Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : hoe zag jou dag eruit?

Pagina's : [1] 2

najat20
23-10-2006, 22:47

sallam mensen i3ied moubarak said allemaal vertel hier hoe je dag eruit zag vandaag ik zal beginnen met de mijne ik was om acht uur wakker heb me man wakker gemaakt.ik ging om negen uur de deur uit want had een afspraak vandaag. want ik moest de 20 weken echo laten maken. me man wou graag naar de moskee om sallaat el3ied te bidden. maar ik vond dat hij erbij moest zijn onze eerste kindje alles is nog nieuw voor ons. nou toen werd ik geroepen en mocht plaats nemen op bed toen heb ik mijn kleintje gezien en heb echt hele leuke fotos van de echo gekregen ik ben er helemaal verliefd op:maf2: en kijk om de 5minuten:hihi: toen was ik klaar met de uitgebreide onderzoek en alles zeg er perfect uit hoofd,hart nieren enz behalve het ruggetje en lip en het geslacht kon ze niet goed zien en heb nu weer een afspraak over twee weken spannend:rolleyes: toen was ik thuis kreeg bezoek van me ouders en ooms en hun vrouwen was heel gezellig en me nicht uit frankrijk was ook gekomen ben daarna naar een tante geweest van mij met me man en toen daar weer thee gedronken en koekjes :likje: daarna ben ik met me ouders opbezoek geweest naar de broer van me pa en was ook heel druk familie van vaders kant leker gegeten samen echt super en nu ben ik eindelijk thuis uitgeput en duizelig door mijn lage bloeddruk:rolleyes: en nu jullie dagje kom op vertel vertel:p

HoneyBee
23-10-2006, 23:24
Gezellig hoor dames. Voor mij is el 3ied echt een familie aangelegenheid. Lekker met z'n allen van het feest genieten. Is toch altijd een aparte sfeer. Vooral 's ochtends. Morgen gaat het gewone leven weer verder. Helaas, maar waar! Weer aan het werk.

boug85
23-10-2006, 23:28
's morgens ging om 7 uur al de wekker.. samia lag nog te slapen ik heb haar wakker gemaakt in plaats van andersom.. en chaga dat ze was :hihi: Ze kijkt constant naar haar rode henna handjes:hihi: toen gingen we om de beurt douchen en gingen we gezellig met z'n 3tjes ontbijten Daarna ging mijn man zijn broertjes ophalen om naar de moskee te gaan.. toen ze terug kwamen zijn we gelijk naar mijn moeder gegaan.. mijn schoonmoeder was daar ook.. en heel de familie.. we hebben gezellig gegeten en veel gelachen.. het was een geslaagde dag.. Rond een uur of 8 zijn we terug gekomen omdat Samia alleen in haar bedje kan slapen..

klokkie
23-10-2006, 23:33
's morgens ging om 7 uur al de wekker.. samia lag nog te slapen ik heb haar wakker gemaakt in plaats van andersom.. en chaga dat ze was :hihi: Ze kijkt constant naar haar rode henna handjes:hihi: toen gingen we om de beurt douchen en gingen we gezellig met z'n 3tjes ontbijten Daarna ging mijn man zijn broertjes ophalen om naar de moskee te gaan.. toen ze terug kwamen zijn we gelijk naar mijn moeder gegaan.. mijn schoonmoeder was daar ook.. en heel de familie.. we hebben gezellig gegeten en veel gelachen.. het was een geslaagde dag.. Rond een uur of 8 zijn we terug gekomen omdat Samia alleen in haar bedje kan slapen.. Oh wat een schatje is die samia tochhhhhhh!! En ik heb haar niet eens gezien. :hihi: Vooral als ze wakker worden gemaakt is zooooo schattig :hihi: Geef haar maar en dikke :kus: XXXjes.

boug85
23-10-2006, 23:37

Oh wat een schatje is die samia tochhhhhhh!! En ik heb haar niet eens gezien. :hihi: Vooral als ze wakker worden gemaakt is zooooo schattig :hihi: Geef haar maar en dikke :kus: XXXjes. :haha: ze zag er zooooooo schattig uit vandaag.. had rode henna handjes en me moeder had ook nog khol bij haar gedaan.. echt om op te eten.. maar ze kan ook een deugenietje zijn.. toen mijn man mijn kleine nichtje vasthield ging ze heel hard schreeuwen en jaloers dat ze was:hihi: Ik zal je kusje morgen gelijk geven:hihi: :sjans:

monjaca
23-10-2006, 23:39
:haha: ze zag er zooooooo schattig uit vandaag.. had rode henna handjes en me moeder had ook nog khol bij haar gedaan.. echt om op te eten.. maar ze kan ook een deugenietje zijn.. toen mijn man mijn kleine nichtje vasthield ging ze heel hard schreeuwen en jaloers dat ze was:hihi: Ik zal je kusje morgen gelijk geven:hihi: :sjans: aah lief!!! Ik kom samia morgen koekjes brengen :o

boug85
23-10-2006, 23:40
aah lief!!! Ik kom samia morgen koekjes brengen :o :o zoo lieff van je.. daar zijn we beiden heel erg dol op:o

klokkie
23-10-2006, 23:45
:haha: ze zag er zooooooo schattig uit vandaag.. had rode henna handjes en me moeder had ook nog khol bij haar gedaan.. echt om op te eten.. maar ze kan ook een deugenietje zijn.. toen mijn man mijn kleine nichtje vasthield ging ze heel hard schreeuwen en jaloers dat ze was:hihi: Ik zal je kusje morgen gelijk geven:hihi: :sjans: Ahhhhhh dus ze weet wie haar papa is. :hihi: Zulke lieve kleintjes Bijt ik altijd. Zoooooooo schattig. hihi :hihi:

boug85
23-10-2006, 23:46
Ahhhhhh dus ze weet wie haar papa is. :hihi: Zulke lieve kleintjes Bijt ik altijd. Zoooooooo schattig. hihi :hihi: dat weet ze heel goed.. ik mag ook niet met hem kroelen:jammer:

klokkie
23-10-2006, 23:57
hahahaaaaaa Wallah echt leuk man, Nou geniet nog van haar want als ze inchaallah groot wordt..................... hihi. Mag ik vragen hoe oud zij is en hoe jij bent?

boug85
23-10-2006, 23:58
hahahaaaaaa Wallah echt leuk man, Nou geniet nog van haar want als ze inchaallah groot wordt..................... hihi. Mag ik vragen hoe oud zij is en hoe jij bent? Samia wordt deze maand 10 maandjes.. en ik ben 21:kus:

klokkie
23-10-2006, 23:59
Machallah. Nog een jong stel dus. Je doet het goed!! Boesa!

boug85
24-10-2006, 00:00
Machallah. Nog een jong stel dus. Je doet het goed!! Boesa! yep heel jong mijn man is 22.. de mensen op straat denken dat ze onze zusje is:maf: Dank je schat:kus:

klokkie
24-10-2006, 00:13
Waaaauw 21 & 22 Jaar en kind van 10 maanden. Dit was altijd mijn droom geweest meid!! :hihi: Nou als je veel kids wil, dan moet je nu al beginnen. dan ben je nog jong moeder. Ik zou lekker bij 2 blijven met jou leeftijd. je wordt dan 25 jaar als Samia naar school gaat insallah en als de andere kind al naar school gaat dan ben je 30. Moooiiiiiiiiii! dan kan je lekker zelf genieten van jezelf en je man. Haha kijk mij hier druk doen hahaha.. Mohiem lgair insallah. :hihi:

boug85
24-10-2006, 00:15

Waaaauw 21 & 22 Jaar en kind van 10 maanden. Dit was altijd mijn droom geweest meid!! :hihi: Nou als je veel kids wil, dan moet je nu al beginnen. dan ben je nog jong moeder. Ik zou lekker bij 2 blijven met jou leeftijd. je wordt dan 25 jaar als Samia naar school gaat insallah en als de andere kind al naar school gaat dan ben je 30. Moooiiiiiiiiii! dan kan je lekker zelf genieten van jezelf en je man. Haha kijk mij hier druk doen hahaha.. Mohiem lgair insallah. :hihi: :haha: ik lig in een deukkkk.. We willen beide een groot gezin dus als allah het wil willen we minstens 5 kids:o Slaap lekker schatje en alvast een dikke kus van Samia.. :sjans:

Pagina's : [1] 2