Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie is er al eens naar Engeland geweest?

Marocca
09-07-2003, 23:47

I do...:wijs: Maar is echt nietsssss aan :jammer: Rare mensen :confused:

NoordAfrikaan
09-07-2003, 23:49
Origineel gepost door Marocca I do...:wijs: Maar is echt nietsssss aan :jammer: Rare mensen :confused: Wou je zeggen dat Londen niks is,die miljoenenstad!

Marocca
09-07-2003, 23:50
Origineel gepost door Angel_eyz Nope nog nooit geweest, maar ik zou er wel eens heen willen gaan! Is echt weirdos... :D Maar jah>als je ooit zou gaan>good luck! :)

Jumanah
09-07-2003, 23:51
Londen, tijdens een schoolexcursie. Ik vond het wel interessant

Marocca
09-07-2003, 23:52

Origineel gepost door NoordAfrikaan Wou je zeggen dat Londen niks is,die miljoenenstad! Ik ben naar de kanten van Leeds ensow geweest... :) Londen viel wel mee...maar minder dan verwacht :)

Fous
09-07-2003, 23:54
Ik ben er geweest, ik vond het hartstikke leuk. Ben o.a in Liverpool geweest, London(heb de Big Ben gezien). Samen met mijn broer op rugzakvakantie :D Daar heb ik voor het eerste geabseild,ge-bunjee jumpt... :)

SaraZena
09-07-2003, 23:55
ik ben in london geweest. ik was niet weg te slaan uit die luney toones winkel :)

mourie
10-07-2003, 00:19