Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Is dit toegestaan?

nedermarokje
27-06-2002, 16:55

Een vriendin van mij heeft een ketting om met in Arabische letters ALLAH. Is dit toegestaan? Ik heb weleens gehoord dat dat niet mag.

Meknessia_warda70
27-06-2002, 17:09
is die vriendin marokaans???

igzeneej
27-06-2002, 17:14
heeft dat er iets mee te maken dan !!! ...ik heb er zelf ook 1 gehad maar draag hem nooit ! ik draag wel een ring met allah er op ! ...Maar waarom haram als je maar geen slechte dingen doet terwijl je allah op je hand hebt !!!

nedermarokje
27-06-2002, 17:16
Ja is Marokkaanse maar ik had weleens zoiets gelezen dat het Haram is als je teksten of iets aan een ketting draagt

igzeneej
27-06-2002, 17:22

Nou is er iemand die het weet want ik ben ook nieuwesgierig !

nedermarokje
27-06-2002, 17:27
ik ook want vond het heel mooi, wil het inshallah dan ook graag

igzeneej
27-06-2002, 17:29
Nee maar het mag volgens mij gewoon !!!!

Cherifa
27-06-2002, 17:33
Origineel gepost door OMar_EN_OMar het is zo dat een halssnoer of een ring waarop allah staat geschreeven of een tekst uit de heilige koran ,dat je verplicht bent dit telkens uit te doen wanneer je naar toilet gaat ,zelfs als je een sleutelhanger hebt met een tekst op van de koran dan moet je er ook telkens op leten dat je die niet meeneemt als je naar toilet gaat,zelfs als die in je broekzak zit,.....dus ja ,nu moet je zelf maar uitmaaken of je er elke keer wel aan denkt om het uit te doen als je naar toilet gaat Voor het eerst dat ik volledig eens met je ben Alles wat met koraan te maken heeft zelfs Alait Elkoersie mag je ook niet in dat soort gelegenheden dragen,want zoals jullie weten is de Almachtige Rein en hoor took op reine plaatsen

Chaimae
27-06-2002, 17:35
Origineel gepost door OMar_EN_OMar het is zo dat een halssnoer of een ring waarop allah staat geschreeven of een tekst uit de heilige koran ,dat je verplicht bent dit telkens uit te doen wanneer je naar toilet gaat ,zelfs als je een sleutelhanger hebt met een tekst op van de koran dan moet je er ook telkens op leten dat je die niet meeneemt als je naar toilet gaat,zelfs als die in je broekzak zit,.....dus ja ,nu moet je zelf maar uitmaaken of je er elke keer wel aan denkt om het uit te doen als je naar toilet gaat kijk eens je bent AARDIG :zwaai:

loubna_tetuania
27-06-2002, 19:47
Omar heeft gelijk......... XXX Loubna