Bekijk originele versie : Ik wil mn haren zwart gaan verven...maar ben zelf licht getint
Tjoepita_Zina
22-10-2006, 10:27
ben bang dat het niet uit gaat zien...iemand die licht getint is en zwarte haren heeft??
Het moet je maar staan..doe anders eerst zo een verf die je eruit kan wassen ipv die verf die permanent is.
bubelgirl
22-10-2006, 10:42
zwart staat niet echt iedereen ik zou het indd net als utregia zegt met van die uitwasbaare proberen :)
door zwart haar lijkt je huid altijd bleker..
als jij je haar toch zwart wilt verfen
zorg dus dat je of zonnebankt als je dat niet doet bruine foundation/poeder gebruikt.
Tjoepita_Zina
22-10-2006, 12:16
door zwart haar lijkt je huid altijd bleker..
als jij je haar toch zwart wilt verfen
zorg dus dat je of zonnebankt als je dat niet doet bruine foundation/poeder gebruikt.
jaa dat dacht ik al..dan maar zoeken naar een andere kleurtje...
je kan voor een bruine tint kiezen
van honingbruin als je het wat lichter wilt tot kastanjebruin als je nog een mooie donkere rood/bruine gloed wilt
Bentt_a_Ness
22-10-2006, 14:06
ben bang dat het niet uit gaat zien...iemand die licht getint is en zwarte haren heeft??
Salaam,
Me vriendin had precies hetzelfde probleem, ze heeft een hele lichte huid en durfde er ook niet op te wage, in plaats van verf heeft ze een spoeling opgebracht, dus niet permanent, als ze het niet mooi vond hoefde ze het alleen maar eruit te wassen, ze heeft het gedaan maar zwart stond haar juisst heeel ergg mooi, stond heel erg leuk met haar lichte huid, na de spoelingg was ze er zeker van en toen pas had ze het late verfe, ik raad je aan eerst een spoeling te probere, mocht het niet staan dan kan je het er gwn uitwassen.. en als het wel staat kan je altijd nog verfe (ik zelf heb liever altijd spoelingen anders zit ik aan de uitgroei vast) Maar et stond haar prachtig,:o zwarte kleur met een lichte huidskleur kan egt moooi zijn
Suc6 ermee meid:kus:
MoordWijf
22-10-2006, 14:09
Ik heb mn haren gisteren nog zwart geverfd.
Het is mooi geworden maargoed ik had al zwart haar van mezelf het was alleen wat dof geworden door zon,zee strand.
Ik heb by the way ook een lichte huid,maar staat toch erg leuk al zeg ik het zelf :o
Bentt_a_Ness
22-10-2006, 14:10
je kan voor een bruine tint kiezen
van honingbruin als je het wat lichter wilt tot kastanjebruin als je nog een mooie donkere rood/bruine gloed wilt
Prachtige kleurr:love: Roodbruin,
Een bruine kleurr maar dat herfstachtigee,
zegg maar bruin met een rode gloed,,
Kastanje bruin,,
Of wat ik ook wel een mooie combinatie vind is chocolade bruin met hele dunne caramell highligts erdoor heen (neit te veel en niet te dikke plukjess)
sWeEt_LaDy_
22-10-2006, 14:27
ik heb gehoord dat zwart verfen haram is
Tjoepita_Zina
22-10-2006, 17:33
ik weet het niet meer..:(
ik heb gehoord dat zwart verfen haram is
Ik ook.
Bentt_a_Ness
22-10-2006, 17:45
ik weet het niet meer..:(
Schat je hebt zoveel mogelijkheden,, of als er nog niet zeker van bent allemaal kan je langs de kapper gaan en adviess late doen, die wete preciess wat bij je huidskleur en gezicht past en die late je ook veel kleur mogelijkheden zien..
Suc66
Je komt er insha allah wel uit
sWeEt_LaDy_
22-10-2006, 20:22
meid het is echt haram
K heb nu helaas geen daliel
maar ik kan je wel garanderen dat ik die daliel heb gelezen
poepie22
22-10-2006, 20:41
je kan je haren in allerlei kleuren verfen maar jou aub afstand van zwart, je haar zwart verfen is haraam
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.