Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Problemen bij verloving

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16

chora_84
23-10-2006, 13:30

Hoi meiden, Ik ben deze topic al maanden aan het lezen in voorbereiding voor mijn verloving. Het zit nu zo, mijn vriend zou na de ramadan mijn hand komen vragen maar hij zoekt nu weer een smoes. Het is nu al een tijdje aan de gang. Hij zou voor de zomer komen, toen na de zomer, toen voor de ramadan en na de ramadan. En vandaag met al 3ied zegt hij dat we misschien nog even moeten wachten. De reden dat hij niet wilt komen is omdat mijn gezin te vernederlands is in zijn ogen. Mijn ouders werken allebei. Mijn moeder draagt geen hoofddoek en rookt. Mijn vader is nog regelmatig te vinden in cafés. Daarnaast woont mijn zus samen met haar vriend. Mijn vriend is ook altijd welkom bij ons thuis en hij vind het ook gezellig bij mijn ouders, alleen vind hij dat wij niet bij zijn familie passen en houd dat hem tegen om bij ons te komen. Ik ben ten einde raad want ik pas me met plezier aan aan zijn familie. Ik ben in een klein dorpje opgevoed met alleen maar Nederlanders en ben geen marokkanen gewend. Kan iemand mij raad geven wat te doen?

nesch_zi_nador
23-10-2006, 13:35
je moeder rookt..???:schrik2:

Miss_Tasrit
23-10-2006, 13:48
welllllllllllllllllllllllllllllli sorry ik snap me echt,waarom hij geen hand wilt komen vragen

laza24
23-10-2006, 14:18
Een beetje raar dat hij daar nu pas mee komt. Hij wist in het begin toch al hoe jouw familie is?

ikbendeBESTE
23-10-2006, 15:31

je moeder rookt..???:schrik2: dat dacht ik ook ja...ranesh zie nador :hihi:

Mabrouka86
23-10-2006, 15:38
vreemd

ladynador
23-10-2006, 15:38
sorry dat ik het zeg hoor maar zo raar is het nog niet dat hij niet om je hand komt vragen

maroc_imane
23-10-2006, 15:47
sorry dat ik het zeg hoor maar zo raar is het nog niet dat hij niet om je hand komt vragen ja idd

Ahlam23
23-10-2006, 15:57
Ik heb echt medelijden met u, woullah! Jij kunt daar niks aan doen maar eerlijk gezegd begrijp ik hem wel een beetje hoor, sorry... Ik zou zeggen, praat er eens héél goed mee want die houdt u aan het lijntje. Als hij niet van plan is uw hand te komen vragen dan kun je eindelijk verder met je leven. Veel sterkte alvast :kus:

mohammmeddd
23-10-2006, 18:08
haha ik zou je voet ook niet okomen vragen

miss___sara
23-10-2006, 18:15
Hoi meiden, Ik ben deze topic al maanden aan het lezen in voorbereiding voor mijn verloving. Het zit nu zo, mijn vriend zou na de ramadan mijn hand komen vragen maar hij zoekt nu weer een smoes. Het is nu al een tijdje aan de gang. Hij zou voor de zomer komen, toen na de zomer, toen voor de ramadan en na de ramadan. En vandaag met al 3ied zegt hij dat we misschien nog even moeten wachten. De reden dat hij niet wilt komen is omdat mijn gezin te vernederlands is in zijn ogen. Mijn ouders werken allebei. Mijn moeder draagt geen hoofddoek en rookt. Mijn vader is nog regelmatig te vinden in cafés. Daarnaast woont mijn zus samen met haar vriend. Mijn vriend is ook altijd welkom bij ons thuis en hij vind het ook gezellig bij mijn ouders, alleen vind hij dat wij niet bij zijn familie passen en houd dat hem tegen om bij ons te komen. Ik ben ten einde raad want ik pas me met plezier aan aan zijn familie. Ik ben in een klein dorpje opgevoed met alleen maar Nederlanders en ben geen marokkanen gewend. Kan iemand mij raad geven wat te doen? lees je verhaaltje nogmaals en probeer het van een andere perspectief te bekijken.

Afterdark
23-10-2006, 18:21
3la dooie reacties van jullie. net alsof zij er wat aan kan doen dat haar moeder rookt of dat haar pa nr cafe's gaat. ze kan hoogstens zichzelf corrigeren en berispt worden op haar eigen gedrag. meid laat m gaan, laat de eer aan jezelf over als hij jou niet kan waarderen dan houdt het op.

babydoll
23-10-2006, 18:48
Hoe is zijn familie dan?

ona
23-10-2006, 18:52
Ik denk dat hij gewoon nog niet aan een huwelijk toe is en zich dan probeert te verschuilen onder excuses van welke aard dan ook. Tenslotte heeft hij toch al veel langer kennis genomen van de levensstijl van je familie?. Probeer zijn motivatie te accepteren maar stop verder geen energie meer in hem want hij zal het niet echt waard zijn.

Nawal_19
23-10-2006, 18:53

wat raar hij wist het tog vanaf het begin...ofniet

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16