Bekijk originele versie : jullie weten niet hoe ik me voel...
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
...Nu ik al deze berichten lees. Ik lig nu in het AMC in Amsterdam, en lees deze berichten met tranen in mijn ogen en met vreugde in mijn hart de afgelopen nacht was voor mij een hel geweest, ik heb totaal in de hele nacht miscchien 1½uur slaap gehad ik heb net met de neurochirurg gesproken en hij zei dat mijn kansen om ooit weer te kunnen lopen heel erg klein is, misschien zelfs nihil. Maar dat maakt niks uit, Want als ik al deze berichten zie en zie hoeveel mensen voor mij bidden en du3a doen, dan weet ik dat tenminste 1 van al die gebeden verhoord zal worden INSHALLAH. Ik heb wel een beetje gevoel in mijn handen en denk dat tijdens het revalideren wel weer controlle
over ze zal krijgen.
Inshallah zal ik weer hier te vinden zijn, dat ben ik jullie wel verschuldigd. Nogmaals iedereen met heel mijn ziel bedankt en ik zie jullie wel weer zien.
Thalla fe raskoum, and much luv,
Reda AkA DKZM
Insha allah, allah swt zieblek rahha oe lehna... Amin..
mocro_souhaila
09-07-2003, 13:34
egt erg voor je...insha'llah kom je er snel bovenop...
ik lees het met tranen in me ogen egt waar...zo k*t vind ik het voor je...
La ila ha ilalah mohamed ersaoelallah
kus souhaila
Reda.. jij gaat weer lopen inshAllah.. wat die neurochirurg ook zegt, keep faith in Allah and IN YOURSELF!!
Allah Ouakbar, and he works in mysterious ways. Jij gaat weer lopen als nooit te voren inshAllah :goedzo:
Miss_Arabia
09-07-2003, 13:42
A salaam
Het doet mij echt goed om iets van je te horen...
Het was echt een shok voor iedereen hier en natuurlijk ook jou familie.
Ik kan mij zeker niet voorstellen hoe jij je voelt, Reda. Dus kan ik ook niet zeggen ah het komt goed, of dergelijke...
Als je vertrouwen heb in Allah dan zal alles goed komen. Ik vind het zo erg.
Ik heb er gewoon geen woorden voor...Waarom mensen dit moeten overkomen.
Maar steeds heb ik gewoon tranen in mijn ogen als ik de teksten lees hier op het forum over dat iemand zn dierbaren heeft verloren, of ongelukken hebben gehad of over jou. Ja zelfs over jou, ik ken je niet eens! Maar toch!! Heel raar is het.
Ik wil alleen tegen je zeggen dat je moet blijven bidden en vertrouwen in Allah moet hebben, Incha Allah komt alles goed. Ik weet dat ik makkelijk praten heb...
Beslama en heel veel sterkte, en we denken allemaal aan je!!!!
dima_zina85
09-07-2003, 13:45
Origineel gepost door D@T KrAy-Z MoCrO
...Nu ik al deze berichten lees. Ik lig nu in het AMC in Amsterdam, en lees deze berichten met tranen in mijn ogen en met vreugde in mijn hart de afgelopen nacht was voor mij een hel geweest, ik heb totaal in de hele nacht miscchien 1½uur slaap gehad ik heb net met de neurochirurg gesproken en hij zei dat mijn kansen om ooit weer te kunnen lopen heel erg klein is, misschien zelfs nihil. Maar dat maakt niks uit, Want als ik al deze berichten zie en zie hoeveel mensen voor mij bidden en du3a doen, dan weet ik dat tenminste 1 van al die gebeden verhoord zal worden INSHALLAH. Ik heb wel een beetje gevoel in mijn handen en denk dat tijdens het revalideren wel weer controlle
over ze zal krijgen.
Inshallah zal ik weer hier te vinden zijn, dat ben ik jullie wel verschuldigd. Nogmaals iedereen met heel mijn ziel bedankt en ik zie jullie wel weer zien.
Reda AkA DKZM
insha allah zullen onze gebeden verhoord worden........allahoema ma3a sabierien:(
take care bro........en insha allah tot zeer snel
SaraZena
09-07-2003, 13:47
Wat goed om wat van je te horen :)
Ik wens jou en je familie heel veel sbar toe.
Heb vertrouwen in Allah (swt) en vooral ook in je zelf.
En incha'allah zal je ooit weer lopen.
Allah jeshefiek bro :)
liefs SaraZena
BerberLayD
09-07-2003, 13:47
blijf geloven in Allah swt,..en alles komt goed:goedzo:...je moet blijven bidden en vechten voor je lichaam, geloof niet wat de 'dokters' zeggen want ze zijn maar mensen,..ze kunnen niet weten wat gaat gebeuren,..ONLY Allah swt can do that:),...dus blijf geloven en alles komt goed,..
Insha allah, allah swt zieblek rahha oe lehna,..amien
Thallah,..BL
Najmatje
09-07-2003, 13:50
Insha allah, allah swt zieblek rahha oe lehna... Amin.. ;)
Thallah Najma :zwaai:
Just keep faith in Allah swt
Hij is Almachtig over Alle Zaken ;)
Het ga je goed ouwe just hang on ;)
ik hoop dat je weer gaat lopen inscha allah yarabi.
allahoukbar. wees sterk jongen en ga er voor.
ik hoop inscha allah het beste voor je
beslama broeder.
manal18meknes
09-07-2003, 13:57
K ben echt blij iets van je te horen inchallah komt alles goed trust me
xxx
hindje
Lady_Cazawia
09-07-2003, 13:58
over ze zal krijgen.
Reda AkA DKZM
Ey D@tti, Tof van je dat je wat van je hebt laten horen..:goedzo:.!!
Insha'allah word je weer snel de oude, de Neurochirurg kan veel zeggen maar alles ligt in de handen van Allah(swt), hij maakt ons ziek maar hij geneest ons ook weer...:goedzo:.!!
And Remember: You are in my thoughts and Heart and in my every PRAY...!!!
heel veel Liefs
Lady C...!!
Insha-Allah komt alles goed.
Sterkte:goedzo:
Masriya :blauwkus:
over ze zal krijgen.
Reda AkA DKZM
Reda!!! Wejow je weet niet hoe blij ik ben dat ik van je hoor!! :Iluvu: Insja allah haal je het en Allah(swt) zullen onze gebeden verhoren worden zodat jij al jouw dromen die je wou vervullen ZULT vervullen!! Je moet er gewoon vertrouwen in hebben! En ik weet:dat kan jij!! :Iluvu: Alles zal goed komen!!
Love Ya D@ttie en Allah chafiek!! :blauwkus:
Je bent in mijn gebeden en gedachten....xxx
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.