Bekijk originele versie : schilderijen
miss_hijab
22-10-2006, 16:27
Salaaam oeleikoem allemaal,
Weet iemand een winkel waar ik mooie schilderijen kan kopen?
Ik ben al een tijdje opzoek en vindt alleen maar schilderijen met rode en witte grote rozen.
bvb dank.
serenity
22-10-2006, 16:38
Bedoel je echt kunst schilderijen of die dingen van een paar tientjes?
Als je interesse hebt in echte schilderijen, gemaakt door een Irakese schilder, dan kan ik je misschien wel helpen.
Je doet er ook nog een wat goeds mee, want hij en zijn vrouwen steunen hun families in Irak die nog steeds in oorlog leven.
powerfull
22-10-2006, 16:44
xenos en leenbakker
miss_hijab
24-10-2006, 20:00
[QUOTE=powerfull;25431264]xenos en leenbakker
Daar heb ik al gekeken en helaas zit niets speciaals bij.
miss_hijab
24-10-2006, 20:01
Bedoel je echt kunst schilderijen of die dingen van een paar tientjes?
Als je interesse hebt in echte schilderijen, gemaakt door een Irakese schilder, dan kan ik je misschien wel helpen.
Je doet er ook nog een wat goeds mee, want hij en zijn vrouwen steunen hun families in Irak die nog steeds in oorlog leven.
Nee dankje, ben abosluut niet opzoek naar kunstschilderijen.
schatje7
24-10-2006, 20:32
je heb in beverwijk ook een tent met allemaal schilderijen best mooie tussen..bij die hal met al die lampen enzo..succes verder.;)
miss_hijab
27-10-2006, 09:09
je heb in beverwijk ook een tent met allemaal schilderijen best mooie tussen..bij die hal met al die lampen enzo..succes verder.;)
Dankjewel :kus:
[QUOTE=powerfull;25431264]xenos en leenbakker
Daar heb ik al gekeken en helaas zit niets speciaals bij.
hornbach en ikea hebben mooie posters en ook bij de expo heb je mooie posters opgerold en dan kun je zelf een mooie lijst erbij uitzoeken bij leenbakker op exenos :goedzo:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.