Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : eerste onvoldoende

Pagina's : [1] 2

nour_el_3oejoen
09-07-2003, 21:25

salaam mensen .. gister heb ik mn eerste onvoldoende van dit jaar gekregen..:huil:. ik heb een 5 net geen 6..:kwaad:......nu heb ik dus een herkansing in de zomer....:(...maar goed beter 1 dan meer.........:D..... zijn er nog meer herkansing mensen hier op het forum..:D...let me know..... :zwaai:

minous21
09-07-2003, 21:27
Ben afgestudeerd.....:D :D

nour_el_3oejoen
09-07-2003, 21:28
Origineel gepost door minous21 Ben afgestudeerd.....:D :D :(...ik lekker ook over drie jaar...:maf:...

_MaJesTeiT_
09-07-2003, 21:29
Origineel gepost door nour_el_3oejoen salaam mensen .. gister heb ik mn eerste onvoldoende van dit jaar gekregen..:huil:. ik heb een 5 net geen 6..:kwaad:......nu heb ik dus een herkansing in de zomer....:(...maar goed beter 1 dan meer.........:D..... zijn er nog meer herkansing mensen hier op het forum..:D...let me know..... :zwaai: ja hier heb je er een............... :( :( :(

minous21
09-07-2003, 21:30

Origineel gepost door nour_el_3oejoen :(...ik lekker ook over drie jaar...:maf:... Miskiena...succes :D Eindelijk na 4 jaar studeren....is het voorbij :D 4 hele lange lange lange jaren....hoorcollege's, tentamens, projecten..afstudeerscriptie enz enz enz..... en nu :boogie: :blauwkus: Minous enuh volhouden...:D

meryem23
Origineel gepost door minous21 Ben afgestudeerd.....:D :D me too :D In totaal heb ik in vier jaar 2 herkansingen gehad....best netjes eigenlijk... wel balen trouwens dat je hem in de zomer moet herkansen...kan het niet daarna?

nour_el_3oejoen
Origineel gepost door Saida ja hier heb je er een............... :( :( :( nou meid ik hoop dat we het redden..:D..wel beetjuh hard werken.:(

nour_el_3oejoen
09-07-2003, 21:32
Origineel gepost door minous21 Miskiena...succes :D Eindelijk na 4 jaar studeren....is het voorbij :D 4 hele lange lange lange jaren....hoorcollege's, tentamens, projecten..afstudeerscriptie enz enz enz..... en nu :boogie: :blauwkus: Minous enuh volhouden...:D bedankt voor je succes heb ik hard nodig..:D..gelukkig ging voor mij dit jaat snel voorbij.....

salina83
Origineel gepost door nour_el_3oejoen salaam mensen .. gister heb ik mn eerste onvoldoende van dit jaar gekregen..:huil:. ik heb een 5 net geen 6..:kwaad:......nu heb ik dus een herkansing in de zomer....:(...maar goed beter 1 dan meer.........:D..... zijn er nog meer herkansing mensen hier op het forum..:D...let me know..... :zwaai: wees blij dat je in de zomer mag herkansen, ik mag pas in december herkansen, een half jaar wachten gewoon :kwaad:

praatjes
Ik praat liever niet over school

nour_el_3oejoen
09-07-2003, 21:33
Origineel gepost door meryem23 me too :D In totaal heb ik in vier jaar 2 herkansingen gehad....best netjes eigenlijk... wel balen trouwens dat je hem in de zomer moet herkansen...kan het niet daarna? :eek:....twee herkansingen in je hele studie.....:goedzo:... ik heb al in 1 jaar twee herkansingen....1 toets had ik al laten staan....maar goed gedaanmeid..nu nog ik...ik ga tog nie op vakantie dus maakt niet uit dat ik het moet herkansen in de zomer..;)

nour_el_3oejoen
09-07-2003, 21:34
Origineel gepost door salina83 wees blij dat je in de zomer mag herkansen, ik mag pas in december herkansen, een half jaar wachten gewoon :kwaad: ik ben blij..:(................:D enne praatjes hoezo niet over school praten...:D..???

meryem23
09-07-2003, 21:35
Origineel gepost door nour_el_3oejoen :eek:....twee herkansingen in je hele studie.....:goedzo:... ik heb al in 1 jaar twee herkansingen....1 toets had ik al laten staan....maar goed gedaanmeid..nu nog ik...ik ga tog nie op vakantie dus maakt niet uit dat ik het moet herkansen in de zomer..;) succes meid...het gaat je vast en zeker lukken..... :zwaai:

nour_el_3oejoen
09-07-2003, 21:36
Origineel gepost door meryem23 succes meid...het gaat je vast en zeker lukken..... :zwaai: shoekran..:blauwkus:....

yasmineNR1
09-07-2003, 22:19

aaaaahh ewa leerse meiden jullie halen ´t wel (hoop ik) :goedzo:

Pagina's : [1] 2