Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wat doen jullie zoal in jullie vrije tijd...???

Pagina's : [1] 2 3 4

Zakaria_Magrabi
09-07-2003, 23:05

Wat doen jullie zoal in jullie vrije tijd...???

socialedienst
09-07-2003, 23:08
draaien joints :stoer:

Zakaria_Magrabi
09-07-2003, 23:08
Origineel gepost door Sfenza niks Dat is inderdaad niet veel...

Zakaria_Magrabi
09-07-2003, 23:10
Origineel gepost door solcialedienst draaien joints :****: 7shoema 3alik..... jonits draaien.... tazz..... vader zegttt DROEGS is niet good....

Sfenza
09-07-2003, 23:11

Inderdaad dat is niet veel...dus niks.....

mocro_souhaila
09-07-2003, 23:12
Origineel gepost door Zakaria_Magrabi Wat doen jullie zoal in jullie vrije tijd...??? jou gek maken :D

Zakaria_Magrabi
09-07-2003, 23:14
Origineel gepost door mocro_souhaila jou gek maken :D standaard een eigenwijs koppig meisje zoals jou die niet wilt toegeven dat ik gelijk heb..... :o :rolleyes:

Zakaria_Magrabi
09-07-2003, 23:16
Origineel gepost door Nima19 In mn vrije tijd ben ik meestal met mn beste vriendin en nog een paar andere vriendinnen leuke dingen aan het doen!! Maar aangezien ze me allemaal hebben verlaten en op vakantie zijn loop ik me in mn vrije tijd echt dood te vervelen...... iwa ja..... alles komt goed.... (moet je gaan werken... verdien je ook meteen en dan is je tijd gevult...)

Zakaria_Magrabi
09-07-2003, 23:17
Origineel gepost door Sfenza Inderdaad dat is niet veel...dus niks..... dat zeg ik niet veel houd in NIKS....

mocro_souhaila
09-07-2003, 23:18
Origineel gepost door Zakaria_Magrabi standaard een eigenwijs koppig meisje zoals jou die niet wilt toegeven dat ik gelijk heb..... :o :rolleyes: whahaha moet je het weer melden...jaja we zijn allebei eigenwijs en koppig:rolleyes: geef maar toe

Zakaria_Magrabi
09-07-2003, 23:23
Origineel gepost door Nima19 Ik werk al vier dagen in de week, heb geen zin om meer te werken :D Maar wat doe jij dan in je vrije tijd ik doe leuke dingen met mijn zus.... ik werk ook.... en doe leuke dingen met de dreries..... en met mijn broers doe ik ook leuke dingen dus....

Zakaria_Magrabi
09-07-2003, 23:25
Origineel gepost door mocro_souhaila whahaha moet je het weer melden...jaja we zijn allebei eigenwijs en koppig:rolleyes: geef maar toe nee kijk weet je waarom je denkt dat ik eigenwijs ben en koppig ben... omdat je niet wilt toegeven dat ik belijk had vandaar..... ik ben helemaal niet eigenwijs en al helemaal niet koppig :rolleyes: :rolleyes:

mocro_souhaila
Origineel gepost door Zakaria_Magrabi ik doe leuke dingen met mijn zus.... ik werk ook.... en doe leuke dingen met de dreries..... en met mijn broers doe ik ook leuke dingen dus.... je vergeet mij te noemen :rolleyes:

sweet_karima
denken aan jou natuurlijk...ยต Bousa Kbira KaRiMaKe

mocro_souhaila
09-07-2003, 23:26

Origineel gepost door Zakaria_Magrabi nee kijk weet je waarom je denkt dat ik eigenwijs ben en koppig ben... omdat je niet wilt toegeven dat ik belijk had vandaar..... ik ben helemaal niet eigenwijs en al helemaal niet koppig :rolleyes: :rolleyes: alweer eigenwijs en koppig jij vindtd at jij gelijk had..en ik vind dat ik gelijk had zo kunnen we de discussie weer aangaan...maarre geen zin in...vandaag geen discussies ben ik te moe voor :rolleyes:

Pagina's : [1] 2 3 4