Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Mij el3ied was niets.........

Pagina's : [1] 2

dordje22
24-10-2006, 11:50

ik ben namelijk erg ziek heb van alles en nog wat. gister ben ik op familie bezoek gegaan en heb denk ik iedereen aangestoken. :traan1:

saadia29
24-10-2006, 12:03
(:() Ja ik dus ook, kon niet zonder mijn zakdoekjes :moe: Allah zjieb shifa, duik lekker je bedje in.

dordje22
24-10-2006, 12:17
jij ook meid. ik kan niet te lang liggen in bed krijg rug pijn. gister was echt erg alleen lopen niezen en ik nies net als een vent wullah soms schaam ik me. ben blij dat ik vrij ben ....

serenity
24-10-2006, 12:17
Beterschap dames! Ziek goed uit en zorg goed voor jullie zelf. Nu kun je weer lekker de hele dag door eten en drinken.

miss_Fatoesh
24-10-2006, 12:34

jij ook meid. ik kan niet te lang liggen in bed krijg rug pijn. gister was echt erg alleen lopen niezen en ik nies net als een vent wullah soms schaam ik me. ben blij dat ik vrij ben .... Ik ook ben zwaar verkouden, hoesten, niezen, koorts en stem kwijt. Ik ben er helemaal beu van. Wat voor homeopathisch middel gebruik jij? Ik heb alles al geprobeerd maar niets helpt. :moe:

dordje22
24-10-2006, 12:40
Ik ook ben zwaar verkouden, hoesten, niezen, koorts en stem kwijt. Ik ben er helemaal beu van. Wat voor homeopathisch middel gebruik jij? Ik heb alles al geprobeerd maar niets helpt. :moe: hier nog een. ik heb honing met citroen in thee gedronken. een koude doek op mij voorhoofd gelegd dat hielp een klein beetje. vicks op mij rug keel en rond om mij neus gesmeert om beter te kunnen ademen dat hielp ook wel een beetje en ja verder is alles nog steeds het zelfde. allah sjieb shifa incha allah

miss_Fatoesh
24-10-2006, 12:46
hier nog een. ik heb honing met citroen in thee gedronken. een koude doek op mij voorhoofd gelegd dat hielp een klein beetje. vicks op mij rug keel en rond om mij neus gesmeert om beter te kunnen ademen dat hielp ook wel een beetje en ja verder is alles nog steeds het zelfde. allah sjieb shifa incha allah Ameen InchaAllah. Ik heb ook van alles geprobeer, honing met thee, honing met warme melk, paracetamol, hoestdranken e.d. maar niets helpt. Het lijkt wel of het bij mij steeds erger word.

Vlinder07
24-10-2006, 12:52
Nou hier nog 1. Ik gng gisteren eerst naar mijn schoonouders en ik voelde al dat ik ziek aan het worden ben. Nou een uur of 14:00 uur ben ik naar mijn ouders gegaan met het idee om s'avonds weer terug te gaan naar mijn schoonouders. Toen ik eenmaal aangekomen was bij mijn ouders ben ik gewoon 2 uur lang op de bank in slaapgevallen. Ik was echt duizelig en hoofdpijn en ook nogeens verkouden. Ik ben vandaag maar niet naar mijn werk gegaan..Doen jullie benen ook pijn? Altijd als ik griep heb, doen mijn benen pijn en kan ik geeneens op ze staan:( Ik hoop dat we inshallah maar gauw beter worden!

dordje22
24-10-2006, 14:23
Nou hier nog 1. Ik gng gisteren eerst naar mijn schoonouders en ik voelde al dat ik ziek aan het worden ben. Nou een uur of 14:00 uur ben ik naar mijn ouders gegaan met het idee om s'avonds weer terug te gaan naar mijn schoonouders. Toen ik eenmaal aangekomen was bij mijn ouders ben ik gewoon 2 uur lang op de bank in slaapgevallen. Ik was echt duizelig en hoofdpijn en ook nogeens verkouden. Ik ben vandaag maar niet naar mijn werk gegaan..Doen jullie benen ook pijn? Altijd als ik griep heb, doen mijn benen pijn en kan ik geeneens op ze staan:( Ik hoop dat we inshallah maar gauw beter worden! ja mij benen toen ook pijn..ik heb de net zittend gebeden. allah sjieb shifa incha allah

Vlinder07
25-10-2006, 11:53
ja mij benen toen ook pijn..ik heb de net zittend gebeden. allah sjieb shifa incha allah Amin el7bieba!

Ghatar_tangawia
25-10-2006, 11:57
Allah ieschafiekoem inscha allah! :kus: Gewoon lekker goed uitrusten..

tangia19
25-10-2006, 12:03
hier nog 1..kheb paar dagen voor el3ied dood en doodziek in bed gelegen met 40 geraden koort,zo erg hoesten totdat ik het zelfs in mijn broek deed :o :hihi:...verkouden en mijn weerstand is 0. verkouden en hoest heb ik langer dan 2 weken...

Vlinder07
25-10-2006, 12:04
hier nog 1..kheb paar dagen voor el3ied dood en doodziek in bed gelegen met 40 geraden koort,zo erg hoesten totdat ik het zelfs in mijn broek deed :o :hihi:...verkouden en mijn weerstand is 0. verkouden en hoest heb ik langer dan 2 weken... Beterschap lieverd. Doe lekker rustig aan! Vooral je nu zwanger bent!

tangia19
25-10-2006, 12:04
ja mij benen toen ook pijn..ik heb de net zittend gebeden. allah sjieb shifa incha allah in die dagen dat ik erg ziek was,had ik zelfs met mijn ogen gebeden.Ik kon niet meer opstaan. heb jij het ook,dat je koorts hebt maar je bibbert heeel erg van de kou.:jammer: maar elhamdoellah

Farah_18
25-10-2006, 12:19

Jullie mogen blij zijn dat jullie verkouden zijn en niet iets hebben wat ik heb. :traan: Ik heb een soort allergie waarbij ik bijna de hele winter door verkouden ben..! Als er iets irrittant is dat is dat het wel. Gewoon de hele dag niezen, snuiten en een roode neus. Soms wordt ik er ook ziek van en hoofdpijn krijg ik ook heel vaak door mijn verkoudheid. Ik was super blij toen de zomer was begonnen want dacht dat het eindelijk over is, 2 maanden terug was het weer begonnen en ik kon wel huilen. Walakien Hamdulilah 3la koelie haal. Moge Allah (swt) jullie gauw laten genezen. Amien..:)

Pagina's : [1] 2