Bekijk originele versie : Royal Banket Bakkerij/Catering Yasmine
ROYAL_YASMINE
22-10-2006, 13:02
Royal Catering Yasmine
Servies & stoel-tafelhoezen, feestzaal decoratie
Catering, Bediening
Advizering etc.
-Grill vlees
-Grill kip
-Grill vis
-Div. Salades
-Couscous gerechten
-Tajin gerechten
-Kip/Vis bastilla
-Arabische nagerechten
Voor kleine en grote feesten kunt u contact opnemen.
Voor meer informatie of contact bekijk dan onze site: www.royalyasmine.nl of je kan me altijd pm sturen.
Royal Banket Bakkerij Yasmine
Een huis vol Oosterse Delicatessen
Bruidstaarten-Kindertaarten-Feesttaarten-Fototaarten-div.Marokkaanse koekjes-div.Broden-Cake-Vis/Kip Bastilla in div.maten-Baklava
Nogmaals voor meer informatie of contact bekijk dan onze site:www.royalyasmine.nl of je kan me altijd pm sturen.
Vriendelijke groeten de Royal Banket Bakkerij/Catering Yasmine Groep
zijn jullie nieuwe????
eewa als het echt echt de taarten zijn die jullie op jullie site hebben staan ook echt maken.: DAN VIND IK JULLIE ECHT TOP!!!!
want vaker dat er sites worden gemaakt ,maar pikt men plaatjes van internet om zo reklame te maken..
mijn nicht trouwt binnen paar maanden, ze was al opzoek naar een taart, dus zal haar deze site van jullie maar doormailen :goedzo:
tbarkellah 3leekoum ....
ps: maken jullie ook die ontzettend GROTE TAARTEN IN VORM VAN EEN SCHIP???( maar dan bedoel ik echt grooot.. 1,5 meeter of iets groter.
zo ja. wil ik graag reactie... In belgie heb ik deze een keer meegemaakt, echt geweldig!
ROYAL_YASMINE
22-10-2006, 13:43
zijn jullie nieuwe????
eewa als het echt echt de taarten zijn die jullie op jullie site hebben staan ook echt maken.: DAN VIND IK JULLIE ECHT TOP!!!!
want vaker dat er sites worden gemaakt ,maar pikt men plaatjes van internet om zo reklame te maken..
mijn nicht trouwt binnen paar maanden, ze was al opzoek naar een taart, dus zal haar deze site van jullie maar doormailen :goedzo:
tbarkellah 3leekoum ....
ps: maken jullie ook die ontzettend GROTE TAARTEN IN VORM VAN EEN SCHIP???( maar dan bedoel ik echt grooot.. 1,5 meeter of iets groter.
zo ja. wil ik graag reactie... In belgie heb ik deze een keer meegemaakt, echt geweldig!
heey meid,
de taarten die zijn echt van ons en niet van de internet dus daar hoef je je echt geen zorgen om te maken. je kan dus ook gewoon telefonisch contact opnemen zodra je een pm stuur dan geef ik je de nummer.
warme groet,
nora
miss-leiden
22-10-2006, 14:32
sallam wa3likom
wat is jullie vraag prijs??
ROYAL_YASMINE
22-10-2006, 19:37
sallam wa3likom
wat is jullie vraag prijs??
vraagprijs voor wat...? de catering of de taarten....?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.