Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Kon Ik Maar......... (reda)

cambou
10-07-2003, 12:32

Kon ik maar....... Wanneer de zon schijnt voor de een, is het donker voor de ander. Maar wanneer het lich uitgaat, is het de taak van de een, de duisternis van de ander te doen laten vergeten. Zo deel je deel je het licht, het leven en de geluk. Maar wat moet je doen, als het voor ons allen een donker veld is geworden. Is het dan niet de taak, om alles bijelkaar te brengen tot een goed eind! Wat staan we daar te doen, is het geen tijd, hebben we niets anders, of is het allemaal maar een vluchtpoging tot niets. Ik heb tranen gelaten, is dat wel genoeg! Moet ik langs gaan, Ben ik wel op tijd. Ik heb Reda nooit gezien! en nu wil ik hem zien, Maar voel me schuldig. Is dat hypocriet, scheinheilig of ben ik gewoon zo. Kon ik maar, Kon ik maar antwoord krijgen op de velen vragen die ik heb. Of weet je wat! ik stel ze gewoon. Nee doe toch maar niet. De angs giert door mijn lichaam, De angst dat ik iets verkeerds vraag of zeg. De angst dat ik verkeerd begrepen word. De angst maakt me bang Marokko.nl is een brug, brug die ons korter bijelkaar moet brangen. Soms lukt het aardig. Maar averechts heeft het ook gewerkt. Wordt het nu niet tijd dat wij ons handen in een slaan. Waarom moet het pas na dat de kalf weer is verdronken. Ik wil zo graag REDA zien, maar tegelijk schaam ik me zo diep, dat ik het nu pas wil. KON IK MAAR.......... Alles terugdraaien! http://www.students.ncl.ac.uk/e.a.c.rijsdijk/roos.gif

Rakia4U
10-07-2003, 12:39
wat is er gebeurt?

cambou
10-07-2003, 12:40
Origineel gepost door Rakia4U wat is er gebeurt? weet je het echt niet ???

cambou
10-07-2003, 12:41
Origineel gepost door Miss_Magrebia :traan: en nu ophouden, ik kan er niet meer tegen, .........:huil: "Reda We Miss You" SORRY IK HOORDE HET GISTER PAS VAN MN VROUW! IK KAN NIETS ANDERS DENKEN DAN AAN HEM! ECHT WIL JE NIET WETEN !!!!!

Rakia4U
10-07-2003, 12:43

NEE IK WEET HET ECHT NIET VERTEL

cambou
10-07-2003, 12:44
Origineel gepost door Rakia4U NEE IK WEET HET ECHT NIET VERTEL IK KRIJG T NIET OVER MN HART IK ZIT ECHT MET TRANEN IN MN OGEN MAAR DAT CRAZY MOCRO EEN FANATIEK LID VAN MAROKKO>NL IS VERONGELUKT EN VERLAMD GERAAKT!

Rakia4U
10-07-2003, 12:46
Origineel gepost door cambou IK KRIJG T NIET OVER MN HART IK ZIT ECHT MET TRANEN IN MN OGEN MAAR DAT CRAZY MOCRO EEN FANATIEK LID VAN MAROKKO>NL IS VERONGELUKT EN VERLAMD GERAAKT! Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee dat meen je niet Allah ister, waar ligt hij?

cambou
10-07-2003, 12:47
Origineel gepost door Rakia4U Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee dat meen je niet Allah ister, waar ligt hij? AMC amsterdam

Rakia4U
10-07-2003, 12:51
Weten jullie ook wat er precies gebeurt is of niet. Waarom gebeuren deze dingen zomaar, ALLAH zal voor hem zorgen!

Miss_Crazy
10-07-2003, 15:38
Origineel gepost door cambou Kon ik maar....... Wanneer de zon schijnt voor de een, is het donker voor de ander. Maar wanneer het lich uitgaat, is het de taak van de een, de duisternis van de ander te doen laten vergeten. Zo deel je deel je het licht, het leven en de geluk. Maar wat moet je doen, als het voor ons allen een donker veld is geworden. Is het dan niet de taak, om alles bijelkaar te brengen tot een goed eind! Wat staan we daar te doen, is het geen tijd, hebben we niets anders, of is het allemaal maar een vluchtpoging tot niets. Ik heb tranen gelaten, is dat wel genoeg! Moet ik langs gaan, Ben ik wel op tijd. Ik heb Reda nooit gezien! en nu wil ik hem zien, Maar voel me schuldig. Is dat hypocriet, scheinheilig of ben ik gewoon zo. Kon ik maar, Kon ik maar antwoord krijgen op de velen vragen die ik heb. Of weet je wat! ik stel ze gewoon. Nee doe toch maar niet. De angs giert door mijn lichaam, De angst dat ik iets verkeerds vraag of zeg. De angst dat ik verkeerd begrepen word. De angst maakt me bang Marokko.nl is een brug, brug die ons korter bijelkaar moet brangen. Soms lukt het aardig. Maar averechts heeft het ook gewerkt. Wordt het nu niet tijd dat wij ons handen in een slaan. Waarom moet het pas na dat de kalf weer is verdronken. Ik wil zo graag REDA zien, maar tegelijk schaam ik me zo diep, dat ik het nu pas wil. KON IK MAAR.......... Alles terugdraaien! http://www.students.ncl.ac.uk/e.a.c.rijsdijk/roos.gif :(

cambou
11-07-2003, 15:11
mischien dat ik zaterdag toch ga. maar ik weet t niet cker