Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : relatie tussen een marrokaanse jongen en een nederlands meisje

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

LZN
10-07-2003, 13:30

Hoi, Ik ben een nederlands meisje van 23 jaar en heb al 3 jaar een relatie met een marrokaanse jongen. Sinds anderhalf jaar wonen we samen. Nu is hij voor drie weken naar Marokko en hoor ik verdomme via via dat hij daar gaat trouwen. Hoe kan iemand dit doen. Is een gemengde relatie dan echt onmogelijk. Ik zou graag willen horen hoe Marrokanen hierover denken. Hij heeft mij kapotgemaakt en ik vind dat ik dat net verdien!.

maghrebia007
10-07-2003, 13:33
meid, er zal vast wel wat aan de hand zijn denk ik... hij kan toch niet met je samen wonen en dan gan trouwen?? misschien is het wel gelul wat je hebt gehoord...bel hem op ofzo en vraag aan hem of het waar is...het is niet terecht om nu booos enz op hem te zijn zonder dat je zekerheid hebt.. als het wel waar is dan vind ik het heeel laag van hem ..en wens ik je veel sterkte toe... ik hoop dat het niet waar is

Masriya
10-07-2003, 13:34
Nee, tuurlijk verdien je dat niet. Maar hij heeft je gewoon zo te zien als vuil gebruikt. Je was zeg maar reserve voor hem, dat is het hem nou juist bij Hollanders ze zijn naiëf, en denken niet goed na. Trouwens het past gewoon niet een Hollandse met een Marokkaan. Mijn moeder is zelfs Nederlandse, maar ze botst vaak met mijn vader. Wees blij dat het tot zover kwam. Ga liever met een Hollander is mijn tip. Adios.

maghrebia007
10-07-2003, 13:39
Origineel gepost door Masriya Nee, tuurlijk verdien je dat niet. Maar hij heeft je gewoon zo te zien als vuil gebruikt. Je was zeg maar reserve voor hem, dat is het hem nou juist bij Hollanders ze zijn naiëf, en denken niet goed na. Trouwens het past gewoon niet een Hollandse met een Marokkaan. Mijn moeder is zelfs Nederlandse, maar ze botst vaak met mijn vader. Wees blij dat het tot zover kwam. Ga liever met een Hollander is mijn tip. Adios. PARDON????? misschien is het allemaal wel gelul joh, moet je niet gelijk zeggen dat hij haar als vuil heeft behandeld...en waar slaat het op :hollandse en marokkaanse passen gewoon niet!!! weet je wel hoeveel nederlanders en marokanen zijn getrouwd???? eerst meer van de wereld afweten dan pas oordelen graag!!!

Masriya
10-07-2003, 13:47

Origineel gepost door maghrebia007 PARDON????? misschien is het allemaal wel gelul joh, moet je niet gelijk zeggen dat hij haar als vuil heeft behandeld...en waar slaat het op :hollandse en marokkaanse passen gewoon niet!!! weet je wel hoeveel nederlanders en marokanen zijn getrouwd???? eerst meer van de wereld afweten dan pas oordelen graag!!! Ja, ik ken heleboel Mocro's die met Tata's zijn getrouwd, en ze zijn dus allemaal mis gelopen die huwelijken.

miwoeren
10-07-2003, 13:47
heey, ik vind het ook rot voor je! bel hem bv zoals maghrebia007heeft gezegd! iniedergeval sterkte! later$$:D

Jumanah
10-07-2003, 13:49
Origineel gepost door maghrebia007 PARDON????? misschien is het allemaal wel gelul joh, moet je niet gelijk zeggen dat hij haar als vuil heeft behandeld...en waar slaat het op :hollandse en marokkaanse passen gewoon niet!!! weet je wel hoeveel nederlanders en marokanen zijn getrouwd???? eerst meer van de wereld afweten dan pas oordelen graag!!! nou mijn ervaring hieruit zijn ook niet al te positief. Tenzij 1 van de twee cultuur/geloof van de ander heeft overgenomen, houdt zo'n relatie stand.

Masriya
10-07-2003, 13:50
Origineel gepost door Madame_Tangawija nou mijn ervaring hieruit zijn ook niet al te positief. Tenzij 1 van de twee cultuur/geloof van de ander heeft overgenomen, houdt zo'n relatie stand. Ja kan best, maar mijn moeder is dus Nederlandse Moslima, maar toch manier is anders, daarom dat mijn ouders vaak met elkaar botsen.

Cannavaro
10-07-2003, 14:35
Nou ik heb ook een hele lange relatie gehad met een nederlandse meid die wilde bekeren voor mij. Maar bepaalde zaken die essentieel zijn voor bepaalde aspecten van cultuur was het probleem. En natuurlijk kan het wel goed aflopen. Ken zat marokanen die zijn getrouwd met nederlandse vrouwen en kinderen hebben en heel goed gaat. Natuurlijk heb je onderling wel problemen, maar die zul je ook tussen marokkanen onderling misschien wel veel meer tegenkomen. Goed praten is het belangrijkste en neem goede besluiten, want als je getrouwd bent is het te laat om over bepaalde zaken te hebben ;) :zwaai:

sweet_karima
10-07-2003, 14:48
Meid , tuurlijk heeft jouw relatie wel een kans... Een gemengd huwelijk is perfect mogelijk, ik ben er zelf ook een kind uit en mijn ouders zijn nog altijd samen gelukkig el hamdulilah... En hoor eerst zijn kant van het verhaal want mensen praten graag en verzinnen graag dingen gewoon uit jaloezie... Succes meid Bousa Kbira KaRiMaKe

Zeepje
10-07-2003, 15:06
Origineel gepost door wvr Hoi, Ik ben een nederlands meisje van 23 jaar en heb al 3 jaar een relatie met een marrokaanse jongen. Sinds anderhalf jaar wonen we samen. Nu is hij voor drie weken naar Marokko en hoor ik verdomme via via dat hij daar gaat trouwen. Hoe kan iemand dit doen. Is een gemengde relatie dan echt onmogelijk. Ik zou graag willen horen hoe Marrokanen hierover denken. Hij heeft mij kapotgemaakt en ik vind dat ik dat net verdien! Je gaat weg van hem... Wacht af tot Hij terug komt vanuit Marokko... en daagt hem uit, zo zul je achter komen of hij dat echt heeft gedaan!! Ik bedoel ik denk dat niemand zoiets zomaar doet?? Tenzij hij echt een RIFGEDACHTE heeft!!!

Miss_Crazy
10-07-2003, 15:12
meid je moet er eerst zien achter te komen of het wel waar is maak contact met hem want het kan zijn dat iemand een roddel heeft verspreid (marokanen :p ) uit jaloezie of andere redenen, maar als het waar is zou ik hem geen kans meer geven :jammer:

Miss_Arabia
10-07-2003, 15:14
Ik ken ook genoeg gemengde huwelijken, tuurlijk zijn er wel altijd mensen die dr optegen zijn... Maar jullie wonen al 1.5 jaar samen, dan kan hij je dit toch niet aandoen....?? Ik vraag me af waarom hij je niet heeft meegenomen naar Marokko... Je moet niks geloven wat anderen zeggen en wacht totdat hij je belt vanuit marokko, of jij belt hem en dan vraag je het hem en niet gelijk boos worden of wat dan ook... Wat je ook kan doen is gewoon wachten totdat ie terug komt. Maar het lijk me erg sterk dat ie is getrouwd in Marokko... Ik hoop dat het niet zo is voor je... Succes in ieder geval...

SarahBlue
10-07-2003, 15:20
ik ken een stelletje die ook al heel lang gelukkig bij elkaar was. Op een gegeven moment ging de jongen naar Marokko. Zijn moeder zat al lang te hameren op een huwlijk met een marokaans meisje. En zei tegen hem dat een huwlijk met een nederlands meisje toch niet zou lukken etc. Het Nederlandse meisje hoorde dit via via en was erg geschrokken. Ze bedacht zich niet en kocht een vliegticket naar marokko. Daar aangekomen kwam ze binnen en zei(waar de hele familie bij zat) ..... ga niet trouwen met dat marokaanse meisje maar trouw met mij, je weet het we zijn voor elkaar gemaakt. Die moeder was zo verbaasd dat een vrouw zoveel voor haar zoon overhad om helemaal alleen naar Marokko te komen. En zei tegen haar zoon, vergeet alles wat ik tegen je gezegd hebt, als iemand jou verdient dan is het dit nederlandse meisje wel. Ze zijn een heel gelukkig stel nu en het meisje is na een paar jaar moslim geworden en ze hebben een pracht van een kindje samen.

maghrebia007
10-07-2003, 15:20

zie je nou wel.....er zijn genoeg huwelijken die wel geslaagd zijn!!! moet niet gelijk denken dat iedereen zo is.. jij bent half nl half egyptisch..moet je zeggen mijn vriendin is ook zo maar dat is echt meisje waar je van zegt nou dat is echt een moslima... aa aa..dus niet ..kleed zich als een niet moslima en gedraagt zich ook zo..rookt bla bla bla...maar dan zeg ik toch ook niet: hey jij bent het zelfde als zij?!!!!! mijn oom is met een nederlandse vrouw getrouwd en wallah ze kunnen het heel goed met elkaar vinden...please heb niet zo snel een oordeel over mensen die je niet kent!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7