Bekijk originele versie : Voor de getrouwden onder ons
Tarifith25
09-07-2003, 20:04
Misschien is dit onderwerp al vele malen besproken maar ik vraag me af: is je huwelijk geworden wat je ervan verwacht had? Ik bedoel niet zozeer de bruiloft maar daarna :)
Bevalt "het getrouwde leven" je of valt het tegen? Ben benieuwd...
Het valt me heeeeeeel erg mee!!
Tis zelfs mooier dan ik ooit heb durven dromen
Het is niet alleen het huwelijk die dit doet... wat iedereen kan getrouwd zijn, maar het zijn de twee partners die het mooi maken
dus je kunt wel een heleboel moois verwachten, maar als je er niet beiden aan werkt, komt er niets van terecht
Liefs Safia
Tarifith25
10-07-2003, 10:04
Houden zo hè Safia!
Ja inderdaad, het moet wel van beide kanten komen, geven en nemen en communicatie is ook belangrijk daarin vind ik.
Ik wens je verder veeel geluk in je huwelijk.
Groetjessss
ja, ik ben daar ook wel benieuwd naar...........straks dacht je dat het allemaal fantastisch zou zijn en valt t ontzettend tegen.............wat doe je dan?? :confused:
Origineel gepost door Tarifith25
Houden zo hè Safia!
Ja inderdaad, het moet wel van beide kanten komen, geven en nemen en communicatie is ook belangrijk daarin vind ik.
Ik wens je verder veeel geluk in je huwelijk.
Groetjessss
Dank je wel Tharifit!
heb je soms plannen?
Liefs Safia
Origineel gepost door souhie
ja, ik ben daar ook wel benieuwd naar...........straks dacht je dat het allemaal fantastisch zou zijn en valt t ontzettend tegen.............wat doe je dan?? :confused:
dan maak je er het beste van! :zwaai:
Liefs Safia :zwaai:
Tarifith25
10-07-2003, 11:03
Nee Safia, geen plannen (nog niet :D)...maar mocht het ooit zover komen Insh'Allah, zal ik er zeker alles aan doen om er iets moois van te maken van want dat is de bedoeling van het huwelijk.
Het lijkt mij wel errug wennen zeg in het begin
het getrouwde leven is prachtig echt waar ik geniet elke dag met mijn man je hebt gewoon een eigen leven je kunt doen en laten wat je wil.
sallaam ik ben ook heel erg gelukkig in mijn huwelijk :Iluvu:
je hebt natuurlijk wel eens ups and downs maar is meer een deels up :D
je moet net het geluk hebben dat je mannetje je het recht geeft om ook je eigen leven te lijden bv niet zooooo streng te zijn dat je je opleiding mag afmaken met je vriendinnen uit gaan [niet savonds ;) ]
gewoon dat je van binnen het gevoel hebt dat je ook je eigen wil kan doen waar je behoefte aan hebt.
gelukkig mijn mannetje geeft mij het gevoel dat ik waard ben om zijn vrouw te zijn.
ik hou heel veel van hem hoop oud met hem te worden insallah :)
dit gun ik alle moslimas
een heel gelukkig vrouwtje :zwaai:
Origineel gepost door Tarifith25
Nee Safia, geen plannen (nog niet :D)...maar mocht het ooit zover komen Insh'Allah, zal ik er zeker alles aan doen om er iets moois van te maken van want dat is de bedoeling van het huwelijk.
Het lijkt mij wel errug wennen zeg in het begin
Dat ligt er een beetje aan met wie je getrouwd bent, als je een man hebt die heel veel moeite voor je doet om het jou naar je zin te maken, dan ben zo gewend
Liefs Safia :zwaai:
Insch Allah tref je ook zo'n man
Origineel gepost door Gizlane
het getrouwde leven is prachtig echt waar ik geniet elke dag met mijn man je hebt gewoon een eigen leven je kunt doen en laten wat je wil.
Je moet er wel rekening mee houden dat er ook mannen zijn die heel streng zijn en je niet laten doen wat jij wilt
Anders denkt iedereen dat getrouwd zijn voor iedereen prachtig is!
Alhamdoulilah heb ik geen strenge man en weet hij wat hij aan me heeft
AlHAMDOULILAH!
Origineel gepost door toety
sallaam ik ben ook heel erg gelukkig in mijn huwelijk :Iluvu:
je hebt natuurlijk wel eens ups and downs maar is meer een deels up :D
je moet net het geluk hebben dat je mannetje je het recht geeft om ook je eigen leven te lijden bv niet zooooo streng te zijn dat je je opleiding mag afmaken met je vriendinnen uit gaan [niet savonds ;) ]
gewoon dat je van binnen het gevoel hebt dat je ook je eigen wil kan doen waar je behoefte aan hebt.
gelukkig mijn mannetje geeft mij het gevoel dat ik waard ben om zijn vrouw te zijn.
ik hou heel veel van hem hoop oud met hem te worden insallah :)
dit gun ik alle moslimas
een heel gelukkig vrouwtje :zwaai: :goedzo:
mimi_tangaouia
26-07-2003, 10:48
Origineel gepost door Safia21
Je moet er wel rekening mee houden dat er ook mannen zijn die heel streng zijn en je niet laten doen wat jij wilt
Anders denkt iedereen dat getrouwd zijn voor iedereen prachtig is!
Alhamdoulilah heb ik geen strenge man en weet hij wat hij aan me heeft
AlHAMDOULILAH!
vaak hoor ik het woord streng vraag me af wanneer een man streng is ik denk ook niet dat het dat woordje kan gebruiken het belangrijkste is dat je elkaar begrijpt
beide partners hebben eisen dat is normaal
Tarifith25
26-07-2003, 19:29
Dank je wel lieve Safia, Inshallah!
De andere dames ook veel geluk
Ik hoor vaak van sommige getrouwde meiden die ik ken dat het tegenvalt, ze ervaren alleen het eerste jaar als leuk, maar ik denk dat hun verwachtingen te hoog lagen/liggen.
Als beide partners de juiste instelling over het huwelijk hebben moet het wel goed zitten.
Wat ook belangrijk is vind ik is dat je niet alleen elkaars man/vrouw bent maar ook elkaars beste vriend/vriendin dus over alles kunnen praten...ennuh ook naar elkaar luisteren :)
Origineel gepost door mimi_tangaouia
vaak hoor ik het woord streng vraag me af wanneer een man streng is ik denk ook niet dat het dat woordje kan gebruiken het belangrijkste is dat je elkaar begrijpt
beide partners hebben eisen dat is normaal
met streng bedoelen ze dat je man je verbied om je familie niet zo vaak mag zien. :(
dat je helemaal niet naar buiten mag gaan alleen wanneer het hem uit komt. :(
je hebt geen eigen mening hij is de baas over jou :kwaad:
dit vind ik echt gemeen van mannen en hun buiten lekker naar wijfen kijken en lekker doen waar ze zin in hebben tfoe alihoem :kwaad:
een vrouw heeft ook haar eigen leven als je maar naar elkaar luisterd en elkaar respecteerd dat is het belangrijkste in een huwelijk.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.