Bekijk originele versie : eindelijk een serieuze topic van mn kant.
LQwaad4life
09-07-2003, 23:57
wie is het met de volgende stelling mee eens: principieele mensen zijn slimme mensen.
motiveer jou antwoord.
ps: k ben het er wel mee eens.
mocromagic
10-07-2003, 00:01
dat iemand zich aan zijn eigen principes houdt, hoeft niet te betekenen dat iemand ook slim is. Hilter hield zich ook aan zijn eigen principes, maar of dat ook de "goede" principes waren???? ik ben het er dus niet mee eens.
licht es toe waarom jij het er wel mee enns bent...
Origineel gepost door mocromagic
dat iemand zich aan zijn eigen principes houdt, hoeft niet te betekenen dat iemand ook slim is. Hilter hield zich ook aan zijn eigen principes , maar of dat ook de "goede " principes waren???? ik ben het er dus niet mee eens.
je gaat over van slim of niet naar goed of niet, foutje
LQwaad4life
10-07-2003, 00:12
dat iemand zich aan zijn eigen principes houdt, hoeft niet te betekenen dat iemand ook slim is. Hilter hield zich ook aan zijn eigen principes, maar of dat ook de "goede" principes waren???? ik ben het er dus niet mee eens.
veel mensen hebben een aantal basis principes, door steeds principieel te blijven in wat voor situatie je ook zit getuigt van intelegentie. In de zin van in wat voor complex situatie je ook zit weet je, je altijd die comploex situatie terug kan redeneren naar atoom zinnen, jou principes.
ps: een principe hoeft nie goed of fout te zijn als je er maar in gelooft en er ook aan houdt.Dat hitler foute principes heeft in onze ogen, wil nie zeggen dat ie dom is.
LQwaad4life
10-07-2003, 00:15
in de natuurkunde leer je ook een aantal basis principes, wat je met die principes kan heeft met jou intelegentie te maken, zo is t ook in de dagelijkseproblemen
LQwaad4life
10-07-2003, 00:16
Origineel gepost door doc25
je gaat over van slim of niet naar goed of niet, foutje
k begrijp nie wat je gepost hebt, kan je t aub nog een keer proberen. :D
LQwaad4life
10-07-2003, 00:18
Origineel gepost door RIF_CHICKIE
:maf2:
als k topics over sex open, dan zeurt iedereen dat k serieuze topics moet openenen. en als k serieuze topics open dan krijg k vage smilies.
mocromagic
10-07-2003, 00:18
Origineel gepost door LQwaad4life
k begrijp nie wat je gepost hebt, kan je t aub nog een keer proberen. :D
let maar niet op hem, hij heeft er zijn dagtaak van gemaakt om mij te kraken...verpest zn pleziertje nou niet!
let maar niet op hem, hij heeft er zijn dagtaak van gemaakt om mij te kraken...verpest zn pleziertje nou niet!
als je zo gaat doen dan heb ik geen zin om het uit te leggen
mocromagic
10-07-2003, 00:27
ewa lehlah!!
LQwaad4life
10-07-2003, 00:29
leg uit dan.
bedoel je dat principes relatieve zijn
LQwaad4life
10-07-2003, 01:08
serieuze topics floppen snel.
bij de weg dit wordt een van mn laatste serieuze topics. Ik val binnenkort in mn oude gedaante.
mocromagic
10-07-2003, 01:11
Origineel gepost door LQwaad4life
serieuze topics floppen snel.
bij de weg dit wordt een van mn laatste serieuze topics. Ik val binnenkort in mn oude gedaante.
sorry dat ik em voor je verpest heb.... :(
maar ik trek ongeluk aan....
LQwaad4life
10-07-2003, 01:23
sorry dat ik em voor je verpest heb.... :(
maar ik trek ongeluk aan....
t is nie jou schuld.
serieuze topics zijn allemaal gedoemd te floppen.
Brownsugar
10-07-2003, 01:32
Ik denk dat als je aan je principes houd in elke situatie dan ook dat je het makkelijker hebt.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.