Bekijk originele versie : Hoe vaak ga jij naar de tandarts?
Ik krijg 1x in 't halfjaar 'n afspraak..
Ik ga zo vaak als moet. Ik krijg al nachtmerries bij het idee dat ik een ongezond gebit zou hebben/krijgen. De mond is een port entree voor de rest van het lichaam dus ik vind het heel belangrijk dat dit gezond is.
Ik ga zo vaak als moet. Ik krijg al nachtmerries bij het idee dat ik een ongezond gebit zou hebben/krijgen. De mond is een port entree voor de rest van het lichaam dus ik vind het heel belangrijk dat dit gezond is.
Juist! :goedzo:
miss-ilhame
24-10-2006, 21:03
1 of 2 keer per jaar :)
En vind het zo eng :eek: vooral als ik gaatjes moet vullen
Madame_M
24-10-2006, 21:05
1 keer per jaar
bandidaa
24-10-2006, 21:07
ik ga altijd met controle om de 6 maanden
bandidaa
24-10-2006, 21:07
als je maar niet denkt dat ik je stalk :hihi:
Het is ook spannend: Je moet je helemaal overleveren aan de tandarts. Maar zeg nou zelf...eigenlijk is er geen bal aan...blijven gaan dus! Je hebt er later zo veel profijt van! (ojee...nou klink ik als mijn moeder)
2 keer per jaar of soms 3 als ik een gaatje heb
MiSsOuJDiA
24-10-2006, 21:48
2x per jaar
X__MisS_ReD__X
24-10-2006, 22:09
Elk halfjaar controle en dan voor 'eventuele behandelingen'. Hahaha ben gisteravond nog geweest om tandsteen te laten verwijderen
Ik snap echt niet dat je alleen naar de tandarts gaat als je last hebt....dan ben je dus flink te laat!
miss-ilhame
25-10-2006, 07:29
als je maar niet denkt dat ik je stalk :hihi:
:haha: nee ik geloof ook in 'Toevalig' :maf2:
miss-ilhame
25-10-2006, 07:30
Het is ook spannend: Je moet je helemaal overleveren aan de tandarts. Maar zeg nou zelf...eigenlijk is er geen bal aan...blijven gaan dus! Je hebt er later zo veel profijt van! (ojee...nou klink ik als mijn moeder)
ahaha ja je hebt gelijk ik zal wel moeten gaan als ik niet zo snel een kunstgebit wil :maf:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.