje, zie jouw hoekje ook :goedzo:

gandora
25-10-2006, 17:41
Hahahaha alleen kleine kleutertjes praten zo... Aah waar blijft je puntje nou dan,das ooh zo volwassen he :moe:

celine_4ever
25-10-2006, 17:48
Graag gedaan! Bedankt voor je puntje, zie jouw hoekje ook :goedzo: Aaah dank je wel lieverd...;)