Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : cdtje branduhhhhhhhhhhhh

Pagina's : [1] 2

MariamaMslma
10-07-2003, 12:03

Ik ben een cdtje aan het branden, wie heeft nog tips voor leuke liedjes Dit is mijn lijst: Crazy in Love..................................... Beyonce Fighter ...............................................C.A . Turn me on ....................................... Kevin Little Dy Na Mi Tee (onzeker).......................Ms Dynamite Guantanamo ......................................Outlandish(d amn he's fine :D ) Fatima's hand ....................................Outlandish (still fine ;) ) Aicha ................................................va n de fine outlandish Get Busy........................................... Sean Paul Liquid Riddim .................................... Sean Paul Stuck ................................................St acie Orrino Kom het brengen dan ........................ THC I get so high ..................................... Toni Braxton No letting go ..................................... Wayne wonder Cry Baby ......................................... Mariah Favourite things ................................ Big Brovas Everyway that i can .......................... Sertab Wa moet weg en wat moet er zeker bij???

Ciham
10-07-2003, 12:05
hoe brandt je een cd? ik probeer het iedere keer via Kazaa maar het lukt niet :(

MariamaMslma
10-07-2003, 12:07
Origineel gepost door Ciham hoe brandt je een cd? ik probeer het iedere keer via Kazaa maar het lukt niet :( via Nero, dat is een programma om cd's te branden. Alleen ik weet niet hoe we eraan komen, misschien weet iemand anders het wel???? ps: waar blijven die tieps :kwaad:

Masriya
10-07-2003, 12:19
DROOOOOOOOOGGGGGGGGGG WAAR BLIJVEN DE ARABISCHE LIEDJES?

MariamaMslma
10-07-2003, 12:34

Origineel gepost door Masriya DROOOOOOOOOGGGGGGGGGG WAAR BLIJVEN DE ARABISCHE LIEDJES? Ik doe dat nooit door elkaar, of helemaal arabisch of helemaal niet arab. Maar nu je het zegt, ik heb wel een paar ouwe die doen. Tieps mensen, ik heb nog 20 minuten aan ruimte op mijn cd :(

yasmineNR1
10-07-2003, 12:51
eeeey heeft outlandisch ook eeen van fatima´s hand??? ajaw goe gaat ie......butheway he´s fine:stout: nee maar is er een site ofzo waar je die clip kan zien eeeeey zeg zeg pleasssssseee eeeey ciao :zwaai:

Masriya
10-07-2003, 12:55
Origineel gepost door MariamaMslma Ik doe dat nooit door elkaar, of helemaal arabisch of helemaal niet arab. Maar nu je het zegt, ik heb wel een paar ouwe die doen. Tieps mensen, ik heb nog 20 minuten aan ruimte op mijn cd :( Hmmm de nieuwe van Latifa-Matro7sh ba3eed. Amr Diab-Enta ma oltesh leeh. Amr Diab-Habiby ya 3omry. Tamer-Yana Yana Maya Nasi-7abit 7ob www.winirc.net kan je ze vinden, dat is voor als je Sharky leuk vind hé.

MariamaMslma
10-07-2003, 13:11
Het is geworden: Fatima's Hand......................................Outlandi sh Everyway that I can ............................Sertab Get Busy.............................................S ean paul Infiltrate........................................ .....sean paul Guantanamo.......................................O utlandish Stuck............................................. ....Stacie orrino No letting go........................................Wayne wonder Kom het brengen dan............................THC Aicha............................................. .....Outlandish Liquid riddem.......................................Seaun Paul El moro.............................................. .Outlandish Turn me on.........................................Kevin Little Crazy in love......................................Beyonce Fighter........................................... ....Christina Aguilira Je bent niet klaar voor dit....................THC Favourite things..................................Big Brovas Eyes never dry...................................Outlandish We need a resulotion..........................Aaliyah :goedzo:

Masriya
10-07-2003, 13:12
DROOOOOOOOOG IK HAAT ZULKE LIEDJES!

xxSAMIRxx
10-07-2003, 13:22
R Kelly- snake fabolous- cant let yo go...ofzoooo

dima_zina85
10-07-2003, 13:29
Origineel gepost door xxSAMIRxx R Kelly- snake fabolous- cant let yo go...ofzoooo R kelly is :goedzo: zoek ook maar een nummer van methrone, ze zijn we owkee;) :zwaai:

Samiratoen
10-07-2003, 14:30
<<-------- TIGA!!! HOT IN HERRE...!! :boogie:

K_Prone
10-07-2003, 14:35
112 sweet love :Iluvu: jaheim put that woman first :Iluvu: 112 sexy and you know it :bril: Deze zijn gruwelijk:D:D

MrHaarlem
10-07-2003, 14:39
Origineel gepost door Ciham hoe brandt je een cd? ik probeer het iedere keer via Kazaa maar het lukt niet :( je hebt een cdbrander nodig natuurlijk. als je die hebt download dan nero via kazaa. en dan zal het wel lukken. mocht je nog hulp nodig hebben dan hoor ik het wel

BennY_D
10-07-2003, 14:40

Origineel gepost door misantazaghin 112 sweet love :Iluvu: jaheim put that woman first :Iluvu: 112 sexy and you know it :bril: Deze zijn gruwelijk:D:D Waarom vind je die zo leuk lieverd :o :Iluvu: :D

Pagina's : [1] 2