Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wat vind jij een leuke vrouwen auto

Pagina's : [1] 2 3

alhoceimawomen
24-10-2006, 11:26

vertel op dames. maar hij mag niet duurder zijn dan 2.ooo euro wat raden jullie mij aan

cheima
24-10-2006, 11:28
Ik heb een Peugot 206 de quick silver! Dat vind ik een leuke vrouwen-auto. Maar die kost meer dan 2.000. Hmmm, effe denken hoor. Ik kom hier zo op terug!

_NooR_
24-10-2006, 11:29
Een Renault Twingo, Fiat Punto een VW Golf III? Check ook eens marktplaats.nl Groet, NooR

_NooR_
24-10-2006, 11:30
Ik heb een Peugot 206 de quick silver! Dat vind ik een leuke vrouwen-auto. Maar die kost meer dan 2.000. Hmmm, effe denken hoor. Ik kom hier zo op terug! Jij hebt smaak! We rijden dezelfde auto, alleen is de mijne donkergroen. Groet, NooR

alhoceimawomen
24-10-2006, 11:32

ik vind een peugot 206 prachtig maar heb psa 3 dagen mij rijbewijs dus lekker goedkoop beginnen

alhoceimawomen
24-10-2006, 11:33
wat vonden jullie van een opel corsa

Leila1982
24-10-2006, 11:35
Ik heb een Peugot 206 de quick silver! Dat vind ik een leuke vrouwen-auto. Maar die kost meer dan 2.000. Hmmm, effe denken hoor. Ik kom hier zo op terug! Oh die wil ik ook... maar puur voor het comfort :ego: :ego: Hoe duur was ie als ik vragen mag...

cheima
24-10-2006, 11:38
Oh die wil ik ook... maar puur voor het comfort :ego: :ego: Hoe duur was ie als ik vragen mag... Ik heb hem voor 6.500 gekocht. Beter gezegd: me vader en verloofde hebben hem voor me geregeld ik heb uiteraard wel zelf betaald. Hij is van een garage in Badhoevedorp. Het is me eerste auto, en hij is echt: :goedzo: Ideaal, echt een aanrader. Geen mankementen of gekke dingen tot nu toe mee gemaakt. Elhamdoelilah, effe afkloppen!:D

cheima
24-10-2006, 11:39
Jij hebt smaak! We rijden dezelfde auto, alleen is de mijne donkergroen. Groet, NooR Lekker autootje heh!:goedzo:

Leila1982
24-10-2006, 11:40
Ik heb hem voor 6.500 gekocht. Beter gezegd: me vader en verloofde hebben hem voor me geregeld ik heb uiteraard wel zelf betaald. Hij is van een garage in Badhoevedorp. Het is me eerste auto, en hij is echt: :goedzo: Ideaal, echt een aanrader. Geen mankementen of gekke dingen tot nu toe mee gemaakt. Elhamdoelilah, effe afkloppen!:D 6.500? valt wel mee, leuk joh, ze zijn klein en compact maar hebben wel 4 deuren. Ik ben echt toe aan een andere auto, maar heb geen geld :( Ik ben het gebrom van mijn auto een beetje zat.

_NooR_
24-10-2006, 11:42
Lekker autootje heh!:goedzo: Ja zeker. Mijn auto is ook heel zuinig in gebruik. Verbruikt amper diesel en olie. Heb m onlangs nog een grote beurt gegeven bij de garage en ben er echt blij mee. Kan me niet voorstellen dat ik iets anders ga rijden. Misschien, als ik in de toekomst wat meer geld kan verdienen dat ik me dan waag aan mijn droomauto; Mercedes! Groet, NooR

cheima
24-10-2006, 11:45
6.500? valt wel mee, leuk joh, ze zijn klein en compact maar hebben wel 4 deuren. Ik ben echt toe aan een andere auto, maar heb geen geld :( Ik ben het gebrom van mijn auto een beetje zat. Mijne is ook 4 deurs, de Peugot Benzine is meestal 2 deurs. Maar hou niet van benzine. Ik rij veel, dus dan betaal ik maar wat meer belasting. Ze zijn ook super zuinig! Meid, gewoon sparen dan kan je er eentje halen insh'Allah. Als je goed zoekt heb je ze ook voor 4.000/4.500.

cheima
24-10-2006, 11:50
Ja zeker. Mijn auto is ook heel zuinig in gebruik. Verbruikt amper diesel en olie. Heb m onlangs nog een grote beurt gegeven bij de garage en ben er echt blij mee. Kan me niet voorstellen dat ik iets anders ga rijden. Misschien, als ik in de toekomst wat meer geld kan verdienen dat ik me dan waag aan mijn droomauto; Mercedes! Groet, NooR Klopt, ze zijn zeer zuinig! Mijne moet in maart weer een grote beurt. Dus heb nog effe! Insh'Allah scheur je over een tijdje in een Mercedes! Het is wel anders rijden, ik reed laatst in de Mercedes van me oom, was net alsof ik een boot reed! Ben gewend met me Peugotje overal in te parkeren, met de Mercedes was ik wel effe bezig. Ik zei tegen me broertje stap uit, en kijk of ik ruimte heb. Wil hem echt niet beschadigen.:hihi: Dan ben ik dood!!

Leila1982
24-10-2006, 11:53
Mijne is ook 4 deurs, de Peugot Benzine is meestal 2 deurs. Maar hou niet van benzine. Ik rij veel, dus dan betaal ik maar wat meer belasting. Ze zijn ook super zuinig! Meid, gewoon sparen dan kan je er eentje halen insh'Allah. Als je goed zoekt heb je ze ook voor 4.000/4.500. Oh meen je dat nou, ik wil graag een benzine met 4 deuren, die heb je toch ook... anders heb ik al die tijd voor niets zitten dromen...

_NooR_
24-10-2006, 11:59

Klopt, ze zijn zeer zuinig! Mijne moet in maart weer een grote beurt. Dus heb nog effe! Insh'Allah scheur je over een tijdje in een Mercedes! Het is wel anders rijden, ik reed laatst in de Mercedes van me oom, was net alsof ik een boot reed! Ben gewend met me Peugotje overal in te parkeren, met de Mercedes was ik wel effe bezig. Ik zei tegen me broertje stap uit, en kijk of ik ruimte heb. Wil hem echt niet beschadigen.:hihi: Dan ben ik dood!! Ja, het is altijd even wennen in een grotere auto. Gelukkig heb ik daar niet al te veel moeite mee. Mn vader en broers rijden allemaal in grote auto's en af en toe dan rijd ik even in één van hun auto's en tot nu toe zonder brokken. Groet, NooR

Pagina's : [1] 2 3