Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Laat zoveel mogelijk berichten achter voor onze Reda!!

Pagina's : [1] 2

Marocca
09-07-2003, 14:23

Hey mensen... kheb net Cheetah gesproken en Reda had haar verteld dat hij die berichten in dat gastenboek erg apprecieerde!! :Iluvu:Hij was er echt door ontroerd... Dusse daarom wil ik vragen;laat ff een mooi berichtje achter voor hem..Of stuur pm's....want jullie weten allemaal hoe hij zich op dit moment voelt! :( Allah chefeek ya Bro! :blauwkus: HIer is dat gastenboek>> Reda's Guestbook (http://www.theguestbook.com/vgbook/579235.gbook) Thanx anywayz en blijf dua doen voor onze broeder! :blauwkus:

SaraZena
09-07-2003, 14:29
Heb ik al gedaan :)

Lady_moi
09-07-2003, 14:30
reda sorry dat ik altijd onaardig was tegen u maar ik leef echt met u mee en ik hooop vnuit het diepste van me hart dat allah swt u weer zal laten lopen

_miem_
09-07-2003, 14:36
Hoi lieffie, Sorry dat ik nu pas laat reageer, maar ik wil je laten weten dat ik met je meeleef. Elke keer als ik aan je denk krijg ik tranen in mijn ogen....Maar ik reda kennende...weet ik dat jij niet zomaar opgeeft....Blijf vechten!!! Blijf bidden en blijven geloven....Je weet wat ze zegegn lieverd....Sbar hoewa lie belangerijk....Moehiem...ik kom je 1 van deze dagen bezoeken als het niet zo druk meer is.... HOu je taai...Dikke kus en knuffel van Maryam dit berichtje heb ik achtergelaten voor je reda..... Reda lieverd.....:verdriet: Kmoet steeds aan je denken en huilen en dan denk ik waarom hij....Maar die gedachte heb ik van me af gezet en dat moet jij ook doen. Ktebetlek en het is een test waar je door heen moet komen...Keep faith....en blijf vechten.....MIschien helpt de gedachte dat er zoveel mensen zijn die van je houden, voor je bidden en met je mee leven.... Ik wens ook je moeder heel veel sterkte toe.....Voor haar is het waarschijnlijk 50x pijnlijker dan voor jou....:( IK zie je binnenkort lieve reda, keep ya head up :)

Angel
09-07-2003, 14:59

Heeeeyyy reda schatje, Ik weet eerlijk gezegd niet goed wat ik moet zeggen. Ik vind het echt verschrikkelijk. Ik wil jou en jouw familie heel veel sterkte toewensen. Keep fighting, Insha allah komt alles goed. Elke avond doe ik een dua voor je. Moge Allah)swt' jou sbar geven. A lot of love Angel

wadiplayer
09-07-2003, 15:02
Ookal Ken Ik Jou Nie Zoiets Gun Ik Niemand Ik Weet Hoe Het Is Als Er Een Vriend In Het ZiekenHuis Ligt En Moet Vechten Voor Zijn Leven...Ik Heb Het 2x Meegemaakt 1 Vriend Lahirahmoe Heeft Het Nie Gered.....De Andere Wel (vorige week nog) Ewa Jou Zie Ik Ook Als Vriend Dus Je Haalt Het Wel Als Je Er Maar In Geloofd En Jezelf Heel Sterk Houd....Sbar Sbar Ghoeya Sbar.. ;) ...Ik Wens Jou Beterschap Toe En Zal Voor Je Bidden Ook Wens Ik Je Ouders Familie En Iedereen Om Jou Heen Sterkte Toe....Het Komt Allemaal Goed Insha Allah... Allah I Shafik....... Wadi A.K.A. Wadiplayer

SaraZena
09-07-2003, 15:17
Beste Reda Ik ken je niet zo , eigenlijk alleen van je bekende doelloze topics ;) Maar als ik de mensen moet geloven die jou wel kennen dan ben je gewoonweg een wereld gozer. Damn he, elke keer als ik een topic lees over jou en je situatie dan rollen de tranen automatisch over wangen :( Ik vind het gewoon zo erg. :( Maar Incha'allah zal Allah (swt) je de kracht en sbar geven om er boven op te komen en incha'allah zal je ooit weer kunnen lopen. Daar moet je echt in geloven Reda! never give up! Beslama bro....Allah jeshefiek :)

Tamazight86
09-07-2003, 15:28
Lieve lieve lieve Reda Sorry dat ik nu pas laat reageer, ik wil je laten weten dat ik echt met je meeleef. Elke keer als ik aan je denk krijg ik tranen in mijn ogen en die niet willen stoppen. lieve reda denk aan Alaah en vertrouw op hem en hij zal je beter maken insaâlaah. Nogmaals lieverd denk aan allah en vertrouw op hem. Komt goed insa^alaah

emsoem
09-07-2003, 15:35
:D =emsoem=

roosje22
09-07-2003, 15:58
d@ttie allah rah mhek oe key shefiek! Ik hoop dat je snel helemaal beter bent oe latik sagah. Ga nou niet depri worden he je hebt je positieve energie hard nodig!! Blijf vertrouwen hebben en alles komt inshallah goed. We denken allemaal aan je dus je bent niet alleen. En er gebeuren iedere dag wonderbaarlijke dingen die maar weer bewijzen dat ons leven niet in de handen van de medici ligt maar in de handen van Allah hij en alleen hij beslist wat wel en niet gebeurt dus laat je niets anders wijs maken. Wat er ook gebeurt wees sterk en geef niet op! Nou wordt dus snel beter he zodat je onze foto´s en avatars weer mooi kunt bewerken! Trouwens mn ondertekening waren allemaal rozen he!!! jek stiekem veranderd in je eigen naam! Nou ik wil mn roosjes terug :huil: dus wordt heeeeeel snel beter hoor want alleen jij kan ze terug zetten pleaaaaaaaaaazzzzzz

kickgirl
09-07-2003, 17:31
Kickkie is ook weer langsgeweest. Ik heb dus weer een bericht achtergelaten in het guestbook voor mn lieve Dottie!! Kus kickkie

Brownsugar
09-07-2003, 18:19
Reda zoals je ziet ben je heel erg geliefd door de leden hier. Dit komt voornamelijk door je grote hart. In elk reactie die je geeft, lees ik je oprechte mening, je oordeelt nooit. Je biedt mensen hulp aan om bijvoorbeeld avatars of picturetrails te maken, daardoor blijkt weer dat je geduldig bent. EN dat is HEEL belangrijk op dit moment. Ik heb er vertrouwen in dat het goed komt, maar je moet GEDULD hebben. Het gaat stap voor stap beter. En voor je het weet ben je volkomen hersteld inchallah. Dat je dit hebt overleefd zegt al veel Reda. Aan steun kom je niet tekort want die ontvang je van ons allen hier, je vrienden en familie. Allah m3ek a Reda keep ya head up ;)

Missy20
09-07-2003, 18:41
Beste Reda, Ik kon het gewoonweg niet geloven en wilde het eerlijk gezegd ook niet geloven...het mocht niet en het kon niet waar zijn dacht ik...maar dat zullen meerdere met mij gedacht hebben......... Ik hoop dat je heel snel weer de oude bent en dat je weer snel je oude leven op mag pakken... En ja........ we gaan nog steeds naar Jakarta toe!!.....Ongeacht wat je zus er van vindt!! hahaha...Dus zorg er voor dat je snel weer beter wordt!!!!! Inchaallah lukt je dat heel snel........ Beterschap lieverd.....Ik denk veel aan je

Shining_Star
09-07-2003, 18:48
Ik heb er nogmaal wat in geschreven!! ;) Reda beterschap ;)

Tarifith25
09-07-2003, 19:30

Reda, ik ken je niet maar wens je toch veel sterkte en sbar toe en dat alles goed komt Insh'Allah!

Pagina's : [1] 2