Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie is van Plan naar Reda toe te gaan?

Pagina's : [1] 2 3

BentDagilia
09-07-2003, 23:30

Hoi allemaal, Het feit dat reda wat van zich heeft laten horen heeft me goed gedaan. Hij is een goeie bekende van me en ik zag hem wel eens en we konden het goed met elkaar vinden. El mohiem als we samen waren dan was het lachen geblazen :D En dat zal nog zo zijn want Reda is nog steeds Reda, dont forget that ;) Mijn moeder die kent hem ook nog heel vaag van vroeger want ik zat ongeveer 5 jaar met hem op zwemmen en zo doende zijn we hem gaan leren kennen en ze familie en hij is me buurjongen ook nog. Kortom het is geen vreemde van me. Toen me moeder dit slechte nieuws hoorde kreeg ze oprechte tranen. Ze wou hem gelijk opzoeken! Dat is wat ik ook zeker wil... maar ik denk dat het nog niet het goeie moment is. Wat denken jullie? Moet ik een van deze dagen gaan of moet ik nog een paar weken wachten? Het probleem is ik ga over twee weekjes naar marokko :rolleyes: en ik wil graag voor dat ik naar Marokko ga naar hem toe? Iwa vertel me of het handig is om te wachten of dat ik gerust kan gaan. En wie is van plan naar Reda toe te gaan? Beslama :zwaai:

zinnakarima
09-07-2003, 23:44
angel_ezy heeft gelijk je moet gaan meid liefs zinnakarima

Danoontje
09-07-2003, 23:53
yup cker doen maar vraag het anders aan zijn moeder/zus als jullie toch buren bent wat zij ervan vindt :)

mocromagic
09-07-2003, 23:54
hey meid, ik ken reda niet persoonlijk, maar ben wel van plan om volgende week naar hem toe te gaan(koulsie fisabilah!!) ik woon in amsterdam, dus t is een kleine moeite. :zwaai:

BentDagilia
09-07-2003, 23:56

Hey mocromagic je foto komt me bekend voor.. Ga je soms met tram 14?

mocromagic
09-07-2003, 23:57
meid, ooit van souk el hourah gehoord???

BentDagilia
09-07-2003, 23:59
Houfrah? TUURLIJKKK :D

mocromagic
10-07-2003, 00:03
ewa als ik daarheen ga met mammie(en dat is bijna elke zaterdag!), nemen we altijd de 14... als je me de volgende keer ziet moet je me aanspreken :) als je wil kunnen we dan samen naar reda....

BentDagilia
10-07-2003, 00:06
hmmm nee je lijkt op een meisje die ik iedere ochtend bijna op de halte van de tram veertien zie een halte na de begin halte, bij die bejaardenhuis.

saidaaatje
10-07-2003, 00:11
ik zou wel gaan...je bent een goede bekende van hem, jullie zijn samen opgegroeid...het is juist raar als je niet gaat..

Masriya
10-07-2003, 00:12
Origineel gepost door Bent Dagilia hmmm nee je lijkt op een meisje die ik iedere ochtend bijna op de halte van de tram veertien zie een halte na de begin halte, bij die bejaardenhuis. Nee, die is een Pakistaan die je ziet. Ik weet wie je bedoeld. :giechel:

SaraZena
10-07-2003, 00:13
gewoon gaan...volgens mij vindt ie dat alleen maar fijn.

mocromagic
10-07-2003, 00:15
Origineel gepost door Masriya Nee, die is een Pakistaan die je ziet. Ik weet wie je bedoeld. :giechel: :eek: pakie??? ajow ajow....t word dan weer es tijd voor een zonnebankie!! :giechel:

Masriya
10-07-2003, 00:15
Origineel gepost door mocromagic :eek: pakie??? ajow ajow....t word dan weer es tijd voor een zonnebankie!! :giechel: :hihi:

Angeltje
10-07-2003, 00:24

Als de amsterdammers van plan zijn om naar Reda te gaat, en een datum hebben geprikt, willen jullie 't mij dan ook laten weten.. Ik wil ook graag naar hem toe..

Pagina's : [1] 2 3