Bekijk originele versie : ff een vraagje....
ff een vraagje....is misschien eenbeetje dom maar k wil het weten.... als ze gaan trouwn en ook wel eens bij andere dingen volgens mij...dan zeg maar als de man en vrouw komen..dan roept een groep meisje iets....een tijdje door...weet iemand wat ik bedoel!?kan iemand mij iemand zeggen wat ze zeggen,,,,en misschien betekenis erbij...
beslama
divalatifa
09-07-2003, 22:39
slaaaa to slaaaaam bedoel je?? dat wordt altijd gezegd als de bruid tevoorschijn komt en als de bruidegom binnenkomt inderdaad...
ik weet dus niet of je dit bedoeld...
help me please help me.....
ja dat bedoel ik,...schrijf t voor me op als je wilt
divalatifa
09-07-2003, 22:48
slaaaa to slaaaam 3laaaa rasolloalaah ileeeee jaila jasidena mohammed rasollo allah allahoem3aaaa jee3alie
joeijoeijoeiojeojoeijoeijoey!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!
als het goed is hoort ie zo, ik heb het maar even zo opgeschreven dat het wat makkelijker voor je uit spreken is...suc6! ;)
de 3 hoe zeg je die nog eens....
trouwens alvast bedankt!!!!!een vriendin gaat trouwen...daarom....en gelukkig ben ik arabisch/maroc aan het leren...insha allah kan ik het gauw spreken verstaan schrijven luisteren!!!
divalatifa
09-07-2003, 22:57
3 zeg je ongeveer zo; het is een binnenmondse R, vanuit je keel. In het arabisch en berbers gebruiken we dat heel veel bijvoorbeeld de naam Oulia....als je weet hoe je dat uitspreekt in het arabisch.. :goedzo:
divalatifa
09-07-2003, 22:59
oh ben je niet marokkaans?
sorry daar ging ik vanuit....
ja dat maakt het wel iets lastiger...je moet het echt horen hoe je die 3 uitspreekt van een marokkaans iemand...veel suc6 inieder geval en veel plezier op de bruiloft!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.