Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : koppig!!

mocro_souhaila
09-07-2003, 23:54

waarom zijn mensen koppig en eigenwijs...?? ik weet ik ben er ook 1...en kan er nog wel een paar opnoemen(zakaria_maghreb)..:rolleyes: wie is er nog meer koppig???

Zakaria_Magrabi
09-07-2003, 23:56
Origineel gepost door mocro_souhaila waarom zijn mensen koppig en eigenwijs...?? ik weet ik ben er ook 1...en kan er nog wel een paar opnoemen(zakaria_maghreb)..:rolleyes: wie is er nog meer koppig??? vind je mij KOPPIG of EIGENWIJS....... mohim eerlijk gezegd ben ik wel koppig en eigenwijs eerlijk ik geeft het toeee...... nu je zinmocro_souhaila :( :rolleyes:

_MaJesTeiT_
09-07-2003, 23:57
Origineel gepost door mocro_souhaila waarom zijn mensen koppig en eigenwijs...?? ik weet ik ben er ook 1...en kan er nog wel een paar opnoemen(zakaria_maghreb)..:rolleyes: wie is er nog meer koppig??? ikke........... ;)

mocro_souhaila
09-07-2003, 23:58
Origineel gepost door Zakaria_Magrabi vind je mij KOPPIG of EIGENWIJS....... mohim eerlijk gezegd ben ik wel koppig en eigenwijs eerlijk ik geeft het toeee...... nu je zinmocro_souhaila :( :rolleyes: jaja ik heb me zin!!!!!!! :cool: ik vind je lief :verliefd:

BentDagilia
09-07-2003, 23:58

IK ben de KOPPIGSTE van de hele wereld. Nari Neem dit voorbeeld: De aarde is rond en ik kan net zolang volhouden dat ie vierkant is bij wijze van spreken... en ik duld geen tegenspraak hè hahaha ik ben koppig en wil altijd me zin doordrijven :ego:

SaraZena
09-07-2003, 23:59
ik ben eigewijs :)

Zakaria_Magrabi
10-07-2003, 00:04
Origineel gepost door mocro_souhaila jaja ik heb me zin!!!!!!! :cool: ik vind je lief :verliefd: gelukkig maar :rolleyes:

Jumanah
10-07-2003, 00:05
Origineel gepost door mocro_souhaila waarom zijn mensen koppig en eigenwijs...?? ik weet ik ben er ook 1...en kan er nog wel een paar opnoemen(zakaria_maghreb)..:rolleyes: wie is er nog meer koppig??? hangt van mijn humeur af. Maar in het algemeen ben ik gewoon vriendelijk. :D

Zakaria_Magrabi
10-07-2003, 00:05
Origineel gepost door Bent Dagilia IK ben de KOPPIGSTE van de hele wereld. Nari Neem dit voorbeeld: De aarde is rond en ik kan net zolang volhouden dat ie vierkant is bij wijze van spreken... en ik duld geen tegenspraak hè hahaha ik ben koppig en wil altijd me zin doordrijven :ego: zelfs tegen mij...... tegen mij kan je niet op..... :D :rolleyes: :o