Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hoe verklaar je dit...

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

camjo
09-07-2003, 19:39

09/07 Carjackers geven auto aan eigenaars terug Vier carjackers waren vorige week vrijdag blijkbaar zo ontevreden over de auto die ze even voordien hadden buitgemaakt, dat ze het voertuig al na enkele honderden meters teruggaven aan de eigenaars. De merkwaardige carjacking deed zich op 4 juli voor rond 2.40 uur. Een koppel reed in een donkergroene Mitsubishi Pajero op de E19 tussen Parijs en Brussel. Ter hoogte van de verkeerswisselaar Le Roeulx, in de richting van Brussel, werd de bestuurder door de inzittenden van een donkere Audi A8 met een blauw zwaailicht gedwongen op de pechstrook te stoppen. Vier gemaskerde en gewapende personen, in blauwe kledij met combatschoenen en kogelwerende vesten, sprongen uit de Audi en dwongen het koppel uit hun Pajero te stappen. De daders reden daarop weg met de Pajero en met hun eigen Audi. Maar enkele honderden meter werder stopten beide wagens al. De carjackers reden achteruit tot bij het koppel en gaven de Mitsubishi terug. Zouden ze echt ontevreden zijn gewwest over de auto..of speelden de emoties een rol bij de teruggave (namelijk...het koppel is diep in de nacht (2.40) achtergelaten...misschien heeft de reactie van hulpeloosheid het koppel gered)

Chaimae
09-07-2003, 19:42
Ze dachten na en dachten: " Hey, stel we worden gepakt? :schok:"

camjo
09-07-2003, 19:48
Origineel gepost door Chaimae Ze dachten na en dachten: " Hey, stel we worden gepakt? :schok:" Dit waren wel profs hoor...en goed voorbereid.. Waarom hebben ze de auto teruggegeven..wie kan mij helpen deze zaak ontleden :D

Ezzedine
09-07-2003, 19:50
Volgens mij doen die gasten het voor de kick,want veel geld krijg je niet voor een gestolen auto

Chaimae
09-07-2003, 19:52

Oki dan. Stel: Ze reden met de auto weg, ze dachten na ( Toen pas :jammer: ), en toen, " Shit! Dit is de verkeerde Mitshubitshi". Want Stel: Ze moesten de auto van iemand stelen, het werd zo opgedragen door een hogere macht! :schok: Ja dat is het, ze hebben de verkeerde gestolen!!! :melig:

camjo
09-07-2003, 19:56
Origineel gepost door Ezzedine Volgens mij doen die gasten het voor de kick,want veel geld krijg je niet voor een gestolen auto Zoveel risico nemen alleen voor de kick..i do no.. Gewapend, kogevrijvesten, militare discipline en aanpak, snelheid..dit zijn geen kruimeldieven hoor..maar profs. Waarom..

camjo
09-07-2003, 20:00
Origineel gepost door Chaimae Oki dan. Stel: Ze reden met de auto weg, ze dachten na ( Toen pas :jammer: ), en toen, " Shit! Dit is de verkeerde Mitshubitshi". Want Stel: Ze moesten de auto van iemand stelen, het werd zo opgedragen door een hogere macht! :schok: Ja dat is het, ze hebben de verkeerde gestolen!!! :melig: Dat zou kunnen...maar dat kunnen ze ter plaatse zien, alvorens met de auto mee weg te rijden.. Hoeveel verkeerde auto's worden gestolen...maar niemand brengt ze terug hoor.. Waarom..

Chaimae
09-07-2003, 20:02
Origineel gepost door Mohammed Justice Dat zou kunnen...maar dat kunnen ze ter plaatse zien, alvorens met de auto mee weg te rijden.. Hoeveel verkeerde auto's worden gestolen...maar niemand brengt ze terug hoor.. Waarom.. Omdat ze niet wilden opvallen, stel er word een zoektocht naar ze gestart. Dan kunnen ze beter teruggeven Ze hebben het zo goed voorbereid, dat kunnen ze niet de mist in laten gaan. :confused: Blaaaaaaaaaaablaaaaaaaaaaa! :D

nasima30
09-07-2003, 20:03
Geheime dienst was gewoon aan het oefenen ....:p

camjo
09-07-2003, 20:41
Origineel gepost door Chaimae Omdat ze niet wilden opvallen, stel er word een zoektocht naar ze gestart. Dan kunnen ze beter teruggeven Ze hebben het zo goed voorbereid, dat kunnen ze niet de mist in laten gaan. :confused: Blaaaaaaaaaaablaaaaaaaaaaa! :D Dat is mogelijk hoor...ik weet het ook niet.. Maar er is altijd een zoektocht naar deze criminelen...dus, ze zijn nergens bang voor..als ze dat toch waren..dan hadden ze waarschijnlijk nooit aan begonnen geweest. Maar ja..het kan alle kanten op natuurlijk..chaimae bedankt voor je analyses :D

camjo
09-07-2003, 20:43
Origineel gepost door nasima30 Geheime dienst was gewoon aan het oefenen ....:p Ik denk dat ze hun handen vol hebben met brandende problemen hoor...een bange koppel kan al een kind met een neppistool voor de gek houden... Maar...het leven is al zo complex..dus, wat je zegt kan ook kloppen.. ;)

hhtWillem
09-07-2003, 22:12
Origineel gepost door Mohammed Justice 09/07 Carjackers geven auto aan eigenaars terug Vier carjackers waren vorige week vrijdag blijkbaar zo ontevreden over de auto die ze even voordien hadden buitgemaakt, dat ze het voertuig al na enkele honderden meters teruggaven aan de eigenaars. De merkwaardige carjacking deed zich op 4 juli voor rond 2.40 uur. Een koppel reed in een donkergroene Mitsubishi Pajero op de E19 tussen Parijs en Brussel. Ter hoogte van de verkeerswisselaar Le Roeulx, in de richting van Brussel, werd de bestuurder door de inzittenden van een donkere Audi A8 met een blauw zwaailicht gedwongen op de pechstrook te stoppen. Vier gemaskerde en gewapende personen, in blauwe kledij met combatschoenen en kogelwerende vesten, sprongen uit de Audi en dwongen het koppel uit hun Pajero te stappen. De daders reden daarop weg met de Pajero en met hun eigen Audi. Maar enkele honderden meter werder stopten beide wagens al. De carjackers reden achteruit tot bij het koppel en gaven de Mitsubishi terug. Zouden ze echt ontevreden zijn gewwest over de auto..of speelden de emoties een rol bij de teruggave (namelijk...het koppel is diep in de nacht (2.40) achtergelaten...misschien heeft de reactie van hulpeloosheid het koppel gered) Ze zagen de eerste letter en dachten..M.......ercedes..... sjips....tis maar un Jap. of zeiden ze nog wat toen ze die auto achter lieten... "GEINTJE"...... :D :cool:

Chaimae
09-07-2003, 22:23
Origineel gepost door Mohammed Justice Dat is mogelijk hoor...ik weet het ook niet.. Maar er is altijd een zoektocht naar deze criminelen...dus, ze zijn nergens bang voor..als ze dat toch waren..dan hadden ze waarschijnlijk nooit aan begonnen geweest. Maar ja..het kan alle kanten op natuurlijk..chaimae bedankt voor je analyses :D :lekkerpuh Je vind me analyse slecht. :hihi: :o

camjo
09-07-2003, 22:24
Origineel gepost door hhtWillem Ze zagen de eerste letter en dachten..M.......ercedes..... sjips....tis maar un Jap. of zeiden ze nog wat toen ze die auto achter lieten... "GEINTJE"...... :D :cool: Mooi geprobeerd...carjackers worden getraind om zoveel merken en modellen in hun geheugen te stampen.. Is hier dan niemand die in emoties gelooft..ik denk dat ze diep zijn geraakt door die hopeloze en triestig uitziende echtpaar.. En waarom zou het niet kunnen..

camjo
09-07-2003, 22:25

Origineel gepost door Chaimae :lekkerpuh Je vind me analyse slecht. :hihi: :o Ik verdedig gewoon mijn analyse... :D Ik denk dat het emoties zijn..

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6