Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Liefde hé mamma (knipoog naar sabria en juf nora .."papa")

DE_STALKER_LAMM
09-07-2003, 14:48

he mamma is het eten klaar he mamma is mijn beste broek gestreken en heb je naar mijn schoolagenda even gekeken? he mamma je hebt echt mooi glansend haar ;) een complementje geven voor wat zakgeld :D als je jong bent is dat het enige dat telt mijn mamma was altijd voor me op heb ik iets vergeten dan wist mijn moeder het dadelijk mijn kleren lagen steeds mooi gestreken klaar als ik wat ouder ben hoop ik dat ik op haar lijk ik weet zeker ga mijn moeder missen als ik trouw want mijn moeder was helemaal geen gewoon vrouw ze heeft me met haar liefde omringt , ze is mijn mam mijn vrouw zaagt nu al doe dit , ga naar daar oo was mis ik mijn moeder , mijn liefde voor haar kent geen rem mamaa ik mis je , blijf nog bij me, wees mijn engel!

Juf_Nora
09-07-2003, 16:10
DeDICHTER, je bent echt lieffffffffffff!!!!!!!

DE_STALKER_LAMM
09-07-2003, 17:27
Origineel gepost door sabria2000 mama jij bent degene die mij naar deze wereld heeft gebracht jij was degene die bij me was elke dag en nacht jij hebt me groot gebracht met al jouw moederlijke macht jij had alles voor mij over maar in het begin leek het zo ver altijd stond je aan mijn wiegje je beschermde me voor alles, zelfs voor een vliegje altijd stond je voor me klaar bij jou kon ik geen gevaar je leerde me wat moslim zijn is al bij de bevalling fluisterde je me de geloofsbelijdenis wat moest ik zonder jou beginnen je zit altijd in mijn hart van binnen nooit zal ik jou in de steek laten of jou met welke reden dan ook haten ook al ga ik later mijn eigen leven leiden er is niets wat ons van elkaar kan scheiden zonder jou voel ik in mijn hart de kou mama, je moest eens weten hoeveel ik van je hou we hebben allen iets gemeen negen maanden in moederschoot gelegen dat maakt ons uniek en één daarom zoen je moeder op het voorhoofd en wees daarom niet verlegen om je liefde aan haar te tonen doe het elke dag weer , beloofd?

DE_STALKER_LAMM
09-07-2003, 17:30
Origineel gepost door Juf_Nora DeDICHTER, je bent echt lieffffffffffff!!!!!!! chokran je bent ook lief Nora...en sabria steunt me ontzettend :)

DE_STALKER_LAMM
10-07-2003, 12:37

Origineel gepost door sabria2000 je moeder is zoveel waard zij heeft je gebaard ze heeft alles voor je opgegeven allen maar voor jou: een mooie leven ze heeft ons zoveel geleerd maar we hebben alles wel gewaardeerd doe je moeder nooit pijn vergeet niet wat er nu is er dadelijk niet meer kan zijn man en vrouw hebben één ding gemeen 9 maanden opgesloten in de buik daarom zijn we een dat zien we meteen