Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Examenvrees Bij Het Afrijden

fatihamarokaans
24-10-2006, 10:17

Salaam alaikoem wt wb ik heb nu best veel keren afgereden en heb heel erg last van examenvrees. ik begin gewoon te trillen als ik bij CBR aankom. En pillen helpen al helamaal niet, ik heb van alles geprobeerd Nou vraag ik me af of iemand iets weet om van die zenuwachtigheid af te komen? En is het mogelijk bij het afrijden dat je echte rij instructeur naast je zit en die rijeximinator achter gaat zitten? iedereen die examenvrees heeft mag hier alles vertellen, we kunnen elkaar helpen met tips :) Asalaam alaikoem wr wb

Leef
24-10-2006, 10:39
Salaam, Het is heel normaal dat je examen vrees hebt, ik had het namelijk ook. Het is heel belangerijk om tijdens het examen een goede houding te laten zien. Ik moest ook heel vaak afrijden, en ik was elke keer zenuwachtig. Na een paar keer afrijden begon ik zo te denken..... "Insh'allah haal ik het, als ik het niet haal dan pech, ik heb toch genoeg geld om nog een paar honderd keertjes af te rijden......" En die dag had ik hem gehaald :D Laat zien dat je zeker bent van je zaken. Beslama, Leef.

troubleMan
24-10-2006, 11:12
Ik snap niet waar je bang voor bent. Alsof je leven eraan hangt. Het is maar een toets kom op man.

lela_Hanan
24-10-2006, 11:27
Ik snap niet waar je bang voor bent. Alsof je leven eraan hangt. Het is maar een toets kom op man. Zoiets heet 'examenvrees'.. Lekker aardig ben je zeg!:D

chanelamela
24-10-2006, 12:55

de instructeur een vette zoen op zijn bek geven en dan verder rijden. instructeur zal nog even in trance zijn en dan fouten die je door examenvrees maakt niet zien ahahha

Na3ima
24-10-2006, 13:09
Ow... je moet mij s zien... Ik begin letterlijk te shaken... en dan val ik flauw!!!

Olayaaa
24-10-2006, 13:24
Salam, het is niet normaal om examenvrees te hebben, we moeten kijken waar die vrees vandaan komt..heb je slechte herrineringen aan je jeugd ? zoja! dan verklaart het je vrees..het is zo namelijk dat je bang bent om te falen, want je hebt t al eerder gedaan en je kreeg geen steun van je verwanten..nou nu moet je heel goed hierover nadenken en je slaagt :o Joke...suc6 :goedzo: vrees= zwakte..als anderen het kunnen halen, kan jij t ook..ga met de intentie van: k haal die freaking rijbewijs en geloof me je komt ermee terug.

fatihamarokaans
25-10-2006, 14:12
Leef : ik probeer het, alleen lukt het niet, bij een klein foutje begin ik nog meer te trillen en dan gaat me gedachten daar de hele tijd aan denken. ik heb nu zoiets van, als ik het deze keer niet haal, dan kap ik er gewoon mee. ik ben het echt zat geworden. Mr Atlas : als ik er wat aan kon doen, dan had ik het gedaan. en had ik allang me rijbewijs op zak. hier is niks tegen te doen. en het rare is als ik examen heb op school of what ever, dan ben ik nooit zenuwachtig. daarom sta ik ook versteld van mezelf. als je tips hebt mag je ze wel delen mannetje hihi nice_nadia: pillentjes die helpen niet, ik denk dat ik maar eens ga kijken of een ik een cursus kan krijgen. en doe3a en koraan die heb ik de hele dag aan en zeg ik ook bij elke gebed. inschallah zal ik deze keer slagen. :k: Olayaaa: was dat maar zo makelijk, en vooral ik nu best vaak ben gezakt, heb ik helemaal geen vertrouwen meer in mezelf. dan zie ik mensen die na mijn zijn begonnen met lessen en het de 2de keer hebben gehaald. dan denk ik zo van huhh hoe kan dat? en waarom kan ik het niet? ik rij goed alleen die ........ zenuwen maken het voor mij erger. ik kan hier echt om huilen zo erg is het gewoon IK WIL IEDEREEN BEDANKEN VOOR ZIJN HULP EN TIPS. heeft iemand nog een tip voor me, twijfel dan niet om het erop te zetten. ik heb echt jullie hulp nodig

DriouchGirl2
05-12-2007, 12:09
Leef : ik probeer het, alleen lukt het niet, bij een klein foutje begin ik nog meer te trillen en dan gaat me gedachten daar de hele tijd aan denken. ik heb nu zoiets van, als ik het deze keer niet haal, dan kap ik er gewoon mee. ik ben het echt zat geworden. Mr Atlas : als ik er wat aan kon doen, dan had ik het gedaan. en had ik allang me rijbewijs op zak. hier is niks tegen te doen. en het rare is als ik examen heb op school of what ever, dan ben ik nooit zenuwachtig. daarom sta ik ook versteld van mezelf. als je tips hebt mag je ze wel delen mannetje hihi nice_nadia: pillentjes die helpen niet, ik denk dat ik maar eens ga kijken of een ik een cursus kan krijgen. en doe3a en koraan die heb ik de hele dag aan en zeg ik ook bij elke gebed. inschallah zal ik deze keer slagen. :k: Olayaaa: was dat maar zo makelijk, en vooral ik nu best vaak ben gezakt, heb ik helemaal geen vertrouwen meer in mezelf. dan zie ik mensen die na mijn zijn begonnen met lessen en het de 2de keer hebben gehaald. dan denk ik zo van huhh hoe kan dat? en waarom kan ik het niet? ik rij goed alleen die ........ zenuwen maken het voor mij erger. ik kan hier echt om huilen zo erg is het gewoon IK WIL IEDEREEN BEDANKEN VOOR ZIJN HULP EN TIPS. heeft iemand nog een tip voor me, twijfel dan niet om het erop te zetten. ik heb echt jullie hulp nodig hoeveel keer ben je al gezakt meid? het is klotee wallah ik begrijp wat je bedoelt..Het is een moment opnamen..maar.je wordt het zat je gaat denken, van dan niet dan maar geeen rijbewijs als het zoo moet.. maar je moet de moed niet latten zakken..gewoon doorgaan....denk maar gewoon als je aan een examen gaat beginnen, dat 1 die man die je naast je hebt zitten een of andere rare gozer is gewoon schijtt aan hem hebbe en denk van jaa zo what als ik hem niet haal?? ga ik dood? vergaat de wereld? nee togg, dan maakt het ook wat gemmakelijker hahaha el gair insa allah alles komt ooit wel goed, ook dat je ooit je rijbewijs haalt...je haalt het zowiezoo naa 4 keer naar 6 keer of 8 keer je haalt hem xxx