Bekijk originele versie : Hoelang zijn jullie getrouwd
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
Hallo dames,
Wat ik wel een leuke topic vind om te openen is hoelang men is getrouwd en hoe gelukkig iedereen daar nog onder is.
Ik zal met mezelf beginnen. Ik ben een vrouw van 31 jaar en ben al humdoerilah 12 jaar getrouwd en het voelt alsof het nog maar gisteren was. Ik ga bijna bevallen van mijn 2e kindje insallah.
Ik hoop dat alles goed gaat en ik de rest van mijn leven gelukkig mag blijven. Ik wens iedereen hetzelfde geluk toe.
Nou dames nu jullie.
Menoes
Sanae_23_
24-10-2006, 15:07
Hai Meid,
Ik ben een vrouw van 29 jaar en ik ben vandaag precies 4 maanden en 2 weken getrouwd. en ik moet zeggen ik moet nog wennen aan het getrouwde leventje maar ik heb gelukkig niks te klagen.
Vroeger had ik echt een angst om te trouwen maar gelukkig valt het allemaal wel mee.. ik was zoo bang dat ik mijn vrijheid kwijt zou raken, dat ik na het trouwen niks ben echt ik had zoooo een raar idee over het trouwen maar gelukkig valt de werkelijkheid wel mee..
Dus ik ben ook Super gelukkig elhamdoliallah :banana:
meid gefeliciteerd met je zwangerschap en inchallah zal je een makkelijke bevalling hebben.,
Kus San
maried_women
24-10-2006, 15:09
hoi
ik ben een vrouw van 20 en ben 2jaar gelukkig getrouwd, nog geen kids, ben nog bezig met me studie.
Ik geniet elke dag van me leven samen met mijn man, en moge het insahallah altijd zo blijven.
groetjes
Ghatar_tangawia
24-10-2006, 15:12
Ik ben dit weekend 21 jaar geworden! Ik ben nu ruim 6 maanden getrouwd! Ik vind het heerlijk :banana:
Het is zoals ik gehoopt had dat het zou zijn! Moge allah swt ons huwelijks zegenen en mogen wij voor altijd zo gelukkig saampjes zijn!
wardasoussia
24-10-2006, 15:12
ik ben 33 jaar ......ben 13.5 jaar ,gelukkig getrouwd met mijn lieve man, ....moeder van twee zoontjes een van 12 jaar en een van 7 jaar.....
faaatje66
24-10-2006, 15:36
Hai Meid,
Ik ben een vrouw van 29 jaar en ik ben vandaag precies 4 maanden en 2 weken getrouwd. en ik moet zeggen ik moet nog wennen aan het getrouwde leventje maar ik heb gelukkig niks te klagen.
Vroeger had ik echt een angst om te trouwen maar gelukkig valt het allemaal wel mee.. ik was zoo bang dat ik mijn vrijheid kwijt zou raken, dat ik na het trouwen niks ben echt ik had zoooo een raar idee over het trouwen maar gelukkig valt de werkelijkheid wel mee..
Dus ik ben ook Super gelukkig elhamdoliallah :banana:
meid gefeliciteerd met je zwangerschap en inchallah zal je een makkelijke bevalling hebben.,
Kus San
we married the same day:D
ik ben 22 en ook 4 maanden en 2 weken getrouwd
hounaidatje
24-10-2006, 15:42
ik ben 22 en bijna een jaar getrouwd. ik heb het heel erg naar mijn zin, niks te klagen alhamdolillaah, in tegendeel! en ik kan me geen lievere man voorstellen dan mijn man:o
ik weet dat meerderen dat hier denken....maar zo voel ik het gewoon:o
Ik ben 21 en ben 28 januari, 3 jaartjes gelukkig getrouwd:banana:
boyengirl
24-10-2006, 15:47
Ik ben 21 en ben 28 januari, 3 jaartjes gelukkig getrouwd:banana:
lekkere jonge mama ben je
dacht dta je veel ouder was hihhi
hakima1979
24-10-2006, 15:47
ik ben 28 jaar en 8 jaar getrouwd en heb 2 kindjes van 4 en 2
lekkere jonge mama ben je
dacht dta je veel ouder was hihhi
Ja we zijn beide nog heel erg jong.. ik was 18 toen ik trouwde en mijn man was toen 19
boyengirl
24-10-2006, 15:48
ben 26 jaar
ben 8 jaar getrouwd
heb 2 kids
jongen van 4 en meisje van bijna 2 jaar
Sanae_23_
24-10-2006, 15:49
we married the same day:D
ik ben 22 en ook 4 maanden en 2 weken getrouwd
Yep, ik weet nog toen we samen op "Marokkaanse trouwpartijen in Nederland en Belgiƫ" van alles en nog wat aan het zoeken en aan het regelen waren.. de tijd gaat hard meid.
boyengirl
24-10-2006, 15:50
Ja we zijn beide nog heel erg jong.. ik was 18 toen ik trouwde en mijn man was toen 19
echt leuk
ik was zelf ook 18 toen ik trouwde eigenlijk 17 maar 6 dagen later werd ik 18
mijn man is 9 jaar ouder als mij
op een oude fiets moet je het leeren :hihi: :hihi:
zeg altijd tegen hem voor de grap he niet veel mauwen want dan ruil ik je in voor een jongere man :banana: :banana:
echt leuk
ik was zelf ook 18 toen ik trouwde eigenlijk 17 maar 6 dagen later werd ik 18
mijn man is 9 jaar ouder als mij
op een oude fiets moet je het leeren :hihi: :hihi:
zeg altijd tegen hem voor de grap he niet veel mauwen want dan ruil ik je in voor een jongere man :banana: :banana:
:lol: wahahahahhahahha inruilen voor een jongere man:hihi:
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.