Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie is er al eens naar Engeland geweest?

Marocca
09-07-2003, 23:47

I do...:wijs: Maar is echt nietsssss aan :jammer: Rare mensen :confused:

NoordAfrikaan
09-07-2003, 23:49
Origineel gepost door Marocca I do...:wijs: Maar is echt nietsssss aan :jammer: Rare mensen :confused: Wou je zeggen dat Londen niks is,die miljoenenstad!

Marocca
09-07-2003, 23:50
Origineel gepost door Angel_eyz Nope nog nooit geweest, maar ik zou er wel eens heen willen gaan! Is echt weirdos... :D Maar jah>als je ooit zou gaan>good luck! :)

Jumanah
09-07-2003, 23:51
Londen, tijdens een schoolexcursie. Ik vond het wel interessant

Marocca
09-07-2003, 23:52

Origineel gepost door NoordAfrikaan Wou je zeggen dat Londen niks is,die miljoenenstad! Ik ben naar de kanten van Leeds ensow geweest... :) Londen viel wel mee...maar minder dan verwacht :)

Fous
09-07-2003, 23:54
Ik ben er geweest, ik vond het hartstikke leuk. Ben o.a in Liverpool geweest, London(heb de Big Ben gezien). Samen met mijn broer op rugzakvakantie :D Daar heb ik voor het eerste geabseild,ge-bunjee jumpt... :)

SaraZena
09-07-2003, 23:55
ik ben in london geweest. ik was niet weg te slaan uit die luney toones winkel :)

mourie
10-07-2003, 00:19
nou ik ben er zelf geboren ik vind het een prachtig land ik zelf ben niet engels maar ik vind engeland super en die andre die dat het nieks die waren meschien helemaal niet?????????????????? als je naar engeland will gaan dan moetje zekker in de winter dan is het . het beste want london is een heel druke stad je komter ales tegen en het beste is als in london ben dan moetje echt naar brigston dat is wijk waar veel buitelanders wonnen dan hebje van die mooi hindi winkels die heel lang zijn met ales derop en deraan en dan moetje zekker naar portobelo dat is een superwijk en wat je niet moet vergeten is nothing hill echt gaaf ik zelf ben in bromley geboren tien munuten reijen van londen londen is heel groot in het doorsnee is het 80km lang ik heb het heel vaak moeten doen om van het zuide naar het noorden en dan weer terug o ja bijna vergeten je naar picadily surcus gaan het is geen surcus maar het is een straat waar heeeeeel veeeel cafees bars dicotheeks zijn heftig....... nou ik hoop dat ik jou hier mee kan helpen the place two bi LONDON