Bekijk originele versie : sporthoofddoek
salaam alikom,
Ik heb een dringende vraag weten jullie waar ik een sporthoofddoek kan aanschaffen.
Mvg,
Leila
Origineel gepost door lady_nl
salaam alikom,
Ik heb een dringende vraag weten jullie waar ik een sporthoofddoek kan aanschaffen.
Mvg,
Leila
Mensen schiet eens op!
Mag ik weten waarin een sporthoofddoek afwijkt ten op zichte van een niet sporthoofddoek
Als ze bij Footlocker een beetje hersenen hebben dan verkopen ze ze toch zou een mens denken. Mocht dat niet dan is daar vragen een goed idee, eventueel bel je de inkopers.
Origineel gepost door Onno29
Als ze bij Footlocker een beetje hersenen hebben dan verkopen ze ze toch zou een mens denken. Mocht dat niet dan is daar vragen een goed idee, eventueel bel je de inkopers.
Inderdaad! Misschien een idee voor de commerciele talenten hier: zet een winkelketen op voor islamitische kleding voor jongeren. Ik denk dat er genoeg vraag naar is.
Ik heb even gezocht via google maar daarmee vond ik geen verkoopadressen. :(
Origineel gepost door rnaj
Mag ik weten waarin een sporthoofddoek afwijkt ten op zichte van een niet sporthoofddoek
De sporthoofddoek die ik ooit gezien heb (foto in tijdschrift) was van rekbare stof gemaakt en zit daardoor goed strak om je hoofd. Hij glijdt daardoor niet af, je hebt geen speldjes nodig die los kunnen raken en er zijn geen plooiien e.d die je zicht bij het sporten kunnen belemmeren. Hij zat echt alleen strak om je schedel. Over je hals en schouders was hij dus wel wijd.
Eigenlijk had ie wel iets weg van een bivakmuts...
Origineel gepost door tonk
Eigenlijk had ie wel iets weg van een bivakmuts...
Nou breng je bankovervallers op een idee!!! :kwaad:
Gelukkig zal een Marokkaanse crimineel zich niet laten verleiden tot het misbruik maken van een islamitisch kledingstuk. :D :D
Gelukkig zal een Marokkaanse crimineel zich niet laten verleiden tot het misbruik maken van een islamitisch kledingstuk.
Dat weet ik niet, volgens mij is het zo dat een Marokkaanse crimineel geen moslim kan zijn. Dus het is de vraag of hij zich aan islamitische regels zal houden. :rolleyes:
Dat weet ik niet, volgens mij is het zo dat een Marokkaanse crimineel geen moslim kan zijn. Dus het is de vraag of hij zich aan islamitische regels zal houden. :rolleyes:
En waarom zou een Marokkaanse Crimineel geen moslim zijn??? Hij eet geen varkensvlees en doet mee aan de ramadan (slapen tot een kwartier voor zonsondergang). Gaan we discrimeren??
Omdat ik hier altijd te horen krijg dat een Marokkaanse homosexueel geen moslim kan zijn. En mijn favoriete Imam stelt criminelen en homosexuelen op het zelfde nivo.
Omdat ik hier altijd te horen krijg dat een Marokkaanse homosexueel geen moslim kan zijn. En mijn favoriete Imam stelt criminelen en homosexuelen op het zelfde nivo.
Daar heb ik helaas geen mening over :D :D
(nu ik daar zo over nadenk: ik heb zo'n zin nog nooit op deze forum gezien).
Maar we dwalen weer eens af: dat meisje zocht een sporthoofddoek en als ze 's avonds alle reacties leest, dan vrees ik dat we weer een sportieveling minder hebben. Dus mensen: hou je aan de topic!
Trouwens: er zijn genoeg sporten die het hoofd bedekken zodat je helemaal geen hoofddoek nodig hebt, zoals het schermen en formule 1 racen. Misschien is dat de oplossing.
Hafida20
10-07-2003, 13:35
Lady_nl ik weet niet of je ooit van de Cindy v/d Bremer hebt gehoord? Maar zij is 2 jaar geleden heel erg in de publiciteit geweest omdat zij sporthooddoeken heeft ontworpen voor haar afstudeeropdracht. Ik weet dat zij die hooddooeken nu op de markt heeft gebracht. Ik heb haar telnr. dus ik bel haar voor je om te vragen waar die hoofddoeken te verkrijgen zijn. vanavond heb je antwoord!
Origineel gepost door lady_nl
salaam alikom,
Mvg,
Leila
salaam ougti
bezoek onderstaand site ;)
ma3asalama
http://www.amerigo.nl/ow/islam/9054600845.html
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.